fallback

Пежо 306/Peugeot 306

+ достатъчно пространство, сигурно поведение на пътя, високо ниво на комфорт, прецизен волан, богато оборудване- дефицити в сигурността, дълъг спирачен път, високи сервизни разходи, трополене от шасито

 История на модела3/93 Представяне на компактния модел с три или с пет врати. Мотори: 1.4 литров с 75 к.с., 1.6 литров с 89 к.с. и 1.8 литров с 101 к.с. Дизел: 1.9 литров с 64 к.с. и 1.9 литров турбодизел с 90 к.с.1/94 Допълнителен мотор: 1.1 литров с 60 к.с.2/94 Допълнителен мотор: 2.0 литров бензинов с 121 к.с.4/94 Представяне на кабриолет с 1.8 литров 101 к.с. или 2.0 литров 121 к.с. двигател10/94 Представяне на версията седан с четири врати12/94 Еърбег за водача серийно за всички модели5/96 Кабриото вече и с 1.6 литровия мотор с 89 к.с.5/97 Фейслифт и представяне на комбиверсията Break6/99 Дизел с директно впръскване 2.0 HDI с 90 к.с. Странични въздушни възглавници серия.6/01 Смяна на модела. Представяне на 307Въпреки че във Франция Пежо 306 се превърна в пазарен хит, автомобилът даде поводи за критика от страна на клиентите, което работеше в полза на германската конкуренция. Дизайнът е дело на Пининфарина, но това не помага особено на вътрешните качества на автомобила, от които определено има какво още да се желае. Най-голямата критика се основава на многобройните шумове, идващи от ходовата част при движение на неравен път. Проблемът не е в окачването, което в типичния за френски автомобил стил обгръща каросерията и пътниците с френска нежност. Особено на неравен път окачването демонстрира невероятни умения да поглъща бабуните, макар и в компанията на неприятно трополене. Комфортът щеше да е отличен, ако не бяха седалките, които не дават достатъчна опора за тялото при по-едри пътници. Пазарът е доминиран от "добричките" версии с мощност от 60 до 101 к.с. Свръхпотентният S16 модел не играе голяма роля. Базовият 1.1 литров мотор е малко слаб за тази каросерия, но и 101 коня също не са задължително необходими. Машините с по 75 и 89 к.с. са хармонични, препоръчителен е и турбодизелът с 90 коня, който обаче се намира по-трудно. На висотата на времето е HDI версията, дизелът с директно впръскване, който се предлага от 99 г.Най-често срещани повредиМотор: прегорели гарнитури на главата и скъсани клиновидни ремъциДефекти в охладителната система Електрика: кабелни проблеми при стартера и генератора, нефункциониращо осветление, неуплътнени фарове за мъгла (променени 2000 година)Каросерия: тракане от вратите (променени от 5/99), разлепени странични лайсни при версията с три врати 
Тагове:
fallback
  • #14
    Radoslaveca ( преди 13 години )
    Pejoto kato cqlo ne stava za gaz povqrvaite mi trqbva vi originalen kupol na injekcionna koito se kupuva samo ot sfa. ne slagaite gas nehar4i tolkova mnogo.
  • #13
    Radoslaveca ( преди 13 години )
    Neznam kak razbirat nqkoi hora 4e hodovata 4ast tropa i izdavat 6umove vratite minal sum nad 150000 hilqdi s tazi kola kato e karana samo na nad 4000 oborotas i nqma murdane na motor i skorosti za kakvi izgoreli garnituri stava vapros neznam su6to taka.
  • #12
    Radoslaveca ( преди 13 години )
    obema na rezervoara e 75 litra .Kolkoto i da e neveroqtno az imam ot osem godini 306 xs 1.6 ot prazen rezervoar dogore napulnen e 74 .8 meril sum go pone 5 puti. :-0
  • #11
    :) ( преди 14 години )
    60 litra e
  • #10
    vanko ( преди 14 години )
    pises za problemi s parnotoq az sasto imamq bi li mi pomognal sas savety?
  • #9
    Galq_STZ ( преди 14 години )
    imam 306 96g dovolna sym ot neq ...i tova za laisnite s 3-te vrati e vqrno :)
  • #8
    mitigti ( преди 14 години )
    mn losh razxod mi dava na gas a sam s gazov injekcion xodovatachast beshe perfektna i za 13000 km. v sliven se raztropa kato karuca.slabi sa im tamponite na nosachite.imax i ne malko problemi s oxladitelnata sistema i parnoto makar che vecehe i znam vseki kapriz dosta qdove brax.i vse pak nqmam namerenie da q smenqm
  • #7
    Anton ( преди 15 години )
    Imam takav avtomobil ot dve godini.Malko gori,dobre se darji na patia,no e dosta pretenciozen po povod hodova shast.Kogato izleze ot remont se darji dobre kato tropane na hodovata shast,no ne poveshe ot 2000km.i ot tam pak na novo v boksa.
  • #6
    Petko ( преди 15 години )
    Kakav e obema na rezervoara na 306 HDI 2.0,2000 g. kombi?
  • #5
    guru ( преди 16 години )
    ами в СФА или Автомотор окачването е като на Ситроен ZX не си писал от къде си ако си от София при италианеца трябва да има
fallback
Последни