IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Официално - Volvo e китайска

Ford и Geely финализираха сделката за Vovlo.

Официално - Volvo e китайска
Сделката за продажбата на Vovlo между Ford и Zhejiang Geely Holding Group Company Limited (Geely) е факт. Китайската компания вече официално притежава Vovlo, срещу сумата от $1.5 млрд.

Окончателната сума е по-малка от планираните $1.8 млрд., които Ford трябваше да получи от продажбата, след като подписа предварителното споразумение с Geely през март. Тогава китайците платиха $200 млн. в брой, а останалите $1.3 млрд. са преведени сега, отново в брой.

След приключването на сделката китайците съобщиха, че ще назначат за изпълнителен директор на шведската марка  Stefan Jacoby, бивш изпълнителен директор на Volkswagen.

Припомняме ви, че Geely вече стартира с промените във Vovlo, като назначи китаецът Li Shufu (на снимката) за шеф на борда на директорите на Volvo Cars. Още тогава новото ръководство съобщи, че ще запази производството в Белгия и Швеция, но ще разкрие нови фабрики в Китай.

Според Geely през следващите 5 години, Vovlo ще увеличи двойно продажбите си, като изгради стабилен пазарен дял в Китай.
0 от 500
  • #19
    0 rate up comment 0 rate down comment
    LoneWolfBO ( преди 15 години )
    Защо това трябва да е лошо нещо...нека видим какво ще направят китайците...имам вяра в тях...
  • #18
    1 rate up comment 0 rate down comment
    observer ( преди 15 години )
    Много се дразня някой като не чете и пише глупости. Мисля че, знам достатъчно за четириколесните, и да не ме срам и да не говоря глупости като коментарите за двигатели 1,4 във волво итн. Поздрави на всички и приятна вечер!
  • #17
    2 rate up comment 0 rate down comment
    observer ( преди 15 години )
    Всички коли се карат като за последно и минават около 60 70 К км на година . Ако щеш вярвай, но волвата са с по-малко проблеми от Ауди специално. Горе долу на едно ниво с Е класата на мерц са като качеството. Всичко това го пиша като наблюдения от първа ръка.И кой те излъга, че С40 е на база на Мондео? С40 първо поколение дели платформа с Митсубиши Каризма 6 , следващото поколение с Мазда 3, Фокус и Ц30.
  • #16
    2 rate up comment 0 rate down comment
    observer ( преди 15 години )
    Ти пък не можеш да четеш явно. Къде съм казал че Рено нямат двигатели 1.4. Казах че, 440/460/480 серии нямат такъв двигател сложен на тях. Научи се да четеш. Относно класа на 440/460/480 : 440 е хатч и е в класа на астри и голфове460 е седан и е в класа на вектра 480 е купетоОтносно S80 и германските коли, работя във фирма където има както Мерцедес Е клас, Ауди А6 от предните две поколения така и Волво от двете поколения
  • #15
    1 rate up comment 0 rate down comment
    RS1600 ( преди 15 години )
    Пичове, по постовете ви разбирам, че от коли много, много не отбирате, нито пък от автомобилен пазар. Чули недочули нещо от кварталния разбирач и обсъждате модели отпреди 20 години.Волво правят чудесни автомобили, в което можете да се убедите ако пробвате такъв или дори седнете.А отношението Форд / Волво не е било по-различно отколкото VW / Audi и това е нормално в съвременния автомобилен свят.Explorer пък сцепи мрака. Показателно е колко е чел и какво е разбрал. И той чул недочул.
  • #14
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    1.4 на Рено може и да е бил в 340.Но със сигурност цялата им серия беше с френски мотори.
  • #13
    0 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Щом казваш,че е нямало 1.4 мотор на Рено,значи си пълен дилетант.Лично съм го виждал в някоя от тези 440,460 или както там си ги кръщаваха.И тези същите тояги бяха в класа на Голф(Астра),не на Вектра,ако правиш разлика.С70 и С80 са в класа на 5-серия,А6,Е-класата и не могат да се намажат на малкия пръст на германците.А най-трагични са S40 и V40,таблото им е крадено от Вектра,на старата платформа на Мондео.По-евтино изпълнение няма.
  • #12
    2 rate up comment 1 rate down comment
    observer ( преди 15 години )
    Волво 430 НЯМА. Волво с двигател 1,4 също няма. 460 е в класа на Вектра, Венто и със сигурност е по-добро от дървените вектри и вагени. Волво 4ХХ никога не е бил заместник на 240. Били лоши коли викаш... качвал ли си се някога в 850, С70, С80 ?
  • #11
    2 rate up comment 7 rate down comment
    Ilian ( преди 15 години )
    Според мен пробелема на Volvo е,че цените им са като на Ауди,а качество като на Опел и Форд.Само дето Ауди е с класи над Volvo,по абсолютно всичко.За това Ауди продават 1 млн.,а Volvo между 150 000 и 200 000.И все повече се свиват.
  • #10
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Заблуден,460 и като нова не е била перфектна.Ако имаше такъв трошляк,щеше да знаеш,че ги правят в Холандия и качеството е скандално ниско.Не,че швеското е много по-добро.