Сега остават десетина месеца преди автомобила да влезе в серийно производство. От информацията която се получава около този модел личи, че в серийната версия няма да има големи промени в сравнение с концепцията. Това личи и от редицата прототипи снимани по време на тестове на различни места. Маскировката по колата става по-малко, а детайлите личат по-добре.
Като цяло промените са в по-малките неща – радиаторната решетка е станала по-голяма за да може повече въздух да влиза и охлажда двигателя, видими дръжки на вратите, огледала за обратно виждане с интегрирани мигачи в тях.
Интересно е, че при серийната версия на Hyundai Veloster ще се използва трета врата за да се улесни достъпа до местата на задната седалка. Но подробности не бяха дадени от шефът на Hyundai Джон Крафчик (John Krafcik).
Той обаче съобщи ясно, че колата ще бъде с бензинов двигател с обем 1.6 литра и четири цилиндъра, с мощност 140 к.с. Това е доста добра мощност, като се има предвид, че главният конкурент на Veloster, Honda CRZ предлага 122 к.с . от хибридната си система.
Но Кравчик казва нещо още по-интересно, той обещава среден разход на гориво от малко над 5.5 литра на 100 км. Това прави Veloster по-икономичен от Honda CRZ.
Изобщо се очертава перспективата Hyundai да пусне на пазара догодина едно интересно, въздействащо, спортно, ефективно и практично купе. Естествено успехът ще зависи и от цената, за която засега нищо не знаем, но обикновено в тази област Hyundai се представя доста добре.


2