Вход   Регистрация

Най-здравите автомобили от 2008-2009 според TUV

Най-здравите автомобили от 2008-2009 според TUV
 

Последната година, в която Volkswagen е по върховете на класацията

Продължаваме да ви представяме детайлните резултати от тазгодишния доклад на TUV за надеждността на употребяваните автомобили. За разлика от много други класации, тази на германската организация за технически контрол се базира не на допитвания до клиенти, а на резултатите от техническите инспекции на десетки хиляди автомобили.

Най-здравите автомобили от 2008-2009 според TUV
VW Golf Plus е най-надеждният масов автомобил от 2008-2009 година според TUV

Това я прави относително по-достоверна, но все пак приeмайте резултатите с едно наум: става дума за автомобили, купени, поддържани и шофирани в Германия, докато по-голямата част от т. нар. "нов внос" у нас идва от Италия, с доста по-различни пътни и сервизни условия.

В сегмента на 8-9-годишните автомобили (тоест произведени през 2008-2009 година) отново убедителен лидер е Porsche 911, с едва 10% повреди при наблюдаваните автомобили. За отбелязване е обаче, че при Porsche средният пробег е чувствително по-малък.

Най-здравите автомобили от 2008-2009 според TUV
Първата генерация на Ford Kuga се представя учудващо добре

За разлика от по-новите автомобили, при които Volkswagen показва забележимо отстъпление по отношение на надеждността, 9-годишните модели на германския концерн се представят много силно: Golf Plus, Golf, Eos, Touran и New Beetle попадат в Топ 20, заедно с братовчедите си Audi TT, Audi A3 и Audi A4. Голямото изключение е миниванът Sharan, който във всички сегменти се доказва като най-чупливия VW в по-новата история.

Честта на Япония е отсрамена в челото от Toyota Corolla Verso (eдва 15% дефекти при двойно по-голям среден пробег от Porsche 911), Toyota Auris, Mazda 2 и Mazda 6.

Прави впечатление и много добрият резултат на Ford Kuga и Ford Fusion - съответно 4-и и 5-и, докато останалите модели на Ford са в средата на подреждането, а Focus е едва 73-и.

Най-здравите автомобили от 2008-2009 според TUV
Chevrolet Matiz - повреда при всяка трета наблюдавана кола, въпреки малкия пробег

В дъното на таблицата по традиция са предимно френски автомобили. Двете последни места обаче се падат на Chevrolet - с Aveo и Matiz, при които повреда е отчетена при всяка трета кола, независимо от относително малкия среден пробег.

