
За производството на последният милион бяха нужни 26 месеца от юни 2008 г.
Интересно е да се отбележи, че за цялата своя история, Lada не е спирала производството на почти нито един от своите модели, защото за старите лади в Русия и някои бивши съветски републики все още има търсене.
Най-популярен в момента е моделът Samara, който се появява на пазара през 1984 година и до днес има 26.6% пазарен дял сред всички модели на Lada.
На второ място са предпочитанията за по-модерната Priora (на снимката долу), на която се падат 25.3% от всички продажби на Lada.

От гледна точка на европейските купувачи е трудно да се разбере, защо „класиката” на Lada - 2105/2107 е толкова търсена и днес в Русия и заема трето място по продажби сред всички модели на марката – 24.1%.
Четвърта е компактната Kalina със 17.2 %, а друга „класика”, Lada Niva 4x4 има 6.6 % от пазара на АвтоВАЗ. Юбилейният 26 милионен автомобил е от модела Lada Kalina, и за него е отредено място във фирмения музей в град Толиати.
В чест на 40-та годишнина на фирмата, в края на този месец на автомобилния салон в Москва ще бъде представен нов модел – 2190, чието име ще бъде избрано с помощта на анкета сред клиентите на фирмата.


3