IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Първи образ от бъдещото Peugeot 309

Това вероятно е първият образ показващ как може да изглежда бъдещият заместник на Peugeot 308.

Първи образ от бъдещото Peugeot 309
Образът на Peugeot 309 е публикуван от френско автомобилно списание и е макет, вероятно от глина. Има доста време до появата на серийния 309, така че е трудно да се предполага, че той реално ще изглежда така. 



Дизайнът е все още в процес на разработка, като се извършва под ръководството на шеф-дизайнера на Peugeot Жил Видал (Gilles Vidal). Това което прави впечатление при този макет на бъдещия 309, е изцяло променената предна част, която е доста близка по стил до наскоро показания Peugeot 508. Фаровете имат формата на котешки очи. 

Решетката на радиатора е по-масивна и изразителна. Капакът на двигателя е със силна вдлъбнатина по средата. Вратите също изглеждат променени и придават по-динамичен вид на автомобила. 

Няма образ от задната част на автомобила, защото снимката е само една от неговата предна част, но от нея изглежда, че промените отзад ще са по-малко в сравнение с днешния 308. 

Очаква се да видим бъдещото Peugeot 309 в дилърските центрове на фирмата не по-рано от 2013 година.
0 от 500
  • #22
    6 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Няма как да прецениш, колко рядко ще посещаваш сервиза, освен косвено от някои статистики, правени от разни организации, списания и т.н. Дори най-качествената марка като цяло, има модели, които са назад в разни класирания по надеждност. Малко е въпрос на късмет, дори с нова кола. Доколкото разбирам, ти говориш за употребявани автомобили или греша? Аз говорех за чисто нови, закупени от магазина. Всяка кола рано или късно се чупи, иска поддръжка, обслужване и т.н. Робуването на марки е хубаво дотолкова, доколкото човек плува в познати води. Всеки знае, колко е труден изборът на нещо, което никога не е ползвал. Дали това ще е плазмен телевизор, лаптоп, фотоапарат, компютърно дъно и каквото се сетиш, обърквацията е пълна в началото. Почват едни проучвания, въпроси към познати, постове по форуми, четене в интернет каквото попадне...Накрая се достига до избор, който в повечето случай не е наш, а плод на други хора или добра реклама на дадения продукт. Очакванията са големи, но доста често реалността е различна. Лично за мен ще е кофти да сменям марката автомобил, понеже почвам да плувам в непознати води. Почват нови проблеми с представителите на марката за България, сервизите, банковите институции и така нататък. Това си е един малък стрес, който може да се окаже, че е бил ненужен, защото проблемите започват да се повтарят и при другия вносител на автомобили. Затова аз предпочитам да си взема следващият модел или някой друг от същата марка, вместо тоново да преживявам неволите, свързани с непознатото. Не сучайно между 70 и 90 % от хората остават верни на дадена марка. Всичко се чупи, най-малкото защото се кара при различни условия и ситуации на пътя. Шофьорите са различни с различен стил на каране. Няма как един автопроизводител да направи колата си 100 % сигурна. Това го няма дори и при космическите спътници, които ретранслират примерно телевизионен сигнал. Там всичко се прави с такава мощност, която да осигури в 99% от дните на годината сигнал. В останалите един процента се включват неблагоприятните атмосферни условия. Не, че не може да се направи такъв спътник, който да е работоспособен на 100%, но тогава всико се оскъпява прекалено много по-голяма мощност на ретранслатора, което води до по-големи слънчеви панели, маса, разходи за извеждане в орбита, проучвания от инженерите и така нататък. При автомобилите е същото всяка част си има зададен ресурс при определени условия. Не може да караш 300 дена в годината колата си в Сибир и да очакваш да е на същото ниво, като тая карана в Германия например.
  • #21
    10 rate up comment 4 rate down comment
    красавец ( преди 15 години )
