IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Довечера в Мюнхен е премиерата на Audi A7

Световната премиера на Audi A7 е тази вечер в музея Pinakothek der Moderne в Мюнхен.

Довечера в Мюнхен е премиерата на Audi A7
В интернет обаче, вече циркулират първи официални снимки от модела, както и информации за него. Audi A7 поставя началото на ново семейство на фирмата от Инголщат, което ще се разположи между висшата средна класа A6 и луксозната петметрова лимузина A8. 



Всъщност основател на този сегмент преди няколко години стана Mercedes-Benz със своето купе с четири врати CLS. Audi показа и своя концепция в този клас с по-малкия модел с пет врати A5 Sportback. Семейство A7 е близко по дизайн до A5 Sportback, но с дължина от почти пет метра. Най-близък конкурент на А7 ще бъде BMW 5 Gran Turismo, който обаче има доста по-голяма височина. 



Audi A7 ще търси купувачи сред същата група, която проявява интерес и към Mercedes CLS. Техническите характеристики на A7 са близки до тези на бъдещото поколение на A6. 

Според все още неофициалната информация, двигателите за А7 ще бъдат бензинови 3.0 TFSI (200 kW) с компресор и атмосферен V8 с обем 4.2 FSI (277 kW), както и турбодизелови 3.0 TDI (184 kW) и 4.2 TDI (258 kW). Всички версии ще бъдат с постоянно предаване на движението към четирите колела (Quattro), а стандартната трансмисия ще бъде с два съединителя и седем степени (S tronic). 



На по-късен етап ще се появят и „горещи” версии S7 и RS7. Дизайнът на купето с четири места A7 е на базата на концепцията показана през миналата година Audi Sportback Concept. Разликите са в детайлите на външния вид и интериора, който прилича на този при Audi A8. 



Премиерата на автомобила можете да следите на живо on line на audi.tv. Първата поява на този модел пред по-широка публика ще бъде в края на септември на автомобилния салон в Париж. 


 
0 от 500
  • #19
    40 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Миризмата много ми е смешен, сега пак се е насрал като е видял от Ауди какви коли правят. Погледнал е на баща си нещастното евтино i30,осъзнал е че корейците са мнооого зле. Като е видял А7 вече е разбрал че хюндай са невероятно изостанали както технически, така и иновативно. А ако не откраднат нещо от дизайна на някоя друга марка, няма да имат дори модел който да произведът. Дай миризма *** от завист хаа насери се до край, няма по-голям *** от тебе тука. Без кола потънал в смрад и страх
  • #18
    20 rate up comment 22 rate down comment
    incompetent ( преди 15 години )
    Добре бе, никой ли не погледна задницата на тази кола? Според мене изобщо не отива на предницата. Агресивна предница и тромава задница. Кога ще покажат нещо непредсказуемо Ауди? Само един тип дизайн могат да правят добре, но за жалост вече дооста се изтърка. Най-видният пример е новата А8 - абсолютен фейслифт.
  • #17
    19 rate up comment 23 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Верно че доста по китайски натруфено от вътре. ***..хти тези съм ги признал в копирането на елементи от другите но чак от китайците не бях очаквал. Това табло е почити едно към едно заедно с корите на вратите и средната конзола между седалките като на китайския автомобил Джили Елеганс. Това за пореден път показва безличието на марката , то беше имитации от Мерцедес , то беше от БМВ но сега етепаха коня.*** в музей ще правят премиерата направо там да я оставят немската иженерна мисъл хахаха
  • #16
    29 rate up comment 1 rate down comment
    Triforce ( преди 15 години )
    Това е лимузина хечебек с по-добър варинат за товарене в багажника. Вярно, има частично конкуренция от BMW 5 GТ, но там автомобилът се води друг клас. В крайна сметка всеки взе да експериментира. Колкото и да плюете, продажбите ще покажат кое е по-добро. След 10 години може да има статистика:Mercedes CLS - ... хиляди бройкиBMW 5 GT - ... хиляди бройкиAudi A7 - ... хиляди бройкиДо тогава - приятно джафкане :)
  • #15
    20 rate up comment 18 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Всеки който има пари би предпочел Мерцедес пред тази кратуна. Защо се отделя толкова голямо внимание от редакторите върху този ВАГ-продукт та чак се опитват да пресъздадат новината като някакъв крайъгълен камък , като някакъв прелом в антомобилостроенето. Това не е нищо освен поредното широко рекламирано и боготворено Алуди , но като се погледне реално няма нищо различно от останалите си събратя само варира в размер 1,2,3,4,5,6,7...49... Много шум и реклама за нищо , поне реклама да му правят
  • #14
    19 rate up comment 19 rate down comment
    187 ( преди 15 години )
    ...очаквайте след 2-3 години Ауди А 7.5...най - вероятно е супер кола, дизайн-а и не е лош, не знам защо не го харесвате, мисля че е в стила на купетата на Ауди от 80-те години, но това което не ми харесва, че ни правят на маймуни...рекламни трикове...нов модел семейство...айде стига моля ви се, остава да измислите пълния тюрлю - гювеч, малолитражен SUV за града, със 7 места...
  • #13
    21 rate up comment 19 rate down comment
    ATF ( преди 15 години )
    И какво като довечера ще се появи поредния номер от тези китайски маратонки 47 АутоМедия се оливат вече с тази новина , като че ли им плащат от Вагинщайн за тази реклама.То от няколко месеца през ден виждаме тази новина прекспонирана по различен начин. Какво се цели с тази новина ...въздишки от фенчетата на Алуди които карат своите Б 4 и се надъхват като гледат този рапал. Никой не казва нищо за китайския интериор на това Алуди 47 заблудени сте че изпускате действителноста. Новина за ***
  • #12
    33 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    толкова красива кола не може да е провал....прочети каква е била целта на файтона и защо се прави 2ро поколение...ФВ са големи стратези..затова и продават адски много
  • #11
    33 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Миризма няма нужда да повтаряш всяка дума която съм ти написал. Верно че си *** ама чак толкова беден речник.. И как да не мога да съдя за финансите ти. Та ти си безработен, нямаш кола, живееш при майка си и единственото в което си се качвал е в евтиния служебен i30 на баща ти. Е когато си са качвал само в служебна кола и то от най-евтината марка, най-евтиния модел, какво си тръгнал да заекваш за Ауди? Миризлив, когато си се качвал само в корейска каруца и Опела е недостижима мечта за теб.
  • #10
    19 rate up comment 22 rate down comment
    ( преди 15 години )
    Не съди по себе си за моите финанси. Явно това, с което се друсаш те прави много неадекватен. Кой направи първото четириврато купе? Не беше ли Мерцедес? Редовните лешояди след Мерцедес са Опел и Ауди - немските Москвичи, един дол дренки. БМВ направиха GT, но то е високо и е развитие на идеята на Мерцедес. А тук виждаме жалко подобие. Ще е провал като А2 и Файтон!