Като на Dodge Charger Daytona ми е задното крило на колата,защото се влюбих в него още преди 15 години и го поставям на всичките си коли които съм имал!!!И на Костенурката си имах подобно крило преди да я продам на едни "арабески" в Германия!Платиха много,но излезнах ***-сега не бих я продал за всичките пари на света....,още се събуждам с писък и мъка в душата си,макар,че сегашната ми кола е неповторима и единствена...!-честно,бих я заменил заменил за Костенурката ми... http://pics.data.bg/categories/1/общи/75be920c048c35f3345f5f4603db5419/copy_of_scan0002
Ммда видях,но ако направят кола годна за ежедневна употреба изминаваща дори 1/4 от споменатото разстояние с 1 литър гориво,заслужават да им издигнат паметник...
Ето още нещо, което си заслужава да бъде споменато. Въпреки че се произвежда в сравнително малко бройки, американската кошница SSC Ultimate Aero е висока 1,09 метра, което я прави малко по-ниска от лотуса.
Вейрон попада в толкова категории, но пропуснахте, че след спирането на производството на Вайпър SRT10 и титлата за двигател с най-голям работен обем също ще се присъди на него, а не на ***.Като нищо може да има и някое друго разминаване. Понякога е хубаво да се удря по една проверка :)Иначе, поздравления за идейната статийка.