    След като се напатих с френски не бих си купил френска отново. След 4 френски за 10-тина години ще съм с VW Polo.Просто френските са много по-капризни, а вече возят твърдо като немски, няма я онази мека возия от старите френски.Иначе не целя да обидя никого, обаче да се робува на която и да е марка е супер глупаво - това са просто автомобили, чиято цел е придвижване от т. А до т. Б и ако може това да става с по-малко ремонти на година.Защото не съм от хората, които имат нужда от грижи покраи возилото си. Ако ми прави много проблеми и все я водя на сервиз не ми трябва, ще я заменя с друга или пък има градски транспорт.:) Не мога да разбера как някои хора обичат да си пръскат парите по постоянни ремонти. Като не ти върви с дадена кола и все нещо ти се поврежда, смени я, даже ако може със същия модел, но по-запазен. Да, вярно е, че трябва да си харесваш количката (за мен от първа важност е външния вид), обаче не е много хубаво да се ограничава човек само с една марка. Смешно ми е как тези с немски автомобили говорят глупости за френските и японски такива и обратно. Нали все са коли!? Слава богу не съм сектант на никоя марка и никога няма да се обвържа чак толкова с която и да е марка - харесват ми някои модели на VW, някои модели на Пежо, Рено и Ситроен, някои модели на Форд, някои японски или кореиски, дори някои модели на Опел.Това, което се опитвам да кажа е, че аз си избирам колата не според емблемата, а според няколко критерия. Първият е външния вид - не ми ли хареса не ми трябва. След това са здравината, тоест колко често/рядко ще трябва да посещавам сервиза, цената, конските сили и разхода. Всички тези са много по-важни за мен от емблемата, марката и модела. Въобще не ме интересува VW ли е, Ford ли е. Важното е да ми харесва.
  • #20
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Къде са тия, дето обичат френското? Или може би имаш предвид любовта? Тук съществуват типове, възхваляващи немското, японското, италианското и корейското. За мен никой не е съвършен. Дори японското. Ето, днес пак се изненадах от един колега, който сега сменя и бензинова помпа на Primera-та си. Преди това не бяха ръждясали бензинопроводи, амортисьори и какво ли не. Другия пък се уби да хвали Bravo-то си, въпреки че за две години постоянно нещо правеше. Третият пък кара трети VW. Горкият, него няма да коментирам. Четвъртият зимата не излезе с пежака си. Чака няколко месеца да се стопи снега. Май петият е най-добре с Golf 2-ката си, понеже колкото и да сменя части, не му бъркат дълбоко в джоба. Един *** пък си взе Пежо 406 за 10 бона с талаш в диференциала. Да не говорим за тия с Мерцедесите, на които превключвателят за фаровете струва 300 лева. Купуваш си паметник за вечни времена. Айде да не изброявам всички марки, че няма нито една читава.
  • #19
    2 rate up comment 4 rate down comment
    Sigismund Freud ( преди 15 години )
    ***,виж че имаш повече плюсове. Боли ме носа за некво ядосано лайнице и ще тръгна да ти слагам минуси ли,ве? Аре,потапяй се и си оправи дупенцето,"като че ли" са ти разпрали аналния семеринг...
  • #18
    3 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Е и аз съм сядал отдавна на Голф 3, но честно да ти кажа се отвратих от возията му. На кола с по-твърдо окачване се качих преди години и това бе един спортен Кадет от ерата преди "капката". Отде я видя тая хубава возия при тройката?
  • #17
    2 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    И защо робуването на марки да е тъпашко? За мен е просташко като пчеличка да прелиташ и кацаш от автомобил на автомобил и да плюеш наред. Попаднал си на кофти бройка явно. Когато човек за пръв път избира автомобил, той трябва да прецени какъв да бъде той. Явно ти си от тия, неуспелите с избора си, защото си нямал достатъчно информация за това, което купуваш. Или може би сменяш служебни?
  • #16
    4 rate up comment 4 rate down comment
    Буйчо ( преди 15 години )
    Ей тва е убиеца на АЛУДИ А6, браво на Пежунко.
  • #15
    8 rate up comment 4 rate down comment
    красавец ( преди 15 години )
    Знам, че в Аутомедия влизат разни сектанти, обичащи само френското, обаче защо ми сложихте минус? Доа ви сканирам ли сервизната книжка? Кола на само 2 години а пък сума ти ремонти. Как ще обясните това, драги фенчета на френското? Изобщо не съм фен на никоя марка, за разлика от лудите по VW и френските. За мен да се робува на марки е тъпашко.
  • #14
    8 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Това ли е новото? Ми че то същото като предишното. От 206 насам все гледаме вариации на тема "маската на 206".
  • #13
    6 rate up comment 3 rate down comment
    красавец ( преди 15 години )
    И което е най-странното - оня ден за първи път седнах в прехваления Голф 3-ка. Ами може да не ми повярвате, обаче по депките моята 308-ца тресе повече и като че ли вози по-твърдо, в Голфа не се усещаха така дупките. За нашите пътища френските са доста капризни. Втори път няма да се мина.