Вход   Регистрация

Обновената Skoda Fabia остана без дизел

Обновената Skoda Fabia остана без дизел
 

За фейслифта на модела са предвидени само бензинови мотори

Чешкият производител Skoda публикува снимки и разкри информация за обновения си модел Fabia, чиято премиера пред публика ще се състои по време на автосалона в Женева през март.

Обновена Skoda Fabia остана без дизел

В момента компанията продавата третото поколение на бестлесъра, като от излизането му на пазара през 2014 г. от хечбека и комбито са продадени над 1,5 млн. бройки, което си е отличен показател.

Обновена Skoda Fabia остана без дизел

След фейслифта Fabia внезапно остана без дизеловия си 1,4-литров TDI мотор, който предлагаше 75, 90 и 105 к.с. За модела ще бъдат достъпни единствено бензинови двигатели – атмосферни с 60 и 75 к.с., и с турбо, развиващи 95 и 110 к.с. Скоростната кутия е 5-степенна механична, само за версията със 105 к.с. ще се предлага и преселктивна DSG.

Обновена Skoda Fabia остана без дизел

На външен вид обновената Fabia се отличава по новата решетка на радиатор и преработените харове. В салона има различна комбинация от прибори, като се е появила мултимедийна система Swing, както и USB-портове за пътниците на задните седалки.

Снимки: Skoda
 

Реклама  


Купи Skoda

  • Skoda Octavia

    19700 лв.

    дата на произв. - август , 2014 г., пробег - 172000, С.к - Ръчна, цвят - Сребърен

  • Skoda Octavia Автоматик,1.6 TDI,

    11900 лв.

    дата на произв. - май , 2010 г., пробег - 153000, С.к - Автоматична

  • Skoda Fabia 1.6 tdi

    11000 лв.

    дата на произв. - септември , 2012 г., пробег - 152000, С.к - Ръчна, цвят - Tъмно син

  • Skoda Fabia 1.4i GAZ

    Цена по договаряне

    дата на произв. - януари , 2009 г., пробег - 174000, С.к - Ръчна, цвят - Черен

  • Skoda Octavia 1.9 4x4 6-скорости

    5290 лв.

    дата на произв. - август , 2003 г., пробег - 174520, С.к - Ръчна, цвят - Сив

  • Skoda Octavia TDi-DSG/Distronic/NAVi

    23990 лв.

    дата на произв. - март , 2015 г., пробег - 0, С.к - Автоматична, цвят - Бял

Виж всички обяви

Коментари ( 15 )

Напиши коментар Влез

от: qqd ( преди 4 месеца )

Италиански 5 цилиндров JTD, 160 к.с. магистрално 140-160 харчи 6.0-6.2, а 120-140 е 5.7 - 6.0. В София е 7.5-8.0. Колата е тон и 400...
Отговори
 
  0
 

Положителни: 0  Отрицателни: 0

от: Анонимен ( преди 4 месеца )

Правилно решение! Винаги съм се чудил на недоразумението - малка градска кола на нафта! Дизела е за кораби, камиони, и по изключение за големи и тежки автомобили! Ама за малки градски коли - НЕ! Най-после им дойде акъла на нафтаджиите от вв!
Отговори
 
+6
 

Положителни: 8  Отрицателни: 2

от: Анонимен ( преди 4 месеца )

Аз карам служебна Фабия 1.2 tsi 110к.с бензин 6МТ и точно онзи ден правих София-Бургас-София.Сам в колата и без багаж.Стремях се да поддържам 130-140 и даде 6.7 на 100.Малко е шумна,но си е ок.Градско 7-8 на 100 но си е пъргава само дето е малко зле откъм сцепление.Като цяло си е супер за парите.Карал съм и дизел на Фабията и е пълен кошмар.Като всеки дизел
Отговори
 
+4
 

Положителни: 5  Отрицателни: 1

от: Анонимен ( преди 4 месеца )

"Фабия комби с 1.2 TSI извънградско си се вмества в 6 на 100 без никакъв проблем. Преди 20 години дизелите харчеха повече при същата скорост - за какво ми е дизел на тази въшка "

