IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Евро 5 забрани Civic Type R

Спират продажбите на спортната модификация на Honda Civic в Европа.

Евро 5 забрани Civic Type R

VTEC двигателя с обем 2.0 литра и 198 к.с., който е способен да се развърти до 8000 об/мин, е безспорен инженерен шедьовър, но не се вписва в нормите на Евро 5. Поради тази причина, японската компания ще прекрати продажбите на Civic Type R на повечето европейски пазари в края на 2010 година.

Civic Type R (FN2) бе представен на автомобилното изложение в Париж през 2006 година, а продажбите му стартираха непосредствено след това. Возилото се произвежда единствено в завода на компания в Swindon, Великобритания. От Honda уточняват, че фабриката ще продължи да произвежда спортната кола с три врати, но единствено за износ.

За да изпратят подобаващо модела, японците организират грандиозна среща на собствениците на Civic Type R. Тя ще се проведе на пистата Silverstone по време на британския шампионат за туристически автомобили.
0 от 500
  • #12
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Красивия ( преди 15 години )
    повече няма да пиша тук при задръстените хора, които нямат връзка с реалността и постоянно висят пред монитора.
  • #11
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Дебелия ( преди 15 години )
    Пич, ти си готов клиент за Горубляне.Идеално се вписваш в таргет групата на клиенти на "Втора употреба много запазена 12-годишна бангия"
  • #10
    3 rate up comment 2 rate down comment
    бавареца ( преди 15 години )
    ми да бяха и сложили директно впръскване и нямаше да имат проблем с покриване на евро 5.
  • #9
    7 rate up comment 1 rate down comment
    Obrut ( преди 15 години )
    Пич, не знам за другите, ама за Тойота и Хонда хич не си прав - което за пореден път доказва, че дизайнът в въпрос на вкус и е съвсем субективен фактор.
  • #8
    8 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Според мен колите от края на 90-те и началото на 00-те са по-красиви като дизайн без значение от марката. Да изброявам ли:Тойота Корола от 2000-2003 ми по-харесва от фейслифта през 2004-та. Добре, че с Ауриса пооправиха нещата в този клас. Стария Авенсис беше по-хубав според мен, идеята за фаровете на новия е била хубава, но нещо в пропорциите не им се е получило според мен. Твърде са издължени за моя вкус. Селика също беше прекрасна кола, но няма наследник все още, пък и да има ще е някоя издута грозотия като спортните купета на конкуренцията.Сега за някои от другите марки:Пежо 206 е по-стилно от 207. Пежо 306 и дори 307 са с по-нормален външен вид и най-вече предници от 308. 407 Купе е много далече от красивото 406 Купе. Стария Ситроен С3 ми харесва повече от новия С3, който твърде много прилича на някакво Пежо. Старият Citroen С5 ми харесваше повече от новият С5, защото беше различен на фона на останалите седани, а сега имитира немските седани. Ами Рено? Нима стария Меган не беше по-красив въпреки странната задница на хечбека? Предницата беше много по-приветлива от тази на новия Меган. Да не говорим за новото Клио, което освен че беше загрозено направо си смени класа като порасна.Opel Vectra C беше много по-симпатична преди фейслифта, а Insignia, която я замени въпреки многото хвалби не ми харесва. Старата Астра е по-симпатична от новата Астра, която е безлична на фона на конкуренцията. Старата Форд Фиеста 2001-2008 беше далеч по-сдържана от сегашната, която често е бъркана с Пежо и хич не ми харесва. А Мондео от 2000 до 2007 ми харесва повече от новото Мондео от 2007 насам.Хонда Сивик от 2001-2006 ми се вижда по-стилна и умерена от претруфената кола като космически кораб - сегашния Сивик от 2006-та насам. А Хонда Джаз беше по-красива преди фейслифта. И защо новата Хонда Акорд ми прилича на един американски седан на Форд - Ford Taurus?Просто генерациите на почти всички модели от всички марки от края на 90-те до към 2004 година някъде повече ми харесваха, поне се различаваха една от друга. А сега например къде е разликата между Форд Фиеста и някакво Пежо? Външният вид на различните марки се унифицира и затова колите станаха много безлични. И ми писна от тия издължени фарове, преди като че ли имаше по-голямо разнообразие. Въобще няма кола, която да е излязла в периода 2005-2010 и да ми харесва на външен вид освен Аурис, Айго и бъдещия Ситроен С4. Спортните модели, до колкото ги има не се броят. Все пак това е мое мнение и не ангажирам никого с него.
  • #7
    6 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Японския вариант с 4 врати е по добър и бие англиския с 2 секунди на пистата
  • #6
    8 rate up comment 1 rate down comment
    MoTkO ( преди 15 години )
    споко човече за европа може да направят по-добър мотор
  • #5
    11 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Вместо да го спират да направят двигателя да е в нормите на Евро 5,*** тъпите са че вместо това те ще спират продажбите
  • #4
    8 rate up comment 0 rate down comment
    аз бе ( преди 15 години )
    Има дори и световен шампионат -WTCC
  • #3
    10 rate up comment 1 rate down comment
    Онзи ( преди 15 години )
    Сериозно? За първи път ли чуваш понятието "Туристически автомобил"? В случая става въпрос за BTCC ( British Touring Car Championsip )което е един от най - уважаваните шампионати на планетата.