НАЙ-ДОБРИТЕ АВТОМОБИЛИ НА 8-9 ГОДИНИ
В колонките: класиране, модел, среден пробег на наблюдаваните автомобили, % получени повреди
1.     Porsche 911     64 000     10,6
2.     Volkswagen Golf Plus     99 000     11,5
3.     Audi TT     96 000     12,6
4.     Ford Kuga     122 000     13,4
5.     Ford Fusion     87 000     13,5
6.     Toyota Auris     97 000     14,2
7.     Mercedes-Benz SLK     77 000     14,6
8.     Toyota Corolla Verso     124 000     15,0
9.     Toyota Yaris     92 000     15,4
9.     Volkswagen Eos     102 000     15,4
11.     Volkswagen Golf     121 000     16,2
12.     Mazda 2     86 000     16,4
13.     Audi A3     123 000     16,7
13.     Audi A4 / A5     137 000     16,7
15.     Mazda 6     113 000     16,8
16.     Mini     95 000     16,9
16.     Volkswagen Touran     144 000     16,9
18.     Volkswagen New Beetle     85 000     17,0
19.     Mercedes-Benz A-класа     91 000     17,3
19.     Mercedes-Benz C-класа    117 000     17,3
21.     Honda Jazz     88 000     17,5
21.     Opel Insignia     112 000     17,5
23.     Toyota Aygo     82 000     17,6
24.     Honda CR-V     123 000     17,7
25.     Opel Agila     68 000     17,8
25.     Smart Fortwo     73 000     17,8
27.     Honda Civic     110 000     17,9
27.     Suzuki Grand Vitara     108 000     17,9
27.     Volkswagen Tiguan     118 000     17,9
30.     Peugeot 107     81 000     18,0
31.     Volkswagen Caddy     138 000     18,3
32.     Mitsubishi Colt     93 000     18,5
32.     Volkswagen Touareg     152 000     18,5
34.     Suzuki SX4     94 000     18,8
35.     Toyota Avensis     136 000     19,0
36.     BMW Серия 5    162 000     19,1
37.     Toyota RAV4     116 000     19,3
38.     Citroën C1     89 000     19,5
39.     Ford Focus C-Max     110 000     19,6
39.     Mercedes-Benz B-класа     100 000     19,6
41.     Volvo V70     168 000     19,8
42.     BMW Серия 1    113 000     19,9
42.     BMW Серия 3    134 000     19,9
44.     Ford Fiesta     85 000     20,2
44.     Skoda Octavia     145 000     20,2
46.     Suzuki Jimny     80 000     20,3
47.     BMW X3     132 000     20,4
48.     Skoda Fabia     98 000     20,6
49.     Hyundai i30     109 000     20,7
50.     Ford Ka     71 000     20,9
50.     Ford S-Max     159 000     20,9
52.     Ford Mondeo     144 000     21,1
52.     Opel Corsa     90 000     21,1
54.     Opel Meriva     87 000     21,2
55.     Ford Galaxy     156 000     21,4
55.     Opel Astra     117 000     21,4
55.     Skoda Roomster     113 000     21,4
58.     BMW X5     152 000     21,5
59.     Peugeot 308     108 000     21,7
60.     Opel Zafira     130 000     22,0
60.     Volkswagen Passat CC     129 000     22,0
62.     Hyundai Getz     90 000     22,1
62.     Seat Leon     123 000     22,1
62.     Seat Altea     119 000     22,1
65.     Nissan Note     97 000     22,3
65.     Renault Modus     83 000     22,3
67.     Volkswagen Polo     97 000     22,4
68.     Audi A6     175 000     22,7
69.     Volvo S40 / V50     140 000     22,9
70.     Volkswagen Passat     171 000     23,1
71.     Citroën C4 Picasso     125 000     23,2
71.     Hyundai i10     71 000     23,2
73.     Ford Focus     118 000     23,3
74.     Nissan Micra     87 000     23,7
75.     Mercedes-Benz ML     151 000     23,8
76.     Mitsubishi Outlander     127 000     24,3
77.     Mazda 3     102 000     25,0
78.     Renault Clio     94 000     25,1
79.     Mercedes-Benz E-класа     164 000     25,2
80.     Suzuki Swift     92 000     25,3
81.     Kia Sportage     109 000     25,4
82.     Citroën C3     91 000     25,5
82.     Fiat 500     78 000     25,5
84.     Renault Laguna     128 000     25,7
85.     Kia Cee’d     120 000     25,9
86.     Fiat Punto     96 000     26,1
86.     Nissan Qashqai     116 000     26,1
88.     Hyundai Tucson     107 000     26,9
88.     Kia Picanto     86 000     26,9
88.     Seat Ibiza / Cordoba     107 000     26,9
91.     Renault Scеnic     116 000     27,2
92.     Peugeot 207     92 000     27,6
92.     Volkswagen Fox     89 000     27,6
94.     Fiat Panda     81 000     27,7
95.     Renault Twingo     85 000     27,9
96.     Mazda 5     122 000     28,0
97.     Citroеn Berlingo     121 000     28,2
98.     Volkswagen Sharan     151 000     29,4
99.     Kia Rio     102 000     29,7
100.     Dacia Sandero     84 000     29,8
101.     Peugeot 206     98 000     30,0
102.     Citroën C4     111 000     30,9
103.     Renault Mégane     124 000     31,4
104.     Renault Kangoo     118 000     31,8
105.     Dacia Logan     125 000     32,0
106.     Chevrolet Aveo     88 000     32,5
107.     Chevrolet Matiz     79 000     35,8

Реклама  


Купи Audi

  • Audi A8 4.2tdi

    17000 лв.

    дата на произв. - май , 2006 г., пробег - 220000, С.к - Автоматична, цвят - Тъмно син мет.

