Вход   Регистрация

Opel

8.1

Opel Insignia

Закупена: 2013г., Пробег: 12000 км.
Приложимост в ежедневието
9
Надеждност
8
Оборудване
9
Пространство
8
Цена/Качество
10
Качество на материалите
8
Разход на гориво
5
Удоволствие от шофирането
8
От: Nabludatel
26.05.2014
13052 прочитания
24 коментарa
Какво не ти харесва
мудна скоростна кутия
разход на градско

На кое качество на автомобила най-много държиш:

надежност, спортно поведение

Начин на ползване:

ежедневно

Начин на каране:

спортно

Допълнителни бележки

ЕДИН "ПРЕДИЗВИКАН" ТЕСТ 1. Част: Смятах да напиша този тест-драйв едва след такъв на другата ми кола Infiniti Q50 hybrid, но някои обстоятелства предизвикаха промяната. Всъщност от един малък спор с колегата autoenthusiast дали Инсиния ОРС и Нисан GT-R са колите с най-добро съотношение цена/качества в своите класове... ;-) И да потвърдя - НЕ сме едно и също лице! Сега за колата: закупена е фабрично нова,ползвам я по-малко година, досега съм "навъртял" около 12х.км., непосредствено след предишната S4/B8, за която бях писъл тук преди около 3години. Малко техника - това е моделът "Unlimited" , т.е. без ограничение на скоростта. Задвижването е 4х4 с оригинален активен диференциал на Haldex, активно окачване с "HiPerStrut" на предната ос, сините Brembo -спирачки, много добри Recaro седалки, генерацията е разработка от Remus и т.н. Колата е поръчана с 20" ковани ал. джанти , с летни гуми Pirelli Zero, 255/35/ZR20, 99Y! Оборудвана е с Irmsсher пакет - екстериорно и частично в интериора. Някои неща са донастроени допълнително. Моторът е едно малко "богатство"! Спортен, с обем 2.8л.,V6, произход от Кадилак-Холден, с кован основен вал, мн. добре технически (пре)оразмерен, като без проблем може да се настрои на три степени: базово е с 325к.с./435НМ, stage1 - 355к.с./470НМ,stage 2 - 381k.c./510HM и stage 3 - 410k.c./550HM.Още повече, че шаси/окачване и спирачки могат безпроблемно да поемат и повече мощност! Автоматичната 6-степенна японска скоростна кутия на Aissin обаче разваля в известна степен общата картинка. 1,2 и 3-та предавки задържат динамиката на колата за бърз старт от място. Дори и след преработките ОРС така и не успява да слезе под 5.5сек/100. В такива случаи не ти остава нищо, освен да мечтаеш за прекрасната кутия на ZF с 8 предавки ... Дай Боже в следващото поколение да сложат нещо подобно! Иначе ОРС е по-скоро добра GT кола, неудържима на магистрала, а благодарение на активното окачване с "HiPerStrut" на предната ос е добра и на завои. Предполагам, че спокойно може да достигне реални 280км/ч, след като (където може) на километраж съм стигал без проблем 270км/ч а колата показва потенциал за още и още! Налични са 3 предварително зададени програми - стандарт, спорт и ОРС. Общо взето влияят на окачването, работата на мотора и очасти на скоростната кутия. За тези данни и възможности колата е доста изгодна покупка. При положение, че се поръчва за БГ от някой от оторизираните вносители цялостно оборудвана излиза под 75х.лв с ДДС! Още повече, че в Германия тази кола нова варира 58-62хил.евро (112-120х.лв)!! Това е само една от причините за моето твърдение относно отличното съотношение цена/качества...;-)

Снимки

Прегледайте техническата характеристика

Реклама  


Коментари ( 23 )

Напиши коментар Влез

от: фсасаф ( преди 3 години )

Голяма красавица, голямо нещо.
Отговори
 
+12
 

Положителни: 12  Отрицателни: 0

от: Bro ( преди 3 години )

