IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

BIG AIR - Citroеn C4 WRC

Десет фотографии на C4 WRC по време на полет.

BIG AIR - Citroеn C4 WRC
Французите подгряват следващото участие на Citroеn във WRC (рали Финландия) със серия от фотографии, уловили рали возилото по време на полет. Снимките са на колата на шесткратният световен шампион Sеbastien Loeb при участията му в Италия, Турция, Нова Зеландия, Норвегия, Швеция и др.

"Беше невероятно, когато прелетяхме 85 метра в Турция. Не съм си и представял, че е възможно да "летим" толкова дълго", коментира Loeb.

Фотографиите представят най-атрактивните скокове на Citroën Total World Rally Team от 2001 година насам. Вижте ги ТУК
0 от 500
  • #20
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Тодор ( преди 15 години )
    Страхотни снимки :) Бях 2008 на Акрополис на Шимитари невероятен скок направи Льоб тогава..бях и на Турция през Април тази година ..отново невероятен скок направиха Ситроените...но най запомнящ беше скока на Украинеца запомнен като "Ментоса" с Лансер
  • #19
    1 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    За гледаемост виж трибуните на пистите на някое клипче в ютуб, всичко е фул. На WRC, на 20 завоя по 5 човека ще видиш и това е!
  • #18
    1 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Пак ти казвам това че ти, или приятелите ти не го гледат, не означава че не е гледано. БМВ сe връщат през 2012г., Ситроен от 2011г. Така че ти остава от 2011г. да гледаш Форд Фокус на всичките кръгове от любимото си WRC. Аз вместо да гледам Фокус 1.6 , предпочитам 4.0 литрови Аудита,Мерцедеси и БМВ-та. Въпрос на лични предпочитания. Феновете на Форд Фокус всичките са във форумите на WRC. Ето едно място да се надъхвате на възможностите на 1600 кубиковите МАШИНИ.(умишлено, машини не е в кавички).
  • #17
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Sigismund Freud ( преди 15 години )
    Ъъъъъъ...Ми то,и в DTM същата работа,бе синко!През 1996 победител е Opel Calibra V6,от тогава до днес - Мерцедес и Ауди...Линкче да ти дам ли или ти сам ще се оправиш с нета? Ако не можеш да го намериш това,пиши,ще ти се помогне.P.S.Имам приятели в Германия,питах ги,те са питали швабите - никой не го гледа това. Всички шваби гледат формулата и футбол.
  • #16
    4 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    хааа това че не се излъчва от БГ канал не означава че не ги дават. И Евроспорт ги излъчва смешкооо. DTM шампионата и многократно по-гледан от WRC, карат по най-известните писти, пилотите от Ф1 завършват кариерите си в DTM шампионата (Хакинен,Алези,Френцен,Шнайдер). На всяко едно състезание има стократно повече зрители отколкото във WRC. Всеки кръг се провежда на писта от Ф1. и се провежда в различни Европейски държави. WRC отдавна не е това което беше. 2 марки и едни и същи пилоти и шампион
  • #15
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Пропов ( преди 15 години )
    На пилотите да им дават кислородни апарати и радиовръзка с Ръководство Въздушно Движение.
  • #14
    8 rate up comment 2 rate down comment
    Пропов ( преди 15 години )
    Братчет ти за DTM не говори,щото ставаш смешен.Кое му е популярното на Немският Шампионат за Туристически Автомобили?По кой международен ТВ канал ги дават.В кое списание от световен(или поне европейски)мащаб го отразяват.Кой,кога и къде на световната автомобилна сцена говори или въобще споменава тези забравени три букви-DTM.Аз лично знам,че преди няколко години почти ги спряха поради липса на интерес от публиката и от медийте.За къв елит ми говориш?Елита е в GT сериите.Позаинтересувай се малко!
  • #13
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    И кое му е доброто на френското?
  • #12
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Карате само *** - немския, италиянски и японски. Защото сте прости и не знаете простата истина, че френското е наи-доброто особено Пежо и Ситроен. Пежо е на 200 години, а вашите пикливи японски и немски марки нямат 100.
  • #11
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    А виж и датата на линка. Тогава наистина се говореше за напускане на разни шампионати. Хонда, БМВ и Тойота излязоха от F1 заради финансови проблеми. Ситроен се заканиха да напуснат WRC, защото разходите бяха големи. Точно затова се и приеха промените и от догодина автомобилите ще бъдат с 1.6 литрови мотори, вместо с 2 литрови, както са сега. Това са колите от клас S2000, а там вече са Форд Фиеста, Пежо 207, Шкода Фабия и други, а скоро показаха и версията на Citroen DS3, с която ще кара Льоб.