  • Audi A6 3.0TDI QUATTRO

    10500 лв.

    дата на произв. - август , 2005 г., пробег - 198000, С.к - Автоматична, цвят - Сив

  • Audi A3 1.8i Автоматик Газов Инжекцион

    4495 лв.

    дата на произв. - септември , 2002 г., пробег - 162000, С.к - Автоматична, цвят - Светло син

  • Audi A8 4.2TDI BOSE ,LED,Keylees Go,Distronic

    53000 лв.

    дата на произв. - февруари , 2011 г., пробег - 148000, С.к - Автоматична, цвят - Черен

  • Audi A5 2.0 TFSI S-LINE 4X4

    27900 лв.

    дата на произв. - октомври , 2011 г., пробег - 104000, С.к - Автоматична, цвят - Сив

  • Audi A8 2.5 180кс Фейслифт

    4999 лв.

    дата на произв. - септември , 2001 г., пробег - 190000, С.к - Автоматична, цвят - Сребърен

Виж всички обяви

Коментари ( 33 )

Напиши коментар Влез

от: Анонимен ( преди 4 седмици )

На моето TDI или не доливам за 15к или доливам 200-300 гр за същите км. Зависи колко км мина по магистрала. 4-5к км магистрално, при около 140-150 км/ч са 200-300 гр на смяна. Смяна на 15к


Иначе форумните спецове са по наясно
Отговори
 
+1
 

Положителни: 1  Отрицателни: 0

от: Golf 7 TSI ( преди 4 седмици )

Явно или аз съм някакъв супер късметлия, или специално за мен са доработили Голфа, та нито доливам масло, нито имам проблеми с каквото и да било...
Следващият път като сменям маслото по интервал, което ще е след 7000 км, ще попитам в сервиза кога и как да доливам масло, защото според форумните специалисти явно трябва да ходя с туби с масло в багажника, при положение, че минавам по поне 3000 км на месец...
Отговори
 
  0
 

Положителни: 2  Отрицателни: 2

от: Ммм ( преди 4 седмици )

Бъчваря е прав, аз имам Меган новозакупен 2005г. посещавал за обслужване и изключително рядко извънредно само фирмин сервиз в момента е на над 200 х.км. и съм много доволен, а иначе в класациите е на последните места,но аз на тях няма как да повярвам. От 6м.съм с нов Каджар и вече близо 20х.км. нямам проблеми, е как да не съм доволен от Рено. Но трябва за която и да е кола поддръжка във фирмен сервиз, а не в гараж при самозван майстор.
Отговори
 
+1
 

Положителни: 1  Отрицателни: 0

от: Анонимен ( преди 4 седмици )

до:
„Кой ли им се връзва на немците...“

Ами има тук един мушмурок, който им се вързва явно. Кара някакво издухано TDI Пасатор и си мисли, че кара кола!
Пълен паляк е!
Отговори
 
+1
 

Положителни: 5  Отрицателни: 4

от: Анонимен ( преди 4 седмици )

Кой ли им се връзва на немците, изкараха Кия най-долнопробната марка, пък Хюндай дето е същото се представя добре. Един модел е тестван за интервал от 70 хиляди километра и се представя добре, друг за интервал 150000 и се представя зле, каква изненада. Пълен хаос
Отговори
 
  0
 

Положителни: 4  Отрицателни: 4

от: VW TSI ( преди 4 седмици )

Да добавя само, че далеч не съм хейтър на немското и досега съм карал предимно немски коли, но VW/Ауди специално са страшни солетки.
Така и не се научиха да правят читави автоматици, както и коли с вериги. Както и не се научиха, как колите им да не горят по литър масло на 1000км.
Последния ми допир е Голф 6, 2011, 1.4тси DSG7, закупена на 83хил. реални км. Когато я взех тъкмо и изтичаше гаранцията. След само 5хил. км, ДСГ-то почна да буксува, а от самото начало имаше разход на масло 1л/1000км.
Отговори
 
+3
 

Положителни: 7  Отрицателни: 4

от: VW TSI ( преди 4 седмици )

