Освен еднаквите (макар и с различна мощност) двигатели, Subaru и Toyota ще имат почти идентични панели на каросерията, като двата автомобила ще се различават по различните брони, решетките на радиатора и моделите лети джанти.

Двете купета ще имат еднакви платформи от Subaru Legacy със задно окачване от Impreza и механични скоростни кутии с 6 степени.
От Subaru са се отказали от идеята да монтират на своето купе ново поколение на системата за предаване на движението към 4-те колела, която би повишила собственото тегло на колата и разбира се нейната цена. Така и при Subaru, както е при Toyota, спортното купе ще бъде произвеждано само със задно предаване.
Все още не е известно, как ще се нарича спортното купе на Subaru. Първите прототипи на модела обаче, вече преминават през тестове на пистата в Нюрбургринг.
За общия проект на Subaru и Toyota се заговори преди 3 години. И днес обаче във Fuji Heavy Industries, собствениците на Subaru, остават съмненията, че този проект ще повлияе зле на имиджа на марката. Сега се казва, че за да не се случи това, трябва да се подбере подходяща маркетингова стратегия на новото спортно купе, която да го диференцира ясно от модела на Toyota.


6