IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Dodge Viper SRT10 ще продължава да живее

Chrysler Group LLC - "Производството на Dodge Viper продължава".

Dodge Viper SRT10 ще продължава да живее
Компанията бе определила 2009 година, като финална за производството на легендарната американска кола. Сега обаче от предоставената ни официална информация става ясно, че Chrysler Group се отказва от намерението си да продава активите на Viper и продължава производството на спортния автомобил.

“Благодарение на своите способности Dodge Viper успешно завладя сърцата и въображението на феновете по цял свят,” споделя Майк Акавити, президент и изпълнителен директор на Dodge. “Изключително горди сме, че най-върховната спортна американска кола с възможности от световна класа ще продължава да живее и да олицетворява имиджа на марката Dodge." 

Dodge Viper се появява за първи пък като концепт през далечната 1989 година на автомобилното изложение в Детройт. Сериозният интерес който предизвиква спортното возило кара компанията да започне тестовете на Viper още преди края на автосалона.

Така след само три години изпитания, производството на Dodge Viper стартира в завода New Mack Assembly Plant. През 1995 г. производствените мощности за Dodge Viper са преместени в Conner Avenue Assembly Plant, където производството на спортната кола продължава и до днес.

Четвъртото поколение на Dodge Viper притежава 8.4-литров двигател, доставящ 612 к.с.(450kW). Ускорява до 100 км/ч. за 3.6 сек. и развива над 320 км/ч.

От 1992 година до днес от модела са произведени над 25 000 броя.
0 от 500
  • #68
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Георги Михайлов ( преди 14 години )
    Станчев е прав за всекидневната употребе, поне за ACR, най-малкото е с гуми които немогат да се въртят по пътищата :) щото чичко полицай ако те хване с тях ще ти вземе каручката :)
  • #67
    0 rate up comment 0 rate down comment
    vel_co ( преди 14 години )
    Viper и Corvette са наистина големи изключения от американския стил,за съжаление самотници.За по-старите muscle cars казваха,че страшно вървят,но не могат да завиват и да спират,за разхода въобще не се говореше.След последните постижения на Нюрбугринг виждам,че са се научили поне доста добре да завиват,кучетата :) Но с 8.4л обем Вайпъра наистина трябва да го мерим с Вейрон,а май не бива и да опитваме подобно нещо.Най-добре първо с Корвет да покрият TUV и да докарат поне 4 звезди по EuroNCAP...
  • #66
    0 rate up comment 0 rate down comment
    EmoXide ( преди 14 години )
    Много добър пример! :)
  • #65
    0 rate up comment 0 rate down comment
    RWD ( преди 14 години )
    И аз съм съгласен, че групата Chrysler, като цяло прави некачествени автомобили с проблеми, некачествени интериори и др. Но стане ли дума за качества на спортен автомобил Viper със сигурност е един от много добрите такива. Постиженията му го доказват. Да го оплюеш заради пластмасата му вътре е все едно да кажеш, че Юсеин Болт е черен и грозен, следователно не е добър бегач. А той като Viper е рекордьор.
  • #64
    0 rate up comment 0 rate down comment
    EmoXide ( преди 14 години )
    Относно аргументите в полза на Viper именно с допотопната си изработка конструкция и т.н. е за предпочитане пред високотехнологичните чудовища от европа, където всеки кубически сантиметър е изсмукан почти до 70% от възможостите си като КПД.Вярно, подобна прецизна работа по машините струва своитe пари. Вярвам и една сериозна доработка на Viper прецизиран и модифициран за представяне в скорсти над 400км. струва поне двойно над серийната си версия, но тогава отива в пряк двубой с Bugatti Veyron
  • #63
    0 rate up comment 0 rate down comment
    EmoXide ( преди 14 години )
    БОСТАНЧЕВ аргументите ти издишат. Тук в статията се говори за спортен автомобил предназначен да лети по магистрали и писти. Не просто да се возиш за кеф. Но в едно си прав - едно качествено и скъпарско AMG разпилява гащите на една типично американска бракма като Chrysler 300C Hemi V8 ако ще и с SRT доработка, срещу какъвто клас автомобил реално е в конкуренция отвъд океана.
  • #62
    0 rate up comment 0 rate down comment
    RWD ( преди 14 години )
    Би трябвало да знаеш, че всяка писта изисква различни настройки, така че това е в реда на нещата. Един от 2та ACR-a, е поставил рекорда(ако това имаш предвид, като казваш единична бройка). Този ACR e снабден със същия двигател, който според теб е АБСОЛЮТЕН ***. От самото ти изказване, относно качествата на този двигател и качествата на автомобила, като цяло си личи колко много разбираш от автомобили. Но аз ще се радвам да ми "дообясниш" още нещо и да ме даряваш с твоята автомобилна мъдрост.
  • #61
    0 rate up comment 0 rate down comment
    RWD ( преди 14 години )
    Ако имаш проблеми с английския ще добавя накратко: На Нюрбургринг е имало 2 серийно произведени SRT10 ACR, като и двата са били с така наречения HardCore package, при който няма климатик, тонколони, постелка в багажника и т.н. С този пакет се спестява малко тегло. Само 10% от купувачите на ACR си избират HardCore package. Нормално за "ринга" аеродинамиката и окачването са били настроени според спецификата на пистата, както правят Порше, Нисан и другите.
  • #60
    0 rate up comment 0 rate down comment
    RWD ( преди 14 години )
    Прочети статията от коментара ми по-долу и може и да ти стане ясно. На мен ми се изясни, че си дървен философ, който държи на своето и дори и сам да се убедиш, че не си прав, пак ще казваш, че си прав. Аз не съм от тези пичове, които си пишат глупости за кеф. Ако не съм сигурен в нещо го проверявам и тогава пиша. Такива като теб, които казват на нещо, че е *** без да са направили нещо по-добро ги има много...разбирачи също.
  • #59
    0 rate up comment 0 rate down comment
    RWD ( преди 14 години )
    Ти си се омотал многознайко:) Времето постигнато на "Ринга" е със сериен ACR. Except for a Racetech seat with a six-point harness, each ACR is factory stock and fitted with the Hard Core package, a no-cost option that cuts 40 pounds off the curb weight. http://***.motortrend.com/features/performance/112_0808_2009_dodge_viper_acr_nurburgring_record/preparation_and_adjustments.html