IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Volkswagen Golf VI – официални данни

Шестото поколение на Volkswagen Golf, най-успешният модел произвеждан някога (с повече от 26 милиона продадени автомобили), беше показано официално.

Volkswagen Golf VI – официални данни
Световната премиера на колата ще бъде на автомобилния салон в Париж през октомври, като продажбите в Европа ще започнат още същия месец. 


Новият Golf ще бъде предлаган с редица нови двигатели и разширено присъствие на скоростната кутия с два съединителя DSG. Средно при някои варианти новият Golf ще има с до 28% по-ниско потребление на гориво, като и бензиновите и дизелови двигатели отговарят на бъдещите норми за вредни емисии EU-5. 

Бензиновите двигатели сега са по-ефективни от всякога. Първоначално с Golf VI ще се предлагат четири бензинови двигатели с мощност 80 к.с. (60kW), 100 к.с. (75kW), 122 к.с. (90kW) и 160 к.с. (118kW). Последните два са тип TSI които имат и компресор и турбина. Средният разход на гориво при базисния двигател е 6.4 литра на 100 км. Разходът на гориво при 1.4 TSI с мощност 160 к.с. е 6.3 литра на 100 км. 

Golf VI ще се предлага и с няколко дизелови агрегата, между които два двулитрови с мощност 110 к.с. (81kW) и 140 к.с. (103kW). Разходът на гориво при първия е 4.5 литра на 100 км, а при втория 4.9 литра. С изключение на базисния двигател всички останали могат да се комбинират със скоростната кутия DSG с два съединителя и шест или седем степени (в зависимост от въртящия момент на съответния двигател). 


Интериорът на Golf VI показва амбиции колата да задоволи по-висок и луксозен стандарт. Качеството на изработка и на материалите е отлично. Голяма част от инструментите на таблото са взети от Passat CC. Специално внимание е отделено на обезшумяването. На челното стъкло например е нанесен специален слой, който намалява шума. Специалното затваряне на вратите и страничните стъкла също работи в тази посока. Новата форма на външните огледала значително намалява аеродинамичния шум, изолацията между двигателя и кабината е отлична. 



Безопасността също е подобрена в сравнение със сегашното поколение. Колата има нова ESP система, седем предпазни въздушни възглавници, включително и такива за коленете на водача, активни облегалки за главите на пътниците и др. Системи като тези за Automatic Distance Control, Adaptive Chassis Control и Park Steering Assistance могат да се поръчат като екстри с новия Golf. 

На немския пазар новият VW Golf VI ще има стартова цена 16 500 евро или с около 200 евро повече в сравнение със сегашния модел.
0 от 500
  • #16
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Фен ( преди 15 години )
    Фолксваген е един добре направен , надежден , техничарски и скучен немски автомобил.
  • #15
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Striker ( преди 15 години )
    Дизайна е типичен за Голф, на мен ми харесва много! И най-важното е не толкова дизайна, колкото двигателите и качеството на изработка! Нещата за които другите могат само да мечтаят!
  • #14
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    mislq che e mn groznovata kola
  • #13
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Хах, това си е новото Широко със задница на Туарег просто, тцтц :D
  • #12
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Тези фарове преди 10 години тъкмо излизаха от мода, а страниците с такива ръбове тъкмо бяха модерни по това време. Малко по-късно излезе Туарег от който за взели основните линии за задницата. Ако това е добър дизайн аз съм космонавт!
  • #11
    4 rate up comment 0 rate down comment
    VlaDk0 ( преди 15 години )
    az nikoga ne s1m bil fen na golfovete i taka kato gledam nqma i da stana...prosto nqmam dumi za 6cata
  • #10
    1 rate up comment 0 rate down comment
    nipukist ( преди 15 години )
    абе сигурно е читава колицата, ама не е интересна с тоя дизайн от преди 15 година. трябва да им е маркетингова стратегия да не пипат много, за да не си изгубят клиентите, въпреки че имайки в предвид, колко фенове имат, няма как да стане.
  • #9
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Ne iskam da si krivya dushata, obache e dosta durven ot pred... dori moga da kaja che e grozen(nadqvam se na jivo da e po krasiv) Otzade prilicha na Touareg... pulna grozotia... a vutre si e tipichnoto VW, koeto se vijda i v Skoda, Seat, Audi i t.n....
  • #8
    3 rate up comment 1 rate down comment
    ffff ( преди 15 години )
    "скоростната кутия DSG с два съединителя и шест или седем степени" и "тип TSI които имат и компресор и турбина"Тея двете ако се счупят направо нов голф требе да се поръчва:).Затова да живеят старите коли:)
  • #7
    1 rate up comment 0 rate down comment
    този който кара голф ( преди 15 години )
    този самоходен сешуар надявам се да не се преебете