Преди 20г дизелите в този клас, дори в компактния, горяха около 4-4,5/100 извънградско. Не знам откъде твърдиш това


"Рудолф.... със 140-160 както е писал колегата разход от 6 литра ще го видиш само в сънищата си "

Аз с моята правя при 130-140 - 6,0:6,5 , но съм вероятно 500кг над Фабията. Сложи още литър за 160.
Отговори
 
+1
 

Положителни: 2  Отрицателни: 1

от: Анонимен ( преди 4 месеца )

Цял свят разбра,само някои трудно загряващи Бай Ганъовци не разбраха още,че няма понятие съвременен дизел. Това е същото като да кажеш съвременен парен локомотив или съвременен параход. Просто това са задвижвания от миналия век,морално остарели като принцип на работа и гориво,което ползват. Всички се отказват от дизела или го ограничават,защото той е мръсен като техническо решение, морално остарял като система за задвижване и все по-скъп заради новите системи за екология.
Отговори
 
+2
 

Положителни: 6  Отрицателни: 4

от: Анонимен ( преди 4 месеца )

Рудолф ... иначе за приятното каране на съвременен дизел съм съгласен , но минимум 6 цилиндъра
Отговори
 
+3
 

Положителни: 4  Отрицателни: 1

от: Анонимен ( преди 4 месеца )

Рудолф.... със 140-160 както е писал колегата разход от 6 литра ще го видиш само в сънищата си
Отговори
 
+4
 

Положителни: 4  Отрицателни: 0

от: Рудолф ( преди 4 месеца )

Покажи Коментара
Само който не е карал съвременна дизелова кола, само той не знае какво удоволствие е. А до колегата с 1,2ТСИ - ми тоя разход от 6/100 съм го постигал с 10 годишно комби ( 1400 КГ ), дизел 150 к.с. без никакви икономии.А доста често стигаше и под 5,5/100. Градско София - от 7,2/100 до 8,5/100 ...
Отговори
 
 -5
 

Положителни: 4  Отрицателни: 9

от: trb ( преди 4 месеца )

абе да ти кажа карам 1.2tsi хетчбек ии със 140-160, 2ма с багаж ми дава 7-7.5
Отговори
 
+6
 

Положителни: 7  Отрицателни: 1

от: Анонимен ( преди 4 месеца )

Фабия комби с 1.2 TSI извънградско си се вмества в 6 на 100 без никакъв проблем. Преди 20 години дизелите харчеха повече при същата скорост - за какво ми е дизел на тази въшка
Отговори
 
+6
 

Положителни: 9  Отрицателни: 3

от: Анонимен ( преди 4 месеца )

На кого му е притрябвала дизелова градска кола? Абсолютно следват тенденцията - Корса, Клио, Фиеста вече нямат дизели.
Отговори
 
+21
 

Положителни: 25  Отрицателни: 4

от: до Рудолф ( преди 4 месеца )

На елени като теб,навярно...
Отговори
 
+15
 

Положителни: 17  Отрицателни: 2

от: Рудолф ( преди 4 месеца )

Покажи Коментара
С тия куци бензинови мотори на какво ще разчитат ?
Отговори
 
 -9
 

Положителни: 5  Отрицателни: 14

от: Анонимен ( преди 4 месеца )

Логично за двигателите, но все пак на мен продължава да не ми харесва на външен вид и бих пред почел новата Микра или Поло.
Отговори
 
+4
 

Положителни: 10  Отрицателни: 6

от: Анонимен ( преди 4 месеца )

Е като няма дизел поне на метан да имаше или на пропанбутан
Отговори
 
 -1
 

Положителни: 8  Отрицателни: 9


Избери кола


Изгодни оферти
Последен Тест Драйв




Инвестор.БГ © 2001-2014 Automedia.bg Всички права запазени | Реклама | Пишете ни | Контакти | За сайта | Карта | Условия за ползване
Investor.BG AD © 2001-2014 Automedia.bg All rights reserved. Contact Us | Advertising