fallback

Пежо 307/Peugeot 307

+ голямо пространство, сигурно поведение на пътя, високо ниво на комфорт, прецизен волан, богато оборудване- податливи седалки, отчасти нефункционално разположение на уредите за управление

 История на модела4/01 Представяне на хечбек лимузината с три или с пет врати. Мотори: 1.6 литров с 109 к.с., 2.0 литров с 136 к.с., 2.0 литров дизел с 90 или 107 к.с. ESP и шест еърбега серия.2/02 Допълнителни мотори: 1.4 литров с 75 к.с., 1.4 дизел с 68 к.с., ESP в тези модели опция.4/02 Представяне на комби версията Break или SW, 2.0 литровия дизел с 107 к.с. вече и с филтър за твърдите частици3/03 Представяне на 307 СС, кабриолет с електрически сгъваем твърд покривС представянето на компатния 307 французите най-после детронираха Голфа. За 307 най-характерна е линията а-ла Ван. Капакът на мотора и предното стъкло се сливат почти без ъгъл. Това не подобрява особено много видимостта, но усещането за пространство...В това отношение французинът е непобедим. С 350-те литра обем  багажникът е в горната част на средната за класа статистика. Особено атрактивен автомобилът става с екстрата "панорамен покрив". Много чисти са настройките на шасито. Както празен така и натоварен 307 ляга отлично на шосето, окачването е много комфортно, а ESP държи задницата по всяко време в правилната траектория. Стабилизационната програма е срещу доплащане в комбинация с по-слабите мотори. Кандидатите за този модел трябва да се спрат на по-голям двигател не само заради ESP, 307 е не само голям, но и доста тежък. Освен с повече пространство от Голфа, Пежо 307 изпревари конкуренцията от Волфсбург и с филтъра за твърдите частици при дизела, което осигурява и добра сделка при следваща препродажба в границите на Европейския Съюз. Най-често срещани повреди:Мотор: някои дефектни турбокомпресори при дизела, единични случаи на течове в охлажданетоМениджмънт на мотора: чести смущения, също и при имобилайзераЕлектрика: много рядко празни акумулатори, много дефектни стартери от 2001 годинаОбратно повикване в сервизите на компанията - 2003 година, поради дефекти в ключа за запалване    
Тагове:
fallback
  • #17
    Жоро ( преди 8 години )
    Карам sw 2.0 hdi 136k.k.c 2005г уникален автомобил много качествена изработка на интериора няма скърцане няма да тропне устойчива върви като луда но и е твърда возията
  • #16
    ivo ( преди 11 години )
    ot polovin godina karam takava kola,i za sega imam malki zabele6ki koito sa porodeni ot vyzrasta.evtina za podry6ka i ako e zapazena e 4udesna investiciq.i drugo mnogo vajno e 4e sedi visoko v klasaciata cena-ka4estvo,izxojdam ot tova 4e sam karal olel zafira,vw golf4,seat toledo.
  • #15
    ivailo ( преди 13 години )
    brat mi ima takava hdi 90 i q kara ve4e 5 godini kuena e vtora raka i nqma nikakvi zabelejki kolata e mnogo luksozna i az iskam takava no pari nqma i si karam astrata,no ako imam vazmojnost 6te si kupq mnogo zdrava kola s evtina podrujka e
  • #14
    nensho ( преди 13 години )
    otli4en avtomobil
  • #13
    tenko ( преди 13 години )
    аз карам 307 хди90,много добра кола е много добур агригат ,не прави проблеми аз я карам 2 години 50к км и см мн доволен,едно бол4е не е пипано по колата
  • #12
    az ( преди 15 години )
    kupih kolata nowa ot SFA na 2 godini e, s mnogo ekstri - SXI za tezi koito razbirat ! :)1.6 hdi, bez fap filtyr, s ESP, xenon, sportni polukozeni sedalki, 17"... izwyngradsko pri pylen rezerwoar i spazwane na ogranicheniata.. minawa 1000 km.. zarezdane na izlizane ot sofia dogore.. prez syrbia i ungaria bez zarezdane i chak kato mina granichata i wleza w awstria zaredih che si wikam moze da ne otchita pratilno... haha.. maitapa na strana !! kolata si mina 1000 km pri raznoobrazno karane.. byrzo .. bawno.. super e!! za komfort i stabilnost niama smisyl da goworia, s tezi shiroki gumi i esp-to koeto na niakolko pyti na mokyr pyt naprawo me iznenada kolko adekwatno mi pomogna.. ne sym iskal da predizwikwam sydbata no sym super iznenadan ot ESP-to - struwashe si da go poracham !!do sega za 2 godini .. nikakwi zabelezki , oswen draskotinite i uzulwania ot "maloumni" shofiori koito nemogat da parkirat/karat.. edna krushka na gabarit ot zad smenena i garanchioono smenena lamarinata pred kompresora che se skysa ednoto "uho" s koeto e zakrepena kym dwigatelia... priznawam si minah kato za test prez - syrbia, ungaria, awstria, germania, holandi, belgia, franchia i obratno... mislia da naprawia oshte edno goliama pytuwane i do drugite strani w ewropa.. no neznam koga shte imam pak 30 dni pochiwka :))) kolata si struwa i poslednata stotinka, pak bih dal parite za neia.. :))
  • #11
    Гошо ( преди 15 години )
    Абе, тази кола е доста проблемна - имам пряко наблюдение над един колега с 1.4 ХДИ - страшно дърво - двигателя е малък и турбото се прецаква по 3 пъти в годината. Имае служебен SW 2.0 - гори 12/100 извън града и най-редовно посещава сервиза за ремонти... който иска да си купи...
  • #10
    hondamaniac ( преди 15 години )
    колега...за твоята глупост също се носят митове и легенди....прочети брой18 autobild.....2007 и се образовай малко,HDI най-проблемният мотор на чикиите от PSA лично съм запознат с проблемите на този полуавтомобил.електроника от SAGEM демек пълен ***! дефектира чак и в аспуха!!! два пъти ни остави на магистралата за един и същ проблем...горивен датчик...смяна 280лева. честито на *** зад волана...борд компютъра отчита всевъзможни грешки без никва логика в тях...говорим за чисто нов автомобил!!! това за мен беше най-скапаният автомобил който съм карал.......
  • #9
    anonimen ( преди 15 години )
    Kolegata mi ima 307HDI kupeno novo,a ve4e e na pet godini ne sam go 4ui da se oplakva.I na men mi xaresa prostranstvoto vatre v kupeto no mi se struv,4e malko tvrdi4ko vozi netepi4no za frenska kola.Ina4e e ikonomi4o i pargav motor.
  • #8
    Гидиков ( преди 16 години )
    Карам такава от 1 година и съм супер доволен.Много ме кефи - и возия, и ускорение и въобще всичко.Гори ми 10/100.Препоръчвам на всеки
fallback
Последни