6/99 Дизел с директно впръскване 2.0 HDI с 90 к.с. Странични въздушни възглавници серия.6/01 Смяна на модела. Представяне на 307Въпреки че във Франция Пежо 306 се превърна в пазарен хит, автомобилът даде поводи за критика от страна на клиентите, което работеше в полза на германската конкуренция. Дизайнът е дело на Пининфарина, но това не помага особено на вътрешните качества на автомобила, от които определено има какво още да се желае. Най-голямата критика се основава на многобройните шумове, идващи от ходовата част при движение на неравен път. Проблемът не е в окачването, което в типичния за френски автомобил стил обгръща каросерията и пътниците с френска нежност. Особено на неравен път окачването демонстрира невероятни умения да поглъща бабуните, макар и в компанията на неприятно трополене. Комфортът щеше да е отличен, ако не бяха седалките, които не дават достатъчна опора за тялото при по-едри пътници. Пазарът е доминиран от "добричките" версии с мощност от 60 до 101 к.с. Свръхпотентният S16 модел не играе голяма роля. Базовият 1.1 литров мотор е малко слаб за тази каросерия, но и 101 коня също не са задължително необходими. Машините с по 75 и 89 к.с. са хармонични, препоръчителен е и турбодизелът с 90 коня, който обаче се намира по-трудно. На висотата на времето е HDI версията, дизелът с директно впръскване, който се предлага от 99 г.Най-често срещани повредиМотор: прегорели гарнитури на главата и скъсани клиновидни ремъциДефекти в охладителната система Електрика: кабелни проблеми при стартера и генератора, нефункциониращо осветление, неуплътнени фарове за мъгла (променени 2000 година)Каросерия: тракане от вратите (променени от 5/99), разлепени странични лайсни при версията с три врати