IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Пежо 307/Peugeot 307

+ голямо пространство, сигурно поведение на пътя, високо ниво на комфорт, прецизен волан, богато оборудване- податливи седалки, отчасти нефункционално разположение на уредите за управление

Пежо 307/Peugeot 307
 История на модела4/01 Представяне на хечбек лимузината с три или с пет врати. Мотори: 1.6 литров с 109 к.с., 2.0 литров с 136 к.с., 2.0 литров дизел с 90 или 107 к.с. ESP и шест еърбега серия.2/02 Допълнителни мотори: 1.4 литров с 75 к.с., 1.4 дизел с 68 к.с., ESP в тези модели опция.4/02 Представяне на комби версията Break или SW, 2.0 литровия дизел с 107 к.с. вече и с филтър за твърдите частици3/03 Представяне на 307 СС, кабриолет с електрически сгъваем твърд покривС представянето на компатния 307 французите най-после детронираха Голфа. За 307 най-характерна е линията а-ла Ван. Капакът на мотора и предното стъкло се сливат почти без ъгъл. Това не подобрява особено много видимостта, но усещането за пространство...В това отношение французинът е непобедим. С 350-те литра обем  багажникът е в горната част на средната за класа статистика. Особено атрактивен автомобилът става с екстрата "панорамен покрив". Много чисти са настройките на шасито. Както празен така и натоварен 307 ляга отлично на шосето, окачването е много комфортно, а ESP държи задницата по всяко време в правилната траектория. Стабилизационната програма е срещу доплащане в комбинация с по-слабите мотори. Кандидатите за този модел трябва да се спрат на по-голям двигател не само заради ESP, 307 е не само голям, но и доста тежък. Освен с повече пространство от Голфа, Пежо 307 изпревари конкуренцията от Волфсбург и с филтъра за твърдите частици при дизела, което осигурява и добра сделка при следваща препродажба в границите на Европейския Съюз. Най-често срещани повреди:Мотор: някои дефектни турбокомпресори при дизела, единични случаи на течове в охлажданетоМениджмънт на мотора: чести смущения, също и при имобилайзераЕлектрика: много рядко празни акумулатори, много дефектни стартери от 2001 годинаОбратно повикване в сервизите на компанията - 2003 година, поради дефекти в ключа за запалване    
0 от 500
  • #7
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    kagete za 2.0 benzin 2003 avtomatik,dali e dobra kola
  • #6
    0 rate up comment 0 rate down comment
    st-bg ( преди 16 години )
    Ами какъв е разходът на гориво? Иде криза и не е маловажно колко гори един автомобил.
  • #5
    0 rate up comment 2 rate down comment
    liolioto ( преди 16 години )
    Koito si kupi Peugeot benzin(s izklu4enie na sportnite versii) nezavisimo ot modela i klasa zna4i ne razbira ot koli.Za diezela na Peugeot se nosqt legendi za izdyrjlivost i dinamika.
  • #4
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    Имах две такива пежа жсе дизел с едното изминати 65000 километра с другото около 120000 добри са тиа колички ;)
  • #3
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Puch ( преди 16 години )
    Kolata e super, samo 4e ne disel,a benzin.A nai-dobriat wariant - 307SW(benzin), sas 136 k.s.Kupih ja nova 2002 g.,sega e na 90000 km. i sam smenil samo nakladki na spira4kite i auspuh,akumulatora ne e mradnal,pali wednaga i w nai-studeno wereme.Dobre e ako patuwa6 pove4e da sminia6 letnni i zimni gumi,togawa razhoda e po-malak. Uspeh!
  • #2
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Todor Nikolov ( преди 16 години )
    kolata e mnogo dobra ! izklu4itelno pargava osobeno s 2/107 hp.. mnogo dobre stoi na putq i e dosta manevrena.....po kolata nqmam nikakvi zabelejki osven zatvarqneto na vratite ( koeto mai samo mene me drazni;]) - se edno zatvarqm mikrovulnovata furna ... ina4e kolata e SUPER ....za tezi pari e edna perfectna investiciq !
  • #1
    12 rate up comment 0 rate down comment
    cooper ( преди 16 години )
    Може ли някой собственик на 307 да ми даде съвет,дали едобра инвестиция.Благодаря в аванс.