IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

SsangYong ще представи модернизирания Super Rexton

През есента на автомобилния салон в Париж, SsangYong ще направи европейската премиера на модернизирания Super Rexton.

SsangYong ще представи модернизирания Super Rexton
Според сайта Automoto, промените във външния вид на SUV модела са по-скоро козметични. Най-забележимите от тях са новата радиаторна решетка, където е монтирана и емблемата на SsangYong (която при предишната версия беше разположена на капака на двигателя). 



Новият Super Rexton e с модернизиран интериор и по-добра изолация на шума. SsangYong Super Rexton ще се предлага на европейските пазари с дизеловия двигател на Mercedes-Benz с обем 2.7 литра и два варианта на мощност – 165 к.с. с максимален въртящ момент 340 NM и 186 к.с. с максимален въртящ момент 402 Nm. 



И двата агрегата могат да се комбинират с механична или автоматична скоростна кутия. Дали колата ще продължи да се предлага и с бензиновия двигател с обем 3.2 литра и мощност 220 к.с. засега не се съобщава. 



В момента SsangYong е обявена в несъстоятелност и кредиторите й търсят нов инвеститор, който да изведе фирмата от кризата. Според неофициални данни за южнокорейската марка претендират 6 фирми, между които индийската Mahindra & Mahindra, алианса Renault-Nissan и друга индийска фирма Ruia. 



В момента модели на SsangYong се продават на всички ключови световни пазари.  
0 от 500
  • #16
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Triforce ( преди 15 години )
    А по темата - ако това нещо струва колкото ново БМВ 3 или Мерцедес Це клас, защо да не го купуват хората? Високопроходимо е за нашите дупки и на някои местра - кратери, а също става и за катерене по тротоарите. Какво още му трябва на човек? Грозно, но пък доста практично за цената си. Интериора никак не ми се вижда грозен, а колата се кара отвътре в крайна сметка.
  • #15
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Triforce ( преди 15 години )
    Карах Тойота, понеже умах условие. Кола до 30 бона, автоматик и дизелов мотор. Попаднах на Пежо 307, 207, Опел Астра. За Форд Фокус не съм сигурен дали имаха автомат на дизела. Ти ако беше, кое би избрал? Колата беше предназначена да остане за майка ми, както и стана. Покарах я 3 годинки и ми стига толкова. Предпочитам немска машина да карам, просто са ми по-удобни вътре. Ако трябва да избирам удобството в интериора или качеството на сглобката (хвалено при японските), избирам удобството вътре!
  • #14
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Obrut ( преди 15 години )
    Triforce-чо, ако помня добре, май и ти караше японска кола - Toyota Corolla, 1.4 дизел 90 к.с... Прав ли съм? Ама явно си решил да я смениш я със Ssang Yong, я с някой модел на "Пернишка гордост"...
  • #13
    2 rate up comment 2 rate down comment
    NANI ( преди 15 години )
    Пфф братле,аз пък си купих първата кола в началото на 30-те години от миналия век,още е в движение само тракшън контрола нещо се е*ава ,иначе всичко е нраед :D :D Автомобила е произведен от онази марка дето емблемата й е перка на самолет :D :D
  • #12
    3 rate up comment 3 rate down comment
    Triforce ( преди 15 години )
    "РАБОТЯ В ОБЛАСТТА НА ИНФОРМАТИКАТА" - да предположа ли? Караш японски автомобил! Познах ли? И като те питат :"Абе това как става на Линукса?" и отговаряш като "bad command or file name", а точно - "Питай гугъл". Е, дано си по-различен от познатите ми примери! :)
  • #11
    4 rate up comment 4 rate down comment
    RS1600 ( преди 15 години )
    Какво толкова се препирате?!Това си е обикновен евтин джип, който си има своите достойнства и недостатъци, както и почитатели.Трагичен е спрямо утвърдените аналози, но пък е 2 пъти по-евтин, а за много хора това е достатъчно.М/у другото, първото поколение беше пълна трагедия, този обаче не е толкова зле.Да, тромав е със смотан интериор и недодялно поведение, но си е една честна алтернатива, стига да не се взима насериозно от мераклии, чийто бюджет не достига за ML например.
  • #10
    2 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Всеки автомобил сам по себе си има стойност - като техническа част, дизайн, предназначение! Бедата е, че за много хора това вече е аксесоар - като моблините телефони! Важното е да тунингован оптически, а какво всъщност има....бутафория! нарича се още лустро!
  • #9
    5 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Упрека Е към ХОРА, КОИТО СЪДЯТ ПО ВЪНШНИЯТ ВИД! А КАТО ЧОВЕК, "РАБОТЕЩ В АВТОМОБИЛНИЯТ БИЗНЕС И РАЗПОЛАГАЩ С ДОСТАТЪЧНО ИНФОРМАЦИЯ", ТРЯБВА ДА ЗНАЕТЕ ЧЕ НЕ ВСИЧКО КОЕТО ХВЪРЧИ СЕ ЯДЕ!!! СЪЩО ТАКА - ЧЕ ПО ЗАКОНИТЕ НА СТАТИСТИКАТА ПОВРЕДАТА НА СЛОЖЕН АГРЕГАТ Е ДВА ПЪТИ ПО ВЕРОЯТНА ОТ ПОВРДЕТА НА ЕДИН ОПРОСТЕН АГРЕГАТ! РАБОТЯ В ОБЛАСТТА НА ИНФОРМАТИКАТА И РАЗПОЛАГАМ С ПОНЕ ДВА ПЪТИ ПОВЕЧЕ ИНФОРМАЦИЯ ОТ ВАС ЗА МНОГО НЕЩА! ПЪРВАТА МИ КОЛА БЕШЕ ФИАТ 2300, ЗАКУПЕН ПРЕЗ 1969 ГОДИНА, ВСЕ ОЩЕ В ДВИЖЕНИЕ!
  • #8
    10 rate up comment 3 rate down comment
    Obrut ( преди 15 години )
    Уважаеми г-н "Анонимен", за Ваше сведение първата ни семейна кола беше Ford Taunus, купена през 1979, и оттогава досега никога не съм бил "горд собственик" на руски автомобил. Работя в автомобилния бизнес, разполагам с достатъчно вътрешна и външна информация за повечето компании от бранша, така че си мисля, че мога да давам не оценки, а личното си мнение. Вие, обаче, сигурно сте работили последните 40 години именно в СангЙонг, така че явно знаете повече от всички нас... дай боже всекиму.
  • #7
    9 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Бедата на повечето българи е, че са доказателство на максимаа" "пази Боже сляпо да прогледа!" До преди 20 години бяха горси собственици на гордостта на руската Индустрия - Москвич и Волга, а сега решили, че могат да дават и оценка на продукцията на хора, които правят автомобили от повече от 40 години! Що не си оценявате каруците на село и баракудите на по 100К км?????!!!!!!!!!!