IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Цените на употребяваните автомобили в Германия се качват

През юни средната цена на автомобил втора употреба в Германия е била 15053 евро.

Цените на употребяваните автомобили в Германия се качват
Така цената за първи път от седем месеца започва да се повишава спрямо предишния месец. Това са данни от ценовия индекс на онлайн автомобилната борса AutoScout24 (AGPI).

Повишението е с 0,15% през юни. Изчисляването на AGPI става на базата на 700 хиляди автомобили втора ръка в немската база данни на AutoScout24.



С най-голямо повишение за месеца е цената на Ford Galaxy. Стойността на просторния ван е скочила средно с 10% спрямо нивата от май, вероятно заради активния отпускарски сезон. С титлата „Марка на месеца“ онлайн борсата закичва британския Rover, чието търсене през юни се е повишило с 2%, спрямо май.

Изследването казва още, че в момента можете да направите изгодна сделка с покупката на VW Sharan, който печели титлата „Сделка на месеца“, защото средната му цена втора употреба се е понижила с 6 на сто спрямо май. Загубата на стойност се свързва от специалистите с настоящото пускане на пазара на новата генерация на модела.

Титлата „Любимец на месеца“ отива през юни у Toyota Celica. Японското купе, чиято последна генерация се правеше в началото на века, регистрира повишение в търсенето с 6% на месечна база.
0 от 500
  • #17
    10 rate up comment 0 rate down comment
    нитро до TURBO_CHAR ( преди 15 години )
    Ти си си роден така и се влошаваш....Както искаш си го тълкувай....
  • #16
    7 rate up comment 0 rate down comment
    MAKKENA ( преди 15 години )
    Аз съм Анонимния.
  • #15
    15 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Това за луната много не го разбрах,но сигурно е шега и невдянах....Значи да се изясним,явно не съм се изразил пич.:)Казах"лъскави"от Германия,а не от България!Германците дават на децата си Голф-2-ки,и им поверяват живота си!На най скъпото нещо -детето дават18-20 годишни коли,НО!-НО!-говориме за коли които са минали"TUV"в Германия!!!,а не таралясници ТУК!Всички деца за начало там карат18г.коли-но здрави!Не са евтини,дотук да дойде една"лъскава"стара кола ще ти излезне от 7 до 11 хиляди!Казах ЧИТАВИ пич от Германия,а не втора употреба от България-Това не са коли,и за скрап не стават!!!Значи по добре да дам 10хиляди лева или 7 хиляди и да знам,че съм приключил с тревогите,разбира се ако е минала преглед там,и не я купиш от араби,натурализирани българи и по възможност да не е от автокъща!Купиш ли я от частно лице-немец,значи брато,ОБЕЩАВАМ ти,ще забравиш за грижи и къде е предния капак! Преди година ,не искам да кажа нещо,защото ще почнат веднага:-тоя па си измисля,***-лъжец.Но на тебе ще кажа и ще оставя на твоя преценка и интуиция да си решиш дали си измислям:Не важно какво съм правил в Тойота,важно е,че бях там година и нещо.Значи приятелю,да умра на място-денонощно и посред нощ,се пълнеше сервиза сумрели чисто нови коли!!!Да не говорим за Джиповете!И стояха по месец преди да излезнат.Това при условие,че Тойота са най здрави и пред нас стояха данните от останалите сервизи и марки-там па да видиш!!!Прави сметка!А за тия коли старите изобщо не можеш да си ги купиш-ТИЯ КОИТО ГИ ИЗБРОИХ-защото са по скъпи от новите!!!Имаме приятелка там,Тина се казва,оженила се е за Германец-Берндт,беше четвърти заместник шеф на фолксваген-там отдсядахме.Заплатата му беше 18 000 евро на месец,сега е пенсионер,прави сметка за пенсията му.....,та Тина ни каза исках да си купя костенурка кабрио-наточена но лачените струват от 50 000 евро нагоре,затова с болка ще си взема имитацията на костенурката,че е по евтина!?!?...???...!!!А това Гранада;Капри;Манта-2500 евро без двигател и изгнили-АКО ИСКАШ-ТОВА Е ПОЛОЖЕНИЕТО?!?!?!?Влез в немския сайт- mobile.de,и провери!Има за 1000 евро такива,но купчина ръждиво желязо!Читавите струват майка си и баща си!Но нямат разваляне!Не да мислиш за предница,за лагери,за не знам какво си!Плащаш и забравяш!Това исках да ти кажа,но не се бях изяснил!Хем си най личния гъзар,хем забравяш,че си купил кола!Те са реликви!Не всички стават РЕТРО!То е и до късмет и до съчетание! 98% от колите,златни да ги направиш,не стават за ретро-НЯМАТ ХАРИЗМА!Цена имат в Германия,а и КАЧЕСВТОТО им Е колкото всички нови на куп,НО САМО ТИЯ КОИТО ИЗБРОИХ-другите отдавна са забравени!Значи колега,говорили сме за различни неща и сега се изяснихме!:)....О.К.!
