IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

В Париж ще видим новия „горещ” Ford Focus ST

Източник от Ford потвърди, че „гореща” версия ST на новия Focus ще бъде показана тази есен в Париж.

В Париж ще видим новия „горещ” Ford Focus ST
Новият Focus седан и хечбек беше показан в началото на годината в Детройт, а три месеца по-късно в Женева видяхме и версия комби. 



Сега на предстоящия автомобилен салон в Париж освен „горещия” ST може би ще видим и хечбека с три врати. Ford Focus ST ще се предлага с три и с пет врати. 

Шефът на Ford по развойната дейност Дерик Кюзак (Derrick Kuzak), вече потвърди, че новият ST ще използва двигател EcoBoost. Това означава, че сегашния редови петцилиндров турбодвигател за ST с мощност 225 к.с. и обем 2.5 литра, ще бъде заменен от двулитров четирицилиндров EcoBoost (вече познат от S-Max и Galaxy), с мощност 203 к.с. и от преминалия през фейслифт Mondeo, където освен с мощност 203 к.с. се предлага и вариант с мощност 240 к.с. Именно тази по-мощна версия най-вероятно ще използва и Focus ST, като е възможно „горещия” модел да получи дори още по-силна версия с мощност от около 250 к.с. 



Освен двигателя EcoBoost, новия Focus ST ще получи и променено шаси с модернизирано окачване. Ще бъдат променени и кормилната система и спирачките. По каросерията ще видим аеродинамичен body kit, както и нови лети джанти. 


0 от 500
  • #16
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Тоя със сивия костюм на първата снимка да не е твърде възхитен от новия Фокус - изглежда ми, че се е възбудил.
  • #15
    3 rate up comment 1 rate down comment
    reventon ( преди 15 години )
    az za sujalenie vse o6te nemoga da go priema kato dizain,dano da me grabne nai-nakraq
  • #14
    8 rate up comment 0 rate down comment
    Мишо ( преди 15 години )
    На мен ли ми се струва, или панталоните на мъжа със сивия костюм на първата снимка са доста издути отпред? Явно от Аутомедия обичат да гледат издути чатали. :)
  • #13
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    А при мен е обратно. Задницата на новата Фиеста ми харесва повече, макар че и тая на Фокус е добра. Все пак тия фарове като бумеранг ми напомнят за нещо корейско или китайско. Въпреки всичко едни стопове няма да ме откажат от покупка на тоя автомобил, стига да имам възможност за това.
  • #12
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Защо да се обезсмисля ST, след като има RS? Първо, RS е брутален спортист с твърдо окачване и с детайли, всеки от които е измислен така, че колата да се движи и чувства по-спортно. ST е в друг клас. ПО-малка мощност, по-ниска цена и по-цивилизовано движение по пътищата. И за двата модела има място. Просто вторият (RS)е за ценители.
  • #11
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Е когато има модел RS то ST се обезмисля. И без това ФокусRS е доста добра машина сутринта четох за него в много голям тест на Аутобилд, не е зле машинката, даже е страхотна.
  • #10
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    На мен задницата много ми харесва. Докато на новата фиеста *** ме дразни тази е направо супер. Не знам колко ще е практична с това скосение, но пък изглежда все едно е някакъв SUV - много ми радва окото.
  • #9
    0 rate up comment 3 rate down comment
    123 ( преди 15 години )
    Незнам защо продължават да упорствт с тази политика за световен автомобил, след като веднъж се провали с ескорт и първото мондео. Видяха че агресивния и различен дизайн работят и въпреки това отново се опитват да обезличат продуктите по този начин ...
  • #8
    1 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Ами явно каквото ни наложат, това ще е. Сигурен съм, че дълго всички дизайнерски екипи проучват настроенията на хората. А и тоя Фокус е създаден с идеята да се продава едновременно по целия свят без промяна в дизайна. Струва ми се, че нещата във Форд Европа не са наред. Джон Флеминг замина отвъд океана, а неговият заместник е бившият шеф на Волво. Край на европейските волности. Време е Детройт да сложи твърдата си ръка и да провали всичко хубаво.
  • #7
    2 rate up comment 0 rate down comment
    123 ( преди 15 години )
    Със сигурност е така. и когато взех второто поколение , ми беше малко странно докато свикна. Отпред е доста приличен,но задните светлини и драстично оголемените отвори за въздух и контролери по таблото не са ми по вкуса.Естествено товае лично мнение.Въпреки, че дори Порше се впуснаха в модара на азиатското с последния Кайени новата 7-ца също е "китайска" отзад пак не мога да възприема тази визия.