IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Новият Chrysler Grand Voyager в Европа

Chrysler прави промени за европейската версия на Grand Voyager, модел 2011.

Новият Chrysler Grand Voyager в Европа
Промените са в двата двигателя. Турбодизеловият четирицилиндров CRD с обем 2.8 литра и мощност 163 к.с. (120 kW) и бензиновият V6 с обем 3.6 литра и мощност 193 к.с. (142 kW), вече ще имат с 10% по-нисък среден комбиниран разход на гориво. 



Турбодизеловият ще има разход от 8.4 литра на 100 км, а бензиновият V6 11.4 литра на 100 км. 



При всички версии двигателите се комбинират с автоматична скоростна кутия с 6 степени, която предава движещият момент към предните колела. 



Четвъртото поколение на Grand Voyager се продава в Европа само във версия със седем места. На повечето пазари на Стария континент ще се предлагат три степени на обзавеждане - LX, Touring и Limited. 



Всички те предлагат системата за сгъване на седалките Stow ‘n Go, електрически комплект за прозорците на трите реда седалки и плъзгащите се врати. Вътрешното осветление е диодно. 



Климатроникът работи в три зони. Като екстра може да се поръча задна камера или двойна DVD система, като пътниците на втория ред могат да гледат програма различна от тази за пътниците на третия ред. 



Може да се поръча и GPS навигация Uconnect със сензорен дисплей и гласови команди, с MP3 плейър с хард диск с мощност 40 GB. За безопасността на пътниците се грижат редица системи и има 8 въздушни възглавници – предни и странични за трите реда седалки. 



Voyager и Grand Voyager се произвежда от 1983 година, като за отминалите 27 години са произведени над 12 милиона от големия MPV модел. 








 
0 от 500
  • #8
    10 rate up comment 0 rate down comment
    Краси ( преди 15 години )
    Конските сили продават, но нютон-метрите печелят състезания.
  • #7
    3 rate up comment 1 rate down comment
    autoaddict ( преди 15 години )
    Ами то и Тойота Ленд Крузър с 3000см3 V6 дизел вади към 180 коня, докато ФВ Туарег със същата кубатура е с 240к.с. Но пък този семеен ван предполагам е доста по-лек от онзи "камион" на Тойота. Може би конете са му добре, но на фона на другите автомобилни производители, тази кубатура и мощност са някак... Пежа с 2.2HDI ги гледах в сайта им с мощност от 170к.с. ФВ-та с 2.0ТДИ също със 170 и т.н.
  • #6
    12 rate up comment 0 rate down comment
    Алфист ( преди 15 години )
    Камионите, че даже и европейските са още по изостанали! От 11-13000 кубика, че и с турбо и команрейл, вадят едва 350-450 коня!
  • #5
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Дебелия ( преди 15 години )
    Това, което си чел е вярно.
  • #4
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Вярно е, Рутана използва платформата и купето на Гранд Вояджър, като разликата, очевидно, е в предната и задната част на автомобила, докато в интериора промените са доста по незначителни.
  • #3
    5 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    А как 2.8 литра турбо дизел с 163к.с.! То не ги ли е срам да го предлагат това в Европа? Близо трилитров мотор с турбо и едва 163к.с. и това е кола модел 2011г. Че те направо да се отказват от правенето на коли. Страшно са изостанали. Преди дестина години се забелязваше изоставането, сега вече е станало отчайващо голяма разликата, след още 10г. ми се струва че САЩ ще са изостанали още повече и май ще закриват заводи.
  • #2
    1 rate up comment 1 rate down comment
    autoaddict ( преди 15 години )
    Много прилично изглежда. В щатски сайтове попаднах на мнения, че този модел и ФВ Рутан се правели на една платформа и взаимствали много елементи. Не знам доколко е вярно, но ето какво открих в щатският сайт на ФВ. Има много общи елементи ми се струва:http://***.vw.com/routan/gallery/en/us/
  • #1
    6 rate up comment 1 rate down comment
    DOKTORA ( преди 15 години )
    TOVA E GOLQMO KATO HLADILNIK