  • #14
    14 rate up comment 0 rate down comment
    Triforce ( преди 15 години )
    Не че нещо, ама дали една S-класа от 96-та година от тия ръбатите ще е опасна, щом и 124-ката е опасна? По-опасна от нова фиеста? Ами ако е S600, чиито дискови спирачки са колкото гумите+джантите ти? А пък спирачните апарати са 3 пъти по-големи? Това ли е по-опасно? Има неща, които не са до ново и старо. Винаги ще предпочета по-голям клас на 5 години пред ква да е нова кола, АМА ВИНАГИ! Видях разликата от НОВА Тойота Корола, с БМВ Е39 на 7 години. За мен Тойотата е по-опасна, особено на завоите!
  • #13
    0 rate up comment 15 rate down comment
    TURBO_CHARGED ( преди 15 години )
    Защо ме обиждаш :((( като те е*ах друго викаше,другият път си сложи вазелин.
  • #12
    8 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Ти на Луната ли живееш? Автомобилите без компове умряха преди 25 години при руснаците. При другите още по-рано. Тия без PC-та вече изгниха, претопиха ги два пъти и вече са с компове. Сава, не се сърди, но аз говорех за 4-5 годишни автомобили, които са като остарели бабички спрямо наследниците си. Вземи един Форд Фиеста от 2002-2008 и една Фиеста след 2008 година. Ето, моят е на 4 години, но е направо като някой стар ЗАЗ ( баща ми и аз имахме такива, макар и различни) спрямо една обикновена Жигула. Уважавам ретроавтомобилите и ти го знаеш, но на тоя етап предпочитам да си сменя старата Фиеста с нова. Ако зависеше от мен, щях да си я задържа, но нали се сещаш, че липсват финанси. Днес имахме доста свободно време на работа и говорехме с един колега за неговото Bravo 1998 и моята Фиеста 2006. Човекът каза, че е много доволен и се изненадва, че за две години е сменил две неща. Аз му напомних и за проблемите с двигателя, а той се оправда с монтьора. Разбира се, тоя Фиат има доста проблеми, които не се помнят от собствениците. Аз му споменах, че ми е омръзнала вече Фиестата. И как няма да ми омръзне, като карах наследника и? Ами разликата е не море, а океан! Това с пластмасите не ми хареса много, защото и старите возила имат доста пластмаси, особено тия след 1980 година. Още по-лошо е, че дори и по-луксозните автомобили от по-горен клас са с по-твърди пластмаси на таблото дори и от моята! Както и да е. Аз ще сменям моята Фиеста със следващият модел. Който иска, нека кара 4-5 годишната ми кола. Не е лоша, но е СТАРА, но не чак толкова! Има поне 25години, докато стане ретроавтомобил. Ето това е проблемът стара, без стойност, незабележима. За 123-ката на Мерцедес. Отлична кола. Един колега, кара такава от тия, приналдежали на УБО. Оня ден паркирах до нея. Калникът и бе изгнил, а човекът разказва легенди за нея. Едва ли някой му вярва но тоя автомобил по нашите стандартни е особено опасен. Вече няма пет автомобила на километър, а петдесет. Честно да ти кажа, мина времето , когато карах Запорожеца без спирачки, съединител и скорости. Малко улегнах и разбрах, че не съм безсмъртен. Бъди сигурен, че в новата ми Фиеста ще има и странични въздушни възглавници и такива за коленете, макар да се доплащат. А за климатикът ще ти кажа, че ной не е моя приумица, а необходимост. Понякога не се чувствам добре пр горещина и не искам да ставам причина за ПТП. Айде, че аз ще си замина, замина, но ако има някой с мен и лякое