Не видях дали си правил ревю на С4-ката тук, но може да направиш такова, като включиш и впечатленията ти и за другите две. Преподлагам, че от Аутомедия няма да възразят. Другия вариант е да напишеш статия, която след *** да бъде публикувана в този сайт, примерно.
Отговори
 
+1
 

Положителни: 1  Отрицателни: 0

от: Nabludatel ( преди 3 години )

Cobb препоръчвам ти Инсинията, щото има няколко тунинг ферми за нея. Както вече писах мотора е малко бижу - лесно можеш да стигнеш и над 400к.с., издържа ги без проблем и то много километри.
Относно ускорението проблема е от остарялата скоростна кутия на Aisin, но тук няма какво да се направи, освен да се чака новата модификация.
Bro - имах предвид къде, в кой раздел на автомедията да направя сравнението, както сам виждаш някои модели дори не са предвидени за тест?
Отговори
 
+5
 

Положителни: 5  Отрицателни: 0

от: 135i_Cobb_Stage1 ( преди 3 години )

Поздравления за теста и от мен. Аз от края на миналата година се замислям над 2014 Инсигниа OPC/ Buick Regal GS за Америка. С ремап и етанол е над 360 коня но се опасявам че ще ми куца откъм ускорение. Също съм хвърлил око и на Сааб 9-5 със 2.8т двигателя но за него почти няма оптции за повишаване на мощноста.
Отговори
 
+3
 

Положителни: 3  Отрицателни: 0

от: Bro ( преди 3 години )

Здравей Наблюдател,

много интересно си написал тестовете.

По отношение на теста Ку50/ОПЦ/С4, можеш да ги оцениш по категории - лукс/динамика/практично и т.н. На мен ще ми е интересно да науча коя кола какъв характер има и съответно за какъв тип шофиори смяташ, че би била точно попадение + твоето мнение за баланса цена спрямо това което предлага колата.
Отговори
 
+3
 

Положителни: 3  Отрицателни: 0

от: Nabludatel ( преди 3 години )

Всъщност въпросния 9-3 ползва по-стара и дефорсирана версия на 2.8 мотора с 280к.с.
При ОРС има доста модификации по ДВГ и е 325к.с.базово, а задния диференциал е активен Haldex от ново поколения - произведен в Германия. Няма оплакване от него. По-скоро, относно началната динамика, проблемна си остава скоростната кутия.

Някой да даде идея къде и как да направя обещаното сравнение S4-OPC-Q50?
Отговори
 
+6
 

Положителни: 6  Отрицателни: 0

от: Анонимен ( преди 3 години )

Този модел, заедно с модела на СААБ 9-3 x-турбо със същия двигател, имат проблем с диференциала - задния го къса изключително често - почти на всеки 30 000 км. Страшна работа е явно при повече настъпване диференциала не издържа и се чупи, иначе върви като звяр.
Отговори
 
+1
 

Положителни: 2  Отрицателни: 1

от: Един там ( преди 3 години )

Не съм фен на Орел, но ОПеЦе-то определено е МНОГО добра машина ...
От мен, поздрави за теста...
Отговори
 
+17
 

Положителни: 18  Отрицателни: 1

от: Ъ ( преди 3 години )

Брат, не допускай да ти мине живота без да си стопанисал Evo X :)) Надявам се поне си тествал такова...Ево в балкана е по-надървящо от секс с близначки! :))
Поздрави!
Отговори
 
+10
 

Положителни: 10  Отрицателни: 0

от: Nabludatel ( преди 3 години )

Инсиниа ОРС е около 1810кг, но това не е проблем за динамиката или пътното поведение. По скоро неадекватната скоростна кутия създава повече пречки от теглото, поне на началната динамика. Иначе благодарение на габаритите си и теглото ОРС се усеща солидна, с добра возия на пътя. Мощността на мотора, особено с някоя от 3-те модификации е предостатъчна!
Отговори
 
+9
 

Положителни: 10  Отрицателни: 1

от: BB ( преди 3 години )

Q50-ta e po-dobra ot s4 otvsqkude!!! Za hybrida ne sum mnogo siguren, no standartniq V6 e straaashen. Momcheto kato post-ne test shte govorime pak
Отговори
 