Да, ама не. Точно VW от тия години са яки скрапове.ДСГ-то им е страшен майтап, веригите им не държат и 50хил. км. и счупиха 1 камара мотори, а буталата на ТСИ-тата, са направени от солети ...
За разхода на масло трябва ли изобщо да говоря ?
Не малко проблеми имат и с дизелите.
VW правеха здрави коли до Голф 3, оттам нататък леш.
Ако ще е Немско, да е в гаранция и изтече ли бързо продавай и взимай новото, ако искаш да го караш след гаранцията, взимай Японско или те чакат много скъпи ремонти.
Отговори
 
+3
 

Положителни: 7  Отрицателни: 4

от: Анонимен ( преди 4 седмици )

Дошее, затова ли всички мои познати с японски легени си купуват части от Ebay. Защото са до нас у гръцко? Или пък са евтини?

Иначе да, моите идват от немско, поръчвам си ги в Порше, когато ги нямат налични идват до 3-5 дни. В повечето случаи ги имат за разлика от ТМ Ауто, които имат налични само чистачки и масла

"От тая гледна точка да си купиш нов автомобил за частно ползване е предимство, "

Моя стана на 10, без съществени проблеми. Забравих за сервизите, определено излиза по евтино
Отговори
 
+1
 

Положителни: 4  Отрицателни: 3

от: ауто ( преди 4 седмици )

В последния аутобилд има статия за "Големият преглед на качеството", включително и класации от предходни години до 2007 мисля. 2016 в аутобилд VW е на последно, Skoda на предпоследно, Seat предпредпоследно място. Иначе от 2007 до 2016 първите три места се вземат винаги от Тойота, Хонда, Мазда като си разменят местата и в последните години Хюндай също навлиза в тройката. Правете си изводите щом аутобилд го обявяват това.
Отговори
 
+1
 

Положителни: 4  Отрицателни: 3

от: Анонимен ( преди 4 седмици )

Бъчварю, ма каква нова кола като почти всички модели дето ги харесвах (дебютирали на пазара 2008-2013) ги смениха? Не ми харесва дизайна на най-новите поколения.
Отговори
 
+2
 

Положителни: 3  Отрицателни: 1

от: бъчваря ( преди 4 седмици )

Иначе ако коментирам класацията...интересно, че два Форда са пред три Тойоти в топ 10. Интересното е, че там се мъдрят и 3 Фоксвагена ако приемем, че топ 10 е близо до топ 11. И какво излиза - Форд, Тойота, Фолксваген. Това са масови модели и се представят добре. Вече въпросът е до цена и части. Форд е в най-благоприятно положение, щото има голяма загуба на стойност и сравнително евтини части. Тойота е с по-скъпи части, а VW е с ниска загуба на стойност. Изводът - нов Фолксваген и стар Форд.
Отговори
 
  0
 

Положителни: 5  Отрицателни: 5

от: бъчваря ( преди 4 седмици )

Имах предвид разпарчадисани тампони, а не маншони. Както и да е. Проблеми много може да има с един автомобил на много лета и малко километри, както и обратното. Истината е, че новите автомобили вече са на долу горе едно ниво, ако изключим китайските. Разликите идват от малките детайли и цената. Дали ще вземем Форд или Тойота е все тая. Тук вече опираме до това, колко ще ни изкефи автомобила, а не колко ще издържи във времето.
Отговори
 
 -2
 

Положителни: 2  Отрицателни: 4

от: бъчваря ( преди 4 седмици )

Точно ДЕКРА дава представа за истинския автомобил на баба и истинския автомобил на мама, дето возила детето до детската градина. И точно там е важно какво купуваме. Автомобил на 2 години може да бъде с върнат километраж поне 100 000 км, ако е ползван за служебен. Автомобил на 8-9 години и стотина хиляди километра, ползван за личен, едва ли е с върнат километраж. А и частната собственост си е частна. Пазим си я!!!
Отговори
 
 -1
 

Положителни: 2  Отрицателни: 3

от: бъчваря. ( преди 4 седмици )

