IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Renault Megane

9.5
Закупена: 2010 г., Пробег: 27 000 км.
Приложимост в ежедневието
10
Надеждност
10
Оборудване
10
Пространство
8
Цена/Качество
9
Качество на материалите
9
Разход на гориво
10
Удоволствие от шофирането
10

Какво не ти харесва

  • Ограничено пространство за пътуващите отзад
  • Предните чистачки не чистят до края
Renault Megane От: wertigo 27.06.2012 27559 прочитания 120 коментара
Начин на ползване:
На кое качество на автомобила най-много държиш:
сигурност и безопастност за пътниците
Начин на каране:
Допълнителни бележки
Автомобилът е Рено Меган III, 105 к.с. dCI двигател (в пиклиста за Характеристика липсва 105 к.с. двигател). Закупен е като нов, един от последните правени в Испания, преди производството да се изнесе в Турция. Не би трябвало да е минус, тъй като компаниите си имат процедури по управлението на качеството. Защо точно рено Меган? Най-важното за мен е безопасността на пътниците. Рено Меган постигна максималните 37/37 точки в Euroncap (www.euroncap.com) заедно с Нисан Кашкай. Второто условие бе цената, бюджетът бе до 30-32 000 лева и това направи автомобилът безапелационен победител. Какво получих? - Външният дизайн и линия са много красиви, особено предния "начупен" капак. Профилът не е случаен, тъй като има едно от най-ниските съпротивления с въздуха в този клас автомобили. Това неминуемо води до понижен разход на гориво. - Вътрешният дизайн е изчистен, абсолютно комфортни седалки от дишаща материя, последно поколение подглавници и лумбална подпора за водача на МПС. Воланът и скоростния лост са от кожа и много приятни на допир. Електронният скоростомер прибавя фентъзи усещане за човек, седнал за първи път в автомобила. материалите са приятни на допир и на око се вижда, че не са евтини. Мястото за пътниците отпред е в изобилие, отзад обаче не е подходящо за много едри или високи хора (над 185 см.). Автомобилът явно е проектиран за семейства с 1-2 деца и като такъв е идеален. Добра изолация на купето. Багажникът е напълно достатъчен за наколко сака и куфара - като за 4-членно семейство. - Оборудване - системите за сигурност в базовия модел са налични всичките, а именно: 6 въздушни възглавници, последно поколение (двукамерни), системи за контрол на траекторията, против буксуване, спирачен асистент, колани с дообтегачи и ограничител на натоварването, здрава конструкция на купето. Няма въздушна възглавница за коленете на водача, но в случая не е необходимо, видимо от тестовете на автомобилостроителя. Круиз контрол и ограничител на скоростта се грижат за комфорта при дълги пътувания, двузонов климатроник и охладена жабка - за околните ви температури. Управлението на автомобила е феноменално, може би и заради електронното сервоуправление, а спирачките "вадят" един от най-късите спирачни пътища за този клас. 5 скорости. -Двигателят - не разбирам от двигатели. Беше ми трудно 1-2 дни да свикна от бензинов на дизелов, но този, 105 к.с. е доста еластичен и ме залепва за седалката при по-агресивно каране. Ще ми се да е по-мощен, заради адреналина, признавам си, но за семеен автомобил е повече от идеален. Разход - твърдо 6.4 л/100 км градско. Тук има разминаване с производителя, който посочва 5.5 л/100 км в някакви си техни тестове. Климатроника никога не се гаси, възможно е и това да оказва влияние. Има по-силно "тракане" само когато зареденото гориво е лошо. Единствените констатирани минуси за повече от 2 години ежедневно зад волана са следните: - мястото на задната седалка би могло да е по-голямо, - предната лява чистачка не чисти до край стъклото и зимата се натрупва сняг, който увеличава невидимата зона на колоната на автомобила, - забелязва се много леко износване на област от кожения волан и скоростен лост. - има възможност за следене на налягането в гумите и това ми липсва - покрива се от по-високото ниво на оборудване на Меган. Бих ли купил отново Рено? Определено да, най-малкото френски автомобил, стига производителите да залагат на сигурността и комфорта. Бях максимално откровен, Емо
0 от 500
  • #9
    7 rate up comment 2 rate down comment
    wertigo ( преди 11 години )
    е безупречно управление, което няма да те подведе, вкарва колата като по релси и няма опастност от недозавиване. За теб какво значи феноменално управление?За плейстейшъните и другите ти съображения няма да говоря, аз предпочитам по - сериозни играчки.
  • #8
    7 rate up comment 3 rate down comment
    wertigo ( преди 11 години )
    Хайде да ти обясня, persa,Пластмасата не е евтина до колкото е приятна на допир и след всички зле положени павета и други неравности 3-та година вече няма ни звук, ни стон. Иначе автомобилът е направен от материали, така че да бъде, мисля 95% беше, рециклируем. Поне 10 възглавници какво значи? Има и с по 12, част от които си носиш от вкъщи? :) Зависи как броиш, нали, oт KIA броят страничните за 4, макар че при страничен удар не се разпъват 2, а 1. Феноменално управление в моите разбирания е
  • #7
    6 rate up comment 3 rate down comment
    wertigo ( преди 11 години )
    накой знае ли как да кача снимки на вече написан материал? Изглежда няма възможност. писах на админа на сайта, но или е на почивка, или мъртъв.
  • #6
    18 rate up comment 2 rate down comment
    Коста ( преди 11 години )
    Лек път, Емо, и дано някога си купиш от най-големите френски автомобили. Някой трябва да казва на хората, че освен утвърдени митове има комфорт, практичност цена....
  • #5
    10 rate up comment 2 rate down comment
    Wane ( преди 11 години )
    wertigo, би било добре да качиш няколко снимки. Винаги е по-добре като се чете нещо такова да има снимки на конкретната кола
  • #4
    13 rate up comment 2 rate down comment
    абв ( преди 11 години )
    Добре, грешката е моя. В смисъл, рендето не е лоша колица, макар, че не съм им особено голям почитател.
  • #3
    19 rate up comment 2 rate down comment
    abvgd123 ( преди 11 години )
    абв, ти си карал Меган2, колата от ревюто е Меган3 и се произвежда след 2008г. Нямам директни впечатления, но масовото мнение и по чужди сайтове е, че много приличен автомобил. Затова и продават най-много от нея:)
  • #2
    16 rate up comment 6 rate down comment
    абв ( преди 11 години )
    аз карах такова ренде 2004 - 1.9дци 120кс, 6 скорости. 3 врати. добри са, наистина... купено е на 12хил.км сега е на 220000 сменена е само турбина на 100хил км, нали говорим за по-големи ремонти... гори около 8/9 градско, на дълго е около 5.5/5.6. реното е топ модификацията с всички екстри за модела, но най-важното е, че е без климатроник, а е с климатик.. малко странно, но е по-добре , според мен.колата е изключително издържлива на юркане....
  • #1
    16 rate up comment 3 rate down comment
    wertigo ( преди 11 години )
    Има техническа неточност в ревюто ми, заедно с няколко правописни грешки :)Скоростната кутия е 6-степенна.