IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Това е новото поколение на Volkswagen Caddy

Немското издание Focus публикува първите официални снимки на новото поколение на Volkswagen Caddy.

Това е новото поколение на Volkswagen Caddy
Премиерата на този автомобил пред широката публика ще бъде в края на септември, по време на автомобилния салон в Париж. Веднага след това, още от октомври ще започнат и продажбите на новата генерация на Caddy



Външният вид на Volkswagen Caddy е оформен в новия фирмен стил на немската марка. Появила се е характерната решетка на радиатора с две хромирани хоризонтални лайсни. Фаровете са ъгловати и удължени в предния калник, като приличат на тези при Golf VI. 



Модернизиран е и интериора на семейство Caddy, като вторият ред седалки вече може да бъде свален изцяло и при петместната версия максималният обем на багажника вече е станал 3030 литра. Новото поколение на VW Caddy може да се поръча и във версия със седем места и съответно трети ред седалки. 



В Европа този автомобил ще се предлага с шест двигателя, като мощността им е от 86 до 140 к.с. Бензиновите агрегати ще бъдат два с обем 1.2 литра и турбина, и с мощност съответно 86 и 105 к.с. При дизеловите агрегати базисен е този с мощност 102 к.с. който ще се комбинира с трансмисията DSG със седем степени и два съединителя. Следва дизеловия двигател с мощност 110 к.с., в който вариант се предлага и Caddy 4х4, а на върха е агрегатът с мощност 140 к.с., който се комбинира с DSG с шест степени. Сред двигателите ще има и двулитров агрегат, който ще работи на газ. 



В Германия цената на новото поколение на VW Caddy ще започва от 13 595 евро.
0 от 500
  • #19
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Нещо много *** има в този производител.Най-слабия дизел е с DSG със 7 степенна кутия,а най-мощния е със DSG 6 степени...?!?!Баси ***,никога не са били в час!Ако бяха,отдавна щяха да са номер едно.Най-малкото заради тотално овчата психика на редовия германец.
  • #18
    1 rate up comment 1 rate down comment
    az sam ( преди 15 години )
    Най добрата баничарка си е ИЖ. Аз си карам един такъв вече 30 години.. работя си и си пея
  • #17
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Дизайнът е ретро
  • #16
    1 rate up comment 4 rate down comment
    AnonimeN ( преди 15 години )
    Това предишното е до Миризмата, който дори не е написал, че е анонимен.
  • #15
    1 rate up comment 6 rate down comment
    AnonimeN ( преди 15 години )
    Брат, ако някой ден доживееш да караш Partner и след това го смениш с Caddy ще разбереш заблудата с която си живял...
  • #14
    8 rate up comment 0 rate down comment
    ford fan ( преди 15 години )
    Вярно е, че не е толкова важен дизайна - по-скоро да върши работа и да е евтин автомобила. Всички сме наясно обаче, че ФОЛК-сваген са скъпи автомобили без кой знае колко предимства вече пред останалите.
  • #13
    8 rate up comment 1 rate down comment
    Venom ( преди 15 години )
    Голф-баничарка,яко (rofl)
  • #12
    9 rate up comment 2 rate down comment
    Коки ( преди 15 години )
    Чудя се кое ли е по-гнусно - цвета или дизайна? Май и двете... Но е нормално за класа, като изключим някои френски предложения.
  • #11
    9 rate up comment 4 rate down comment
    ( преди 15 години )
    На някои марки фейслифтът им променя повече модела, отколкото при ФВ подмяната на модела. Новият Партнер с дизайна си вкарва това под земята за археолозите, които веднага го оценяват, че е престояло там поне 50 години.
  • #10
    16 rate up comment 2 rate down comment
    :) ( преди 15 години )
    Нормално ли е Phaeton и баничарката да изглеждат по един и същ начин отпред?! Едно е да следваш някаква линия, но това е прекалено.