IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Lexus атакува конкурентите си

Новата рекламна стратегия на японката компания - "При Lexus екстрите са стандарт".

Lexus атакува конкурентите си
Вчера публикувахме информация, която гласеше, че вероятно съвсем скоро Lexus ще загуби челната позиция в класацията за продажби на луксозни автомобили в САЩ. Както изглежда информацията е достоверна, защото японците стартираха агресивна рекламна кампания.

Тя е предназначена за Южна Африка и гласи - "При Lexus екстрите са стандарт". Според японците екстри като мощна аудио система, навигация с гласови команди, камера за обратно виждане и др., трябва да се предлагат стандартно в този сегмент, без да се заплащат допълнително.

Рекламата е печатна, а текстът и изображенията в нея са недвусмислена препратка към главните немски конкурентни на Lexus - BMW, Audi и Mercedes-Benz. Все пак японците никъде не споменават имената на германските премиум возила, въпреки, че приликата е очевидна...



Все още няма отговор от BMW, Audi или Mercedes-Benz.
0 от 500
  • #12
    15 rate up comment 1 rate down comment
    ivdra ( преди 15 години )
    ако за теб 1000 лева от кола струваща 40 000 са доста парички ок!
  • #11
    20 rate up comment 1 rate down comment
    BMW фен: ( преди 15 години )
    Браво лексус, добър опит за маркетингова война. Много харесвам такива начинания и подкрепям оригиналните идеи.
  • #10
    21 rate up comment 2 rate down comment
    xaxa ( преди 15 години )
    по принцип не съм фен на лексус и не бих си купил тяхна кола пред немските лимузини, но са абсолютно прави че в днешно време много от екстрите трябва да са фабрични. Преди 10 години когато излезнаха навигациите за скъпите коли си мислех, че днес всяка втора ще има такава серийно, но както виждаме за съжаление не е така. На външен вид се работи, но за да имаш и техниката пак ге бъркат в джоба, което е малко дразнещо...
  • #9
    29 rate up comment 1 rate down comment
    !!! ( преди 15 години )
    За дилъра остават доста парички...,но най-много печелят от резервни части и консумативи!
  • #8
    22 rate up comment 8 rate down comment
    ivdra ( преди 15 години )
    Естествено че ще искат пари за стелки, когато всеки преди това се е циганил за цена и за дилъра остават смешни пари.
  • #7
    22 rate up comment 16 rate down comment
    МАГАРЕШКИЯ ( преди 15 години )
    Нисан как щял да изпревари Германците, Тойота какво щяла да направи конкуренцията, ала бала.Чакам Ви всички жълтури на среща с Моя, за да Ви отрезвя , да усетите реално нещата , а не да хвърчите по облаците.
  • #6
    30 rate up comment 3 rate down comment
    Triforce ( преди 15 години )
    И в Тойота и в БМВ искат пари за стелките. Предполагам в още много други фирми. Да, това си е дразнещо! :(
  • #5
    29 rate up comment 2 rate down comment
    VSP Finance ( преди 15 години )
    и като отидеш да си купиш един чистонов лексус за 80 хил. и накрая да ти кажат дай още 200 лв за стелките дето ти сложихме ...и както им каза човека :"да бяхте ми ги сложили в цената и да ми кажете че ми ги подарявате, а не да ми искате още 200 лв."
  • #4
    33 rate up comment 4 rate down comment
    ravn ( преди 15 години )
    На мен ми харесва рекламата и при това е доста вярна! На мен точно това ми направи впечатление в Лексус, че е натъпкан с адски много екстри в базово оборудване.
  • #3
    26 rate up comment 5 rate down comment
    Patanov ( преди 15 години )
    Няма хубава и лоша реклама, има рекалама, която продава или не продава. Това, че идеята е готина и допада на някои хора (много или малко) не означава, че тези хора ще отидат да си купят рекламирания продукт, в случая Lexus ;)