Вход   Регистрация

Mazda CX-3 става по-голям

Mazda CX-3 става по-голям
 

Следващото поколение на кросоувъра се качва на ново шаси, ще има и по-модерни двигатели

През март Mazda показа обновения си кросоувър CX-3. Сега японският производител разкри повече технически подробности за новото поколение на автомобила, който ще бъде пуснат в продажба през 2020 г.

Mazda CX-3 става по-голям

Следващото поколение CX-3 ще се премести на новата платформа SkyActiv II, която ще увеличи размера на кросоувъра до тези на един от основните му конкуренти - Toyota C-HR. Автомобилът ще получи и по-удобен интериор с нови седалки и нов дизайн на приборния панел. Задното независимо многоточково окачване пък ще бъде заменено с торсинна греда, което ще помогне да се премахне излишния шум, от който се оплакват много клиенти на марката.

Mazda CX-3 става по-голям

Под капака на модела ще бъде монтиран нов двигател от семейството SkyActiv-X с модифицирана система за компресия на горивото. Тя позволява увеличаване на въртящия момент с 10-30%, като в същото време пести гориво от 20% до 30%. Базовият 2-литрова двигател на CX-3 ще развива 187 коня при 230 Нм въртящ момент. Същият мотор ще получи и новото поколение на Mazda3, което ще дебютира на автомобилното изложение в Лос Анджелис през ноември, а продажбите му ще започнат през 2019 г.

Снимки: Mazda

Реклама  


Купи Mazda

  • Mazda 3 1.6d-facelift

    5500 лв.

    дата на произв. - януари , 2006 г., пробег - 147000, С.к - Ръчна, цвят - Светло син

  • Mazda 6 2.0 TDI

    2500 лв.

    дата на произв. - юли , 2005 г., пробег - 200000, С.к - Ръчна, цвят - Сив

  • Mazda 5 1.8i 2007 г * 7 местен

    6700 лв.

    дата на произв. - март , 2007 г., пробег - 171000, С.к - Ръчна, цвят - Светло сив

  • Mazda 6 2.0DI FACE LIFT

    5200 лв.

    дата на произв. - септември , 2007 г., пробег - 164000, С.к - Ръчна, цвят - Хамелеон

  • Mazda 3 1,6 DI

    8900 лв.

    дата на произв. - август , 2010 г., пробег - 134000, С.к - Ръчна, цвят - Светло сив

  • Mazda 6 FACE

    4700 лв.

    дата на произв. - април , 2008 г., пробег - 97000, С.к - Ръчна, цвят - Светло сив

Виж всички обяви

Коментари ( 3 )

Напиши коментар Влез

от: Анонимен ( преди 2 месеца )

Гредата е не само по-евтино, но и по-здраво и лесно за направа. Многоточковото е по добро само от комфортна гл.т. Нисък клас автомобили не са за многоточково и особено малки до среден клас. Също така има доста добре направени с греда, които возят перфектно и няма разлика във возията.
Отговори
 
  0
 

Положителни: 1  Отрицателни: 1

от: Анонимен ( преди 2 месеца )

Тъпо оправдание да минеш от по-скъпо и качествено окачване на по-евтино! От кога торсионната греда е по-читаво окачване от многоточково независимо окачване? Просто минимизират разходите! Подобна тъпотия направи и VW с последните може би две поколения VW Golf.
Отговори
 
+2
 

Положителни: 2  Отрицателни: 0

от: Пак грешки ( преди 2 месеца )

Поправете си текста - не е торсинна, а торсиОнна греда.
Отговори
 
+3
 

Положителни: 3  Отрицателни: 0


Избери кола


Изгодни оферти




Инвестор.БГ © 2001-2014 Automedia.bg Всички права запазени | Реклама | Пишете ни | Контакти | За сайта | Карта | Условия за ползване
Investor.BG AD © 2001-2014 Automedia.bg All rights reserved. Contact Us | Advertising