
Сега много вероятно от Renaultsport ще се опитат да премахнат или поне намалят тази разлика с новата версия, която виждаме. Според източник от фирмата цитиран от изданието Autocar, двулитровият двигател монтиран на „горещия” Megane има възможности да предложи по-висока мощност, която да достига или дори надхвърля 300 к.с.

Шасито на Mégane не се нуждае от големи промени за да поеме по-високата скорост. Диференциалът ограничаващ приплъзването е от Nissan и също има капацитета да се справи с по-висока мощност.
От снимките които виждаме, става ясно, че промените във външния вид също ще са малки. Променена е предната броня, където са подобрени възможностите за охлаждане на спирачките и двигателя.

Новата „гореща” версия на Mégane ще бъде един от моделите на Renaultsport, които ще се произвежда в Испания, където сега се прави и Megane 250. Всъщност Renault премества производството на „горещите” си модели от специализирания завод за спортни модели в Диеп, (бившия завод за производство на Alpine) Франция, в завод произвеждащ масови модели, за да се подобри ефективността. Нещо подобно наскоро направи и Ford.

Говори се, че след появата на Megane RS 300, от Renaultsport ще подготвят и една екстремна версия с много ниско собствено тегло и много части от карбон. Както при предишното поколение на Mégane и R26R обаче, екстремната версия ще бъде пусната най-вероятно към края на жизнения цикъл на сегашния модел, което ще рече най-рано към 2013 година.


2