IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Как да победим германците?

Това е новата рекламна кампания на Nissan.

Как да победим германците?
Nissan разпространи информация за новата си рекламна кампанията - "Как да победим германците". Тя е водена от двете спортни предложения на японците - 370Z и GT-R, които са представени като "достъпна алтернатива на германските спортисти, която предлага отлична динамика".

Като част от рекламната кампания, японците са подкарали Audi TT-S по улиците на Лондон. Присъдата им е: "По-скъпо, по-бавно и по-маломощно предложение от Nissan 370Z". Същото се случи и с Porsche Cayman, което "мечтае да ускорява като Nissan 370Z".

Според японците в рекламната кампания няма нищо нередно, защото тя представя само факти - 370Z Coupe (с ръчна трансмисия) ускорява до 100 км/ч. за 5.3 сек. При Audi TT-S и Porsche Cayman времената са съответно 5.4 сек и 5.8 сек.

В Nissan са подготвили и специална таблица, която представя "само и единствено факти".
0 от 500
  • #17
    11 rate up comment 9 rate down comment
    flat6 ( преди 15 години )
    аз абсолютно подкрепям нисан в това начинание. ако си спомним къде бяха точно преди 10 години, не само възкръснаха, ами и направиха квантов скок във всичко което правят. колите им са интересни, оригинални и качествени алтернативи, вкл. марката инфинити, която поне с бензинови двг е на едно ниво с немския премиум.крайно време е да се признае това на пазара и да се гледа на тия коли със заслуженото внимание. само в интериорното усещане са зад немците.
  • #16
    20 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    ""Как да победим германците?"" Отговора е ясен. Като се съпоставят по-големите двигатели с повече коне срещу Германски модели с по-малки двигатели и с по-малки коне, иначе няма изпъкване. А още по-тъпо е да имаш модел само с един единствен двигател. Я да вземат някое TTRS да видим Нисана който пак ще е с 1200 кубика по-голям мотор но ще изостава като спрял зад ТТ-то.
  • #15
    11 rate up comment 1 rate down comment
    бавареца ( преди 15 години )
    2л, 4 цил., но с хубава турбинка и интеркулер. в резултат по нисък разход на градско. също по малко разходи за обслужване. не го подценявай тоя мотор.. да не говорим че това вече е тенденция. BMW също замени V8-*** с I6 турбинирани нали.
  • #14
    15 rate up comment 3 rate down comment
    Di4i ( преди 15 години )
    Просто сравняжат най-силния и единствен двигател на 370Z с може би най-слабото Z4.... ми то има версия с 3.0 306 коня... за IS версията там вече да не говорим..... най-мощен е Нисана от изброените.... нормално да е най-бърз :)
  • #13
    13 rate up comment 1 rate down comment
    бавареца ( преди 15 години )
    да не забравяме че ТТ купе все пак има +2 места и мисля е куатро, каймана е порше-една от най-реномираните марки в света, и с поведения сравнимо с gt3 модел, а пък Z4 е със сгъваем метален покрив, кото сие предимство...
  • #12
    10 rate up comment 6 rate down comment
    SuzukiMaruti ( преди 15 години )
    Abe ne moga da wi razbera,kak moje da kajete TTS na kakwo nivo e-da ste go karali,da ste karali z4 ili cayman/boxster??????????????????
  • #11
    8 rate up comment 13 rate down comment
    Di4i ( преди 15 години )
    Напълно нормално... погледнете мощноста на Нисан 370Z и погледнете примерно на z4.... 60-70коня разлика.... как няма да е по бърз.... да благодарят на господ, че няма все още Z4M 4е тогава..... но какво правим с sDrive35is :D:D:D нещо не са го измислили..... :)
  • #10
    32 rate up comment 7 rate down comment
    pfffff ( преди 15 години )
    Незнам ама цените на АУДИ са толкова надути, ужас. За 2.0л 4 цил. мотор искат повече от БМВ и ПОРШЕ , които са с 6 цил. двигатели. Пък според доста хляб трябва да изяде ТТS за да на нивото на Z4 и Boxter! Tова е разбира се, това което аз мисля.
  • #9
    26 rate up comment 17 rate down comment
    запознат ( преди 15 години )
    Много добре замислено. Време е да се срине изкуствено раздутия имидж на немските марки. Те и без това само на него разчитат, а също на подкупи и платени статии естествено.
  • #8
    22 rate up comment 16 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    За да паднат толкова ниско да правят такава реклама означава, че нямат продажби и търсят скандална изява за да се чуе за тях...