Що се отанся до класацията на TUV...на който не му изнасят километрите, нека си гледа класацията на DEKRA. За мен тя е малко по-реална, защото показва какво става с един частен автомобил на 9 години и 100 000 км, а не с един служебен на 2-3 години и пак 100 000 км. Има голяма разлика, щото с годините и зимите почват ръжда, напукани ремъци 9 от там и вероятни проблеми с мотора ако не се сменят), пробити маншони ( отново кофти), разпарчадисани маншони и какво ли не още.
Отговори
 
 -1
 

Положителни: 2  Отрицателни: 3

от: бъчваря ( преди 4 седмици )

Що всички приемате, че българина купува стара кочина на 123 000 нереални километри и 300 000 реални? Примерно аз съм си купил Форд Фиеста през 2011-та, карам си я като лична кола вече 6 години и половина и не мисля да я сменям. В тия класации е важно и това, какво става с новия ни автомобил от магазина, а не само с лъжливия нов внос от Италия и Германия.От тая гледна точка да си купиш нов автомобил за частно ползване е предимство, щото ако решиш, може да го ползваш и 10-15 години,а защо не и 20!
Отговори
 
+1
 

Положителни: 4  Отрицателни: 3

от: 112 ( преди 4 седмици )

До Красен
Аз пък 2008 когато взех БК беше на първо място при 5 годишните. И все още си я карам без да съм имал проблеми.
Отговори
 
+3
 

Положителни: 3  Отрицателни: 0

от: НеБе ( преди 4 седмици )

Пак не си разбрал - Дошо е диагноза!
Отговори
 
+3
 

Положителни: 7  Отрицателни: 4

от: Анонимен ( преди 4 седмици )

ВАГ-ин-але,
Нямам на представа кой за теб е Дошо? Такъв не веждам тук. Може някой от анонимните, какъвто съм и аз. За другите не зная, но те уверявам, че никогя и по никакъв повод не съм бил Дошо. Все пак искам да го поздравя, че толкова надълбоко ти е влязъл,че параноичната ти същност вижда във всеки пост, който не е на твоето мнение въпросният Дошо.
Колкото за частите,японските идват от съседна Гърция повечето.Там имат логистични центрове за тази част на Европа,а ти си чакай немските от немско
Отговори
 
+1
 

Положителни: 10  Отрицателни: 9

от: Факт! ( преди 4 седмици )

Оня дет пита що французите купуват френски коли.Ми щото са шовенисти как нема си купи Рено примерно или Ситроен.Германците по същите причини и понеже класацията е немска е ясно кои са лидерите.Да не мислите че едно субари е по зле от немският трошляк!Всичко е национализъм!
Отговори
 
+8
 

Положителни: 10  Отрицателни: 2

от: Анонимен ( преди 4 седмици )

Дошеее, стига ни писа глупости. Карай си жълтия леген и не ни мисли.

Да не ми плащаш ти сметките по сервизите...

Само гледам жълтите бангии колко повреди имат. Докато стигнат километрите на Пасат с 171 000 23,1, отдавна ще са умрели.

А частите за японските са скъпи, пък и ги нема, Япония далече, ако нещо се прави все още там. На немските идват за 3-4 дни от немско
Отговори
 
 -1
 

Положителни: 12  Отрицателни: 13

от: Анонимен ( преди 4 седмици )

VW се купува, защото на много хора са им промили мозъчетата с разни статии, списания, измислени тестове, приказки в кръзмата, че са много яки коли и защото все още битува приказката при ниско интелигентната част от населението, че „от немското по-убаво нема“, както и от Витоша по-високо, от Искъру по-дълбоку и от софийско поле по-широко. ЕЕз за това се продават толкова у нас и са евтини и частите са им без пари. Нищо,че редовно са за смяна и за ремонт. Прав е професора за онези 80%...
Отговори
 
+13
 

Положителни: 20  Отрицателни: 7

от: Анонимен ( преди 4 седмици )

Дори дъщерните Шкода и Сеат правят по-хубави коли от самите VW. Но дори след като вече знаете, че Шкода е по-надеждна от VW пак ще си взeмете VW, защото така. После комшията ще си каже, ее той Иван щом си купи VW сигурно има защо ... ии така, чудете после защо е пълно с VW-и. Къде и кога, някога изобщо Golf е бил по-надежден от Corolla примерно ?
Отговори
 
