IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Cayenne Turbo VS Carrera 4S

Кой е по-бърз на пистата?

Cayenne Turbo VS Carrera 4S
Автомобилното издание Autocar противопостави две расови возила - Porsche Cayenne Turbo и Porsche 911 Carrera 4S (PDK). Според информацията на производителя двата автомобила имат почти аналогично ускорение от място до 100 км/ч. - 4.7 сек. при Cayenne Turbo и 4.5 сек. при 911 Carrera 4S.

Как стоят обаче нещата на пистата? Дали по-скъпия, по-мощен и по-тежък Cayenne ще премине през завоите по-бързо от по-евтината, по-слаба, но по-лека Carrera 4S? Отговорът е във видеото.



Porsche Cayenne Turbo - 500 к.с.; 700 Нм.
0-100 км/ч. - 4.7 сек.
Тегло - 2170 кг.
Задвижване - към четирите колела.
Цена - 115.526 евро.


Porsche 911 Carrera 4S - 385 к.с.; 420 Нм.
0-100 км/ч. - 4.5 сек.
Тегло - 1460 кг.
Задвижване - към четирите колела.
Цена - 104.340 евро.
0 от 500
  • #31
    0 rate up comment 0 rate down comment
    до Пропов ( преди 15 години )
    Аве баце Порше вече е във VAG групата така , че каквото било било .
  • #30
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Пропов ( преди 15 години )
    Порще си продадоха душата на дявола за няколко хиляди продажби повече,пускаики този подобрен Туарег.Порше си продадоха и достоинството като принизиха единственият си успешен модел(911)до нивото на въпросния подобрен Туарег.Порше вече не е символ на спортният автомобил а на глобализацията и нейните съмнителни продукти.
  • #29
    9 rate up comment 1 rate down comment
    наблюдаващ ( преди 15 години )
    Първо - това не беше цяла обиколка. цяла обиколка на една нормална писта е поне 2-3 минути. Второ - отсечката беше с бързи завои, от което кайена губи по-малко време.Реално на една цяла обиколка ще има разлика между 5-6 секунди, което си е много.
  • #28
    2 rate up comment 6 rate down comment
    ? ( преди 15 години )
    намери такъв клип и го пускаме ;)
  • #27
    14 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    ха ха ама ти защо си дал клип със стария Кайен? Първо че е със 100к.с. по-малко от Х6М, второ че е морално остарял, модела е излязъл през 2002г. А х6М Е 2009г. Новия Кайен Турбо на клипа в статията е с много по добри данни и излиза по-малко от година след Х6М . Е вярно е че ще направи на нищо Х6М и вероятно за това даваш клипове със стария. Ако искаш сравни RS6 с М5 от 2002г. , то не че и да сравниш М5 от 2005г. ще излезе по-добър резултат, но спрямо модела от 2002г. ще е смешно.
  • #26
    4 rate up comment 17 rate down comment
    ? ( преди 15 години )
    някой каза че неставали за OFF ROAD..???
  • #25
    2 rate up comment 15 rate down comment
    ? ( преди 15 години )
  • #24
    2 rate up comment 15 rate down comment
    ? ( преди 15 години )
  • #23
    3 rate up comment 6 rate down comment
    JTD ( преди 15 години )
    смешен си ти с тва изказване ***
  • #22
    7 rate up comment 10 rate down comment
    lianaD ( преди 15 години )
    Ми трудно ще е при разлика от 700кг., по-нисък център на тежеста за леката кола, също така челното съпротивление на леката кола ще е доста малко. А и това е Карера, почти няма кола в света с такива коне да се справя по-добре от Порше. Да не казвам че е подвиг, но Кайен се е справил страхотно, само секунда изоставане на обиколка.