IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Продажбите на новата Jetta започват тази есен

Volkswagen представи миналия месец на специално събитие на площад Таймс Скуеър в Ню Йорк новата Jetta.

Продажбите на новата Jetta започват тази есен
Сега от Волфсбург публикуват нови снимки на Jetta модел 2011 и дават нова информация за колата. 



Дизайнът е направен изцяло в Германия, като е приел новата стилистика на марката, но Jetta ще се сглобява в завода на VW в Мексико. Това е шестото поколение на Jetta. 



Продажбите в САЩ ще започнат от октомври месец, като цената ще стартира от 15 995 долара (около 12 450 евро). От VW обявиха, че европейските цени ще бъдат съобщени за отделните страни, когато започнат поръчките за колата през есента. 



Седанът с 4 врати е увеличил размерите си в сравнение с предходното поколение. Дължината е 4640 мм, широчината е 1780 мм, а височината 1450 мм. Новата Jetta е по-дълга от досегашната с 90 мм. 



В САЩ и Канада VW Jetta ще се предлага с три бензинови двигатели – двулитров четирицилиндров с мощност 115 к.с., петцилиндров редови с обем 2.5 литра и мощност 170 к.с. и двулитров турбоагрегат с 4 цилиндъра и мощност от 200 к.с. На американския пазар ще се продава и един турбодизелов вариант с двулитров двигател и мощност 140 к.с. 



В Европа новата Jetta ще се продава само с турбодвигатели - 4 бензинови със системата за директно впръскване на горивото, които ще предлагат мощност от 105 до 200 к.с. и с два дизелови с мощност 105 и 140 к.с. При първият дизелов двигател средният комбиниран разход на гориво е 4.2 литра на 100 км, а при вторият 4.8 литра на 100 км.


 
0 от 500
  • #43
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Явор ( преди 15 години )
    Немските, италианските и японските *** са за хората от дълбокия прованс със селско мислене, хора от мизерни градове като Добрич, Пазарджик, Габрово и Перник.Явор от древния и красив Пловдив
  • #42
    1 rate up comment 2 rate down comment
    VW Polo ( преди 15 години )
    *** пиши на български!!! Второ не съм взел преди а след рестилацията с новата маска. Старите стопове са по-хубави щото нямат кръгло вътре като на някакъв Лексус, а са по-изчистени и стилни.
  • #41
    1 rate up comment 2 rate down comment
    SuzukiMaruti ( преди 15 години )
    Hahahaha,ti 6tom si zel poloto s kraglite farowe si li6en ot 4ustwa za dizain,a kato iztrese taq glupost kolko sa mu po-qki stopowete ot na facelifta naprawo umrqh ot smqh.
  • #40
    5 rate up comment 0 rate down comment
    VW Polo ( преди 15 години )
    Не съм немско любящ слепец, просто имам Поло. Баща ми има Пежо 308 и сме много недоволни. Пълен *** - какво ли не се развали. Вози по-зле от Голф. Иначе никога не съм робувал на марки, за мен колите се свеждат до качества като външен вид, возия и да не се развалят. Никога не съм си мечтал да имам VW.
  • #39
    4 rate up comment 1 rate down comment
    SuzukiMaruti ( преди 15 години )
    Bahti,kwo gi za6titawate tiq koli s cenata na jiwota si-tiq bili kenefi,oniq ko6nici.4e wie kato si kupite dadena kola i tq we4e e nai-welikata i nepowtorima-toq si zel nemska-tq bila nai-dobrata,oniq frenska-nemskite bili ko6nici.E*ati smeha....
  • #38
    4 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Ти си един типичен пример за немско любящ слепец , за който друго освен ФауВе нищо друго нема. Дал си наистина добър пример Френските , например Пежо е много по-добре от този истински *** плод на "великата" немска инженерна мисъл. Явно знаеш дълбоко в себе си че дори и френските са по-добри от вагините . Какво да кажем за Японските и Италианските новаторски решения в автомобилостроенето. Жалък заблуден тип си и плаваш по течението , един от стадото овце блеещи в синхрон ФауВееееЕЕе
  • #37
    5 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    двулитров четирицилиндров с мощност 115 к.с., петцилиндров редови с обем 2.5 литра и мощност 170 к.с. и двулитров турбоагрегат с 4 цилиндъра и мощност от 200 к.с ....Голям смях , много високотехнологични мотори. Тези така и не се научиха да правят двигатели. Съотношението работен обем -мощност е под всякаква критика ама толкова си могат инженерчетата от ЦървулВаген. Иначе цената е добра само че трябва да смъкнат още около 3-4000 евро и ще стъпи на реалната за тази барака.
  • #36
    5 rate up comment 3 rate down comment
    VW Polo ( преди 15 години )
    Сори, обаче кое за теб е по-добре от VW от масовите марки? Френските *** ли?
  • #35
    3 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Какво сте гръмнали с тази новина все едно милиони чакат да купят поредния широко рекламиран *** от Вагенщайн. Вижте реалноста бе слепци заблудени тази кола няма лице , няма визия и нищо което да я отличава от сивата река с помия бълвана от ВАГ-ините. Вгледайте се в снимката на таблото и след 2 минути вече не откривата нищо интересно което да задържа погледа ви , пълна скука. Никакъв дизайн на предницата само продълговат отвор в двата края с фарове а в средата емблемата като *** ***.
  • #34
    4 rate up comment 3 rate down comment
    VW Polo ( преди 15 години )
    Още като видях първата снимка в статията получих оргазъм и свърших. ;)