+6
 

Положителни: 9  Отрицателни: 3

от: До RRE ( преди 3 години )

то и в обратния порядък може да се каже същото. дори с по-голямо основание - как се е излъгал с алудито!
Отговори
 
+7
 

Положителни: 10  Отрицателни: 3

от: RRE ( преди 3 години )

Покажи Коментара
V edno takova sravnenie bezsporen pobeditel e S4,nai ve4e zaradi perfectnia avtomat s dvoen saeditel.Kato vizia oba4e OPC to e trepa4,.Samo neznam kak si se izlagal s Nisana
Отговори
 
 -7
 

Положителни: 6  Отрицателни: 13

от: Nabludatel ( преди 3 години )

ОК - ще гледам другата седмица да напиша за Q50-та. Ще пробвам и със сравнението на S4, ОРС и Q50.
Отговори
 
+11
 

Положителни: 11  Отрицателни: 0

от: BB ( преди 3 години )

Dobur test, evala! Interesno mi e obache na Q50 test-a...zamislil sum da vzimam infinity Q50. Blagodarq predvaritelno
Отговори
 
+9
 

Положителни: 9  Отрицателни: 0

от: RRE ( преди 3 години )

Bravo ot men, stra6en izbor.Mnogo dobar test drive si napisal
Отговори
 
+13
 

Положителни: 13  Отрицателни: 0

от: Георги ( преди 3 години )

Не сте допуснали грешка. Ако се гледат каталожните цени, то тогава в Германя е около 60к, а в България е около 42к,за една и съща конфигурация, което си е много сериозна разлика...
Отговори
 
+8
 

Положителни: 8  Отрицателни: 0

от: nikito_blend ( преди 3 години )

Интересен тестдрайв. Чакам да чета и за Q50.
Отговори
 
+10
 

Положителни: 10  Отрицателни: 0

от: Предложение ( преди 3 години )

До Наблюдателя: след като сам казваш за поне 3 интересни коли минали през теб - тази Инсиния, Ауди S4 и Инфинити Q50 дали ще може да направиш едно сравнение между тези коли?
Например динамика, техническа надежност, годност за ежедневно ползване/разход и т.н. Мисля че ще интересно такова сравнение!
Отговори
 
+20
 

Положителни: 20  Отрицателни: 0

от: Алекс ( преди 3 години )

Браво! Прекрасен автомобил, грамотен тест, интелигентен човек.
Отговори
 
+18
 

Положителни: 18  Отрицателни: 0

от: Driver ( преди 3 години )

Хм, интересна машина е това ОРС. Досега съм виждал такива в комби изпълнение и една синя, но това направо кърти!
Поздрави за нашия "доайен" в автотестовете!))
Отговори
 
+19
 

Положителни: 19  Отрицателни: 0

от: Nabludatel ( преди 3 години )

Допуснал съм неточност относно цените на Инсиния ОРС в Германия - те варират от 48 до 52 хил. евро или 93-104хил. лв - по актуални данни на mobile.de:
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/opel-insignia-insignia-sports-tourer-opc-239-kw-325-ps-2-8-wuppertal/187404411.html?lang=en&pageNumber=2&__lp=2&scopeId=C&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&makeModelVariant1.makeId=19000&makeModelVariant1.modelId=35&makeModelVariant1.se

Но все пак разликата с БГ си остава значителна!Цените са с ДДС !
Отговори
 
+10
 

Положителни: 11  Отрицателни: 1

от: Анонимен ( преди 3 години )

ето един интересен тест! а и колата изглежда яко - почти като батмобил! ))
Отговори
 
+27
 

Положителни: 28  Отрицателни: 1


Избери кола


Изгодни оферти




Инвестор.БГ © 2001-2014 Automedia.bg Всички права запазени | Реклама | Пишете ни | Контакти | За сайта | Карта | Условия за ползване
Investor.BG AD © 2001-2014 Automedia.bg All rights reserved. Contact Us | Advertising