IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Dodge Viper SRT10 ще продължава да живее

Chrysler Group LLC - "Производството на Dodge Viper продължава".

Dodge Viper SRT10 ще продължава да живее
Компанията бе определила 2009 година, като финална за производството на легендарната американска кола. Сега обаче от предоставената ни официална информация става ясно, че Chrysler Group се отказва от намерението си да продава активите на Viper и продължава производството на спортния автомобил.

“Благодарение на своите способности Dodge Viper успешно завладя сърцата и въображението на феновете по цял свят,” споделя Майк Акавити, президент и изпълнителен директор на Dodge. “Изключително горди сме, че най-върховната спортна американска кола с възможности от световна класа ще продължава да живее и да олицетворява имиджа на марката Dodge." 

Dodge Viper се появява за първи пък като концепт през далечната 1989 година на автомобилното изложение в Детройт. Сериозният интерес който предизвиква спортното возило кара компанията да започне тестовете на Viper още преди края на автосалона.

Така след само три години изпитания, производството на Dodge Viper стартира в завода New Mack Assembly Plant. През 1995 г. производствените мощности за Dodge Viper са преместени в Conner Avenue Assembly Plant, където производството на спортната кола продължава и до днес.

Четвъртото поколение на Dodge Viper притежава 8.4-литров двигател, доставящ 612 к.с.(450kW). Ускорява до 100 км/ч. за 3.6 сек. и развива над 320 км/ч.

От 1992 година до днес от модела са произведени над 25 000 броя.
0 от 500
  • #58
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Станчев ( преди 14 години )
    Омота се вече. Единичен екземпляр е този с който са постигнати времената на Северната Отсечка! Всичко ли трябва да ти дообяснявам... A относно CL 65 AMG, ускорява с 0.8 сек. по-бавно до 100 км/h. Ти имаш ли представа, колко незначителна е тази стойност в реалния живот?! Но разликите във всички останали аспекти са далеч в негова полза! Особено при по-далечни пътувания...
  • #57
    0 rate up comment 0 rate down comment
    RWD ( преди 14 години )
    Ако държиш на лукса, скоростта и големия багажник на едно място си вземи CL65 AMG. Няма нищо лошо. Но колко ли ще те е яд когато дишаш прахоляка на един летящ курник, който струва почти 3 пъти по-малко.
  • #56
    0 rate up comment 0 rate down comment
    RWD ( преди 14 години )
    Първо не е вярно, че съм дал за пример единичен екземпляр. ACR се произвежда серийно. Освен това нарочно дадох тази модификация за пример, зашото в началото на тази тема ти нападна двигателя на Viper. ACR има същия двигател, като SRT-10 ,без увеличение на мощността и постига най-доброто време на "Ринг-а". Пред такъв двигател може само да се прекланяме. Пред колата също... Това, че ти не можеш да уважаваш, а само да мразиш си е твой проблем.
  • #55
    0 rate up comment 0 rate down comment
    RWD ( преди 14 години )
    Аз достатъчно съм чел не ме мисли мен. Какво ме интересува литрова мощност и качеството на сглобката. Важното за една спортна кола е да е по-бърза от останалите. Може да има 1.0 двигател с 500 коня(браво на инженерите), но пак да е по-бавна - значи губи.
  • #54
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Станчев ( преди 14 години )
    А и мен не ме интересува с какви трошки може да бъде оборудван. Просто ти даде за пример, един единичен екземпляр, специално подготвен за целта - неуместен пример.
  • #53
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Колко е литровата мощност на GT3 и колко е на курника? Колко по-качествена е сглобката на Porsche, в сравнение с един Dodge? Разликите са в пъти, при това не в полза на Смоко! Попрочети, пък тогава коментирай!
  • #52
    0 rate up comment 0 rate down comment
    RWD ( преди 14 години )
    Станчев, ще повторя за теб, че ACR има разрешение за движение по пътната мрежа. Освен това може да бъде поръчан с климатик, стерео, колони,твоята любима стелка в багажника и др.,но така тежи с 36кг повече.Според твоята логика Porsche GT3 e курник, защото вози твърдо, може да се поръча без климатик има някакви тръби в интериора:)...Аз мисля, че GT3 e супер автомобил. Това, че предпочиташ Panamera въобще не ме интересува.
  • #51
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Станчев ( преди 14 години )
    Именно, нищо общо нямат! Едното е невероятен автомобил, а Смоко е курник!RWD... "щяха"... Никога не са имали подобно намерение! От самото начало се знаеше, че става дума за V12 би-турбо!Тhe_Viper... тогава Порше не са спортни коли, нито пък Ферари. Едно е спортен автомобил, друго е състезателен автомобил без хомологация за публичната пътна мрежа.
  • #50
    0 rate up comment 0 rate down comment
    RWD ( преди 14 години )
    Просто искам да му представя фактите. И аз много харесвам Мерцедес-Бенц, но също предпочитам истинските спортни машини. За мен Viper, Corvette, Ferrari, Lambo, Porsche, Ford GT и т.н. са все страхотни автомобили. Това са автомобили с различна философия от тази на Мерцедес. Няма нищо лошо в това да предпочиташ комфорта, но това не значи да плюеш по коли, които могат много.
  • #49
    0 rate up comment 0 rate down comment
    THE_VIPER ( преди 14 години )
    RWD ne se zanimavai s 4ovek koito sravnqva mercedes s viper.mercedes si e mercedes ne kazvam ni6to lo6o za nego.vseki znae 4e e iskliu4itelna kola.NO nqma mqsto da se sravnqva s VIPER.spokoino bih kazal,4e nqmat ni6to ob6to,ni6to koeto da moje da se sravnqva.mercedesa e kola sas stra6no mnogo ekstri ot koito pove4eto za men sa dosadni i izli6ni.az li4no haresvam VIPERA za6toto e tipi4na sportna kola IMENNO za6toto ne e fra6kana s ekstri.tova e sportna kola,tova e AMERIKANSKI MUSKUL