+8
 

Положителни: 15  Отрицателни: 7

от: Анонимен ( преди 4 седмици )

Французите защо си купуват френски коли, защото са много надеждни ли ? Много хора си купват това, което им се каже, това което е актуално на пазара за да могат лесно да се отърват после. Надежността на Mercedes примерно отдавна е само мит. В цял свят хората карат и признават Toyota, а VW дали е по-популярен от Mazda в Австралия примерно. ИСмешно е да говориш за така за Японски коли.
Отговори
 
+6
 

Положителни: 12  Отрицателни: 6

от: Анонимен ( преди 4 седмици )

Частите на японските коли са скъпи, защото няма ментаци и се сменят твърде рядко. В магазините не се срещат толкова, защото не се търсят, а не се търсят, защото не се трошат, като немските ментета. Пр0сто и логично, но не и за пр0сти хора.
Това за по-скъпият 10-годишен Фолк с Ваген пък от къде ти дойде на акъла? Точно обратното е! Японките държат по-висока цена и доста по-бавно се обезценяват. Явно има защо...
Отговори
 
+6
 

Положителни: 15  Отрицателни: 9

от: Красен ( преди 4 седмици )

До: 112
За BK става дума, защото BL е номер 1 в същата тази класация но за 6-7 год.
Отговори
 
+1
 

Положителни: 2  Отрицателни: 1

от: Анонимен ( преди 4 седмици )

Покажи Коментара
Глупости! В цяла Европа се предлагат японски автомобили втора ръка, но никой не ги купува по две причини - първо не са толкова здрави, колкото твърдят форумните специалисти, второ частите им са скъпи!
Всеки десетгодишен Фолксваген е по-скъп от десетгодишна Хонда, Мазда или Тойота.
Интересно ззащото хората избират Фолксвагена...сигурно защото се чупи много :D
Да не говорим, че няма нищо японско в една Хонда или Тойота, произведени в Турция!
Отговори
 
 -9
 

Положителни: 9  Отрицателни: 18

от: Тюв гфр ( преди 4 седмици )

А защо не напишат какви са какви са критериите на TUV при прегледите, най-големите проблеми за тях са окачване, спирачки и други подобни. Които съответно се отстраняват и най-лесно, но проблем с двигател, скоростна кутия, ръжда, няма проблем за тях, DSG, Tsi, multitronic, помпа дюза, няма проблеми, перфектни са. Мазда не ръждясва, няма проблеми, много е здрава иначе, като Опел от 90-те.
Отговори
 
+6
 

Положителни: 10  Отрицателни: 4

от: Анонимен ( преди 4 седмици )

В БГ се търкалят предимно немски таралястници по простата причина, че сме бунището на Европа. Всичко за скрап идва тук под формата на нов внос. Центровете за рециклиране на автомобили са заринати с всякакви части. Другите нови части идват директно от гаражните производители в Турция и Китай на тънки цени. Дори много нови части са на по-ниска цена от старите. Та да си дойдем на думата, че не защото са здрави, а защото са евтини се движат толкова немски талиги у нас. Ремонтите евтини и на често!
Отговори
 
+5
 

Положителни: 11  Отрицателни: 6

от: Качествен Контрол ( преди 1 месец )

А там където НЯМА пътища в Африка, Азия, Ю. Америка, Канада, Сибир се движат само японски коли няко на по 30-40 и повече години. По-голям атестат за качество от това едва ли има...
Отговори
 
+12
 

Положителни: 21  Отрицателни: 9

от: Анонимен ( преди 1 месец )

Покажи Коментара
По българските пътища, които са едни от най-лошите в Европа, се движат предимно автомобили от марките Фолксваген, Опел, Ауди, Мерцедес, БМВ...от това по-голям атестат за качество едва ли има...
Отговори
 
 -5
 

Положителни: 15  Отрицателни: 20

Страница: 12
Избери кола


Изгодни оферти
Последен Тест Драйв




Инвестор.БГ © 2001-2014 Automedia.bg Всички права запазени | Реклама | Пишете ни | Контакти | За сайта | Карта | Условия за ползване
Investor.BG AD © 2001-2014 Automedia.bg All rights reserved. Contact Us | Advertising