семейство, каращо срещу мен в тоя момент? Кой е виновният? Аз или жегата? Естествено, че аз, но никой няма и да си помисли, че причината е липса на климатик. Така, че климатикът не е глезотия, а необходимост за хора около и след средната възраст. Да, навремето, когато бях на 20-25-30, аз карах при 60 градуса в купето и 40 навън, без да ми има нищо. Минавах и 50 километра с един велосипед - Балкан с 18 цолови капли, като в промеждутъка копаех един бостан. Е, вече не съм на 25 или 30, така, че климатикът ми трябва дори и за твоята безопасност, защото аз бих има шанс да оживея с колана и еърбеците, но ти едва ли с ретроавтомобила си. Нека не оплюваме прогресът. Той е необходимост, а не приумица на някой бизнесмен.Лека вечер. Нищо лошо към теб. Просто лични размисли.
  • #11
    8 rate up comment 0 rate down comment
    MAKKENA ( преди 15 години )
    забравих да ти кажа пич,не искам да те засегна с това което съм написал."частно мнение"http://pics.data.bg/categories/1/общи/c7a0c4f7784d1b5493c00af37fbbdac5/img_257539_423005_b
  • #10
    16 rate up comment 3 rate down comment
    MAKKENA ( преди 15 години )
    Автомобили - последен писък на модата се отвисяват по сервизите!Идват умрели!В смисъл нищо им няма, но не вървят-пустия ком.блок!Дава грешка и до там!по месец стоят да открият"вируса".Отделно-фул каско,фул набутвация,уж обслужващи посещения-консумативи,а ти режат ГЛАВАТА!Сядаш вътре,предното стъкло те притиска,големи странични колони,тясно в всички нови,задушаваш се от панелите,пластмаса,никакво усещане,никаква комуникативност от колата-возиш се като куфар и не управляваш,а"КАРАШ"!Никакъв обзор,ни предница,ни задница.Никакво вдъхновение и наслада!Трябва да караш бързо,за да усетиш нещо,а тогава си опасен!Постоянни повреди,от непроверени достатъчно,но набутани технологии,заради конкуренцията!ЗАТОВА ГЕРМАНЦИТЕ СПРЯХА ДА ПРОДАВАТ ИЗГОДНО СТАРИТЕ КОЛИыНЕ ГИ ДАВАТ ВЕЧЕ,ЗАЩОТО СА ПО ЗДРАВИ.ГЕРМАНЦИТЕ СА ПРАКТИЧНИ!!!Да не говорим пък въобще,че каквато и нова кола да вземеш,дори най ГЪЗАРСКАТА,никой няма да ти обърне капчица внимание,ако до теб спрат излъскани,запазени,да речем от Германия:К О С Т Е Н У Р К А Т А;1-ца КАБРИО НА ФОЛКСВАГЕН;ФОРД ГРАНАДА;ФОРД КАПРИ;ФОРД ТАУНУС;ОПЕЛ МАНТА;ОПЕЛ МОНЦА;ОПЕЛ КОМОДОРЕ;ОПЕЛ ДИПЛОМАТ;ОПЕЛ КАДЕТ GSI;123-та на Мерцедес;КУПЕТО НА 123-та;ПУРАТА; КУПЕТО на ПУРАТА;3-та на БМВ(междинката);СТАРАТА 5-ца на БМВ; . Ти си вземи най скъпата кола или джип,ако искаш и като спрат гореизброените коли до теб,щезагинешот хорското безразличие и нищожното обаяние на своята покупка!Това са едни от предимствата!А,че ще имам климатик и други екстри,мерси!Животът е кратък за да го пропилея в АНОНИМНОСТ!Пък и като вдигнеш,над 130 км,дебнат полицаи и насрещни УБИЙЦИ,купили книжките си и възпитавани от родители комплексари!Мерси,предимствата са нищожни!Да сипогубядушата4,заради ЕДНОДНЕВКА....
  • #9
    3 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    И защо новата да е по-голяма набутвация от 4-5 годишната? Айде, вземай моята 4 годишна, която днес има рожден ден :) Аз знам какво да правя по-нататък. Защо ли малко хора поставят удоволствието от карането на нов автомобил на заден план? една 4-5 годишна кола вече е морално остаряла на фона на наследника си. Тя не може да предизвика удоволствие или поне не такова, каквото би предизвикал един автомобил - последен писък на модата. Ако е само до придвижването, което се прави по-възможно най-бързият начин, за да се слезе по-бързо от автомобилът и да се свърши някаква работа, да. Обаче ако ще караме автомобили има два варианта нов или ретро.
  • #8
    14 rate up comment 0 rate down comment
    нитро до TURBO_CHARG ( преди 15 години )
    Ей,TURBO_CHARGED-2 .Верно си агресивен,дрогиран ***!!!Пишеш от името на много колеги и все за "мъжко"е*ане говориш-ГОЛЯМ КОПНЕЖ,да го споделиш с нас!Окончателна диагноза:"*** ГРОЗЕН"!