
Дори в Европа, където постепенно свършват програмите за стимулиране продажбите на нови автомобили, продажбите на PSA растат със 7.7%, като достигат 1.21 милиона автомобили.
Така ръстът на продажбите на PSA в Европа е доста по-висок от средния за първите 6 месеца, който е 1.1%.
Извън европейските пазари ръстът на продажбите на френската група е доста по-висок – 36% в сравнение със същия период на миналата година.
В Латинска Америка за половин година групата е продала 127 000 автомобила, което е ръст в сравнение с първите 6 месеца на миналата година с 13%.
В Китай Citroen и Peugeot са продали от януари до юни 176 000 автомобила, което е повече с 49% в сравнение с миналата година.
Макар да се очаква спад на европейските пазари през тази година, от PSA разчитат на повишаване на своя пазарен дял, докато пазарите в Китай и Латинска Америка се очаква да отбележат ръст от около 10%.
PSA планира през идните три години да повиши печалбата си до 3.3 милиарда евро, главно за сметка на по-ниските разходи и по-високите продажби. През миналата година групата отбеляза загуба в размер на 1.16 милиарда евро.
PSA Peugeot Citroën е вторият по големина производител на автомобили в Европа, след Volkswagen.


8