
Отпред виждаме агресивен сплитър от Boss 302R, a отзад голям спойлер. Колата е с лети джанти с размер 19 цола, обути със спортни гуми R.

В интериора седалките са от Recaro, инструменталния панел е променен, воланът е кожен. За да се намали собственото тегло задните седалки са премахнати. Шасито е регулирано като това на оригиналния Boss 302, но има по-голям заден стабилизатор и нови пружини.

Двигателят е V8 с обем 5.0 литра и мощност 446 к.с. Максималният въртящ момент е 515 Nm. Трансмисията е механична с шест скорости, движението се предава към задните колела чрез диференциал Torsen.

Благодарение на промените Laguna Seca ускорява с 0.1 секунди по-бързо от стандартния модел Boss.




Вижте и промото на големия шеф:


20