IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Mercedes-Benz C220 CDI с разход от 4.8 литра

Актуалната генерация на Mercedes С-Клас прекрачи границата от 1 милион произведени автомобили.

Mercedes-Benz C220 CDI с разход от 4.8 литра
Четири пети от тях са във версия седан. Това събитие съвпадна с разширяване на предлаганите двигатели, като C-Class вече ще може да се поръча и в нова версия на турбодизеловия двигател C 220 CDI. 



Сегашното поколение на C-Class е на пазара вече четвърта година. Седанът W204 се появи през март 2007, комбито S204 през ноември същата година. От тогава до днес са произведени 840 000 автомобила от С-Клас с каросерия седан и 160 000 броя от версия комби. 

Като цяло обемите на производство на серия 204 повтарят това, което се случи и с предходната серия W203/S203, която за седем години серийно производство пусна на пазара 1.9 милиона автомобили. 

За цялото време от появата на този клас (от Mercedes-Benz 190, серия W201) през 1982 година, са произведени над 8 милиона автомобили от него. 



Най-голям пазар за С-Клас са САЩ, където е реализирана над 25% от продукцията на седаните. При версия комби, най-големия пазар е Германия. 

За първите 6 месеца на тази година са произведени 120 300 броя от С-Клас, което е ръст с 6% в сравнение с първото полугодие на миналата година. От тях 29 600 са продадени в САЩ (ръст на продажбите с 15% в сравнение с миналата година), 14 300 в Германия (+6%) и 12 100 са продадени в Китай. Четвъртият най-голям пазар за този модел е Япония, където ръстът през тази година е цели 47%. През първите 6 месеца на 2010, продажбите на C-Class в Европа са се увеличили с 19%. 



Двигателите, които сега се монтират на С-Клас са 4 дизелови и седем бензинови агрегата. Базисни са бензиновият C 180 CGI (115 kW), и дизеловият C 180 CDI (88 kW). На върха е C 63 AMG, който има мощност с пакета Performance Plus 358 kW. При бензиновите турбодвигатели C 180 CGI (115 kW) и C 200 CGI (135 kW) с механична трансмисия се монтира и системата за автоматично изключване на двигателя ECO start-stop. Благодарение на нея средният разход на гориво може да бъде понижен с 10%. 



Сега от Mercedes съобщиха, че започват да монтират тази система и с най-продавания двигател на C-Class, турбодизеловият C 220 CDI. При него след монтирането на системата ECO start-stop средният разход на гориво (според производителя), ще падне до 4.8 литра на 100 км. Вредните емисии CO2 ще спаднат до 117 g/km. 



Това ще позволи този модел да получи данъчни облекчения в редица европейски страни, в които се стимулират финансово всички автомобили с вредни емисии CO2 от под 120 г/км.
0 от 500
  • #28
    0 rate up comment 1 rate down comment
    matchtr ( преди 8 години )
    matchtr
  • #27
    10 rate up comment 0 rate down comment
    :) ( преди 13 години )
    Който каквото иска да говир ... Имах преди 13-14 години Мерцедес 124 2.0... Което ми даваше разход от 17/100км... (с каране като на рейсар). След това го продадох и си взех голф с 2-3 основни ремонта който му направих реших да го продам . пуснах обява и един за бартер с друг голф пак дизел самоче 1.9 с доплащане от мен взех го... покарах го малко и си спомних за времето в което имах мерцедес и преди 10 дни си купих W203 2.7 CDI няма такава кола ... Нека е за понсионери карайте си астрите с кита
  • #26
    5 rate up comment 2 rate down comment
    baba ( преди 14 години )
    emi oki kolegi karai te si kitaiskite bokluci az 6te si karam C320 MG pak 6te vidim ko kolko pati se otbiva po servizite i da si spestiava te pari4ki te.Az jivea edimpat niamam 9 jivota teka 4e 6te si vozia zadnika
  • #25
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    spestiavat pari...kvo spestiavat?? karat kato psihopati po autobanite s 300. Sireni im triabvat, i 0-300km za 4.8s...tova im triabva. A tva e za dyrtaci...
  • #24
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    a start stop sistemata e gay. tia *** ne sa v chas.
  • #23
    0 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    abe, na men li samo mi se struva, che ako iskash dobyr performance ot novite C na razumna cena, tr da si kupish dizel. Tia pedali nemski, s tiahnata izvratena liubov kym dizela, slagat malki benz dvigateli na 180 i 200. Ne me *** kvo turbo ima i dr typotia. I ne sa samo Merk, ami i dr kalyfi.
  • #22
    3 rate up comment 6 rate down comment
    Absurde ( преди 14 години )
    А ние на АутоБилд винаги вярваме, медията която за няколко евро прави всяка марка престижна...А що се отнася до Мерцедеса, от 190-ката насам не са правили по-добра машина в тоя клас.
  • #21
    2 rate up comment 6 rate down comment
    VAYK ( преди 14 години )
    Много си прав за имиджа. Никога повече няма да си купя такава марка заради имиджа, има толко яки коли "неимиджови" с подобни екстри и мощни двигатели :)))
  • #20
    7 rate up comment 0 rate down comment
    Triforce ( преди 14 години )
    Е да, но не е само имидж! Удобство, удоволствие, много неща са. Една по-голяма и луксозна кола е по-удобна за шофиране, седалките са удобни и т.н. Има и други неща, които определят цената! :)
  • #19
    3 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Пасата не е имиджова кола, макар че и неговата цена е раздута на фона на Октавия, която предлага същото. Имиджовите коли - БМВ, Мерцедес и др, са с раздута цена, заради самия имидж, който пък според мен е напълно измислен и няма никаква връзка с качеството, както видяхме от класацията на Ауто билд :)