Вход   Регистрация

Кой е най-надеждният малък SUV?

Кой е най-надеждният малък SUV?
 

Изненадващи резултати за BMW X1 и Nissan Qashqai в проучването на What Car

Вече ви запознахме с обобщените резултати от тазгодишното проучване на британското списание What Car? за най-надеждните автомобилни марки на Острова. В следващите няколко дни ще ви представим и резултатите в отделните категории.

Кой е най-надеждният малък SUV?
VW Tiguan е най-надеждният компактен SUV според What Car?

What Car? e едно от най-реномираните потребителски ориентирани автомобилни издания във Великобритания, а в тазгодишното проучване са участвали над 14 000 собственици на автомобили на възраст от нула до три години.

В най-любопитния и най-бързо растящ пазарен сегмент - на малките SUV - първенството е за дизеловата версия на Volkswagen Tiguan. Едва 5% от собствениците му са докладвали някакви проблеми през последната година, като в повечето случаи става дума за проблеми с електрическата система, незасягащи двигателя.

На втора позиция също се нарежда дизелов модел - Ford Kuga, а на трета е Skoda Yeti с бензинов двигател (1.2 и 1.4). Доброто представяне на Yeti обаче се отнася само за автомобилите след фейслифта през 2013. Представителите на оригиналния модел, макар и също на възраст до три години, показват значително повече дефекти. Челната шестица се допълва от модели на Kia и Mazda.

Изненадващо назад са класирани германските премиум предложения BMW X1 и Mercedes-Benz GLA.

В самото дъно са споделящите една платформа Jeep Renegade и Fiat 500X, а най-много дефекти са докладвали собствениците на Nissan Qashqai от новата генерация с бензинов мотор.

НАЙ-НАДЕЖДНИТЕ МАЛКИ SUV СПОРЕД WHAT CAR?
1     Volkswagen Tiguan дизел (2016- )     96.3%
2     Ford Kuga дизел (2012- )     92.8%
3     Skoda Yeti Outdoor бензин (2013- )     92.7%
4     Kia Soul (2014- )     88.9%
5     Mazda CX3-3 (2015- )     88.2%
6     Kia Sportage дизел (2010-2016)     87.7%
7     Nissan Juke дизел (2010- )     87.2%
8     Hyundai Tucson дизел (2015- )     86.6%
9     Peugeot 2008 (2013- )     86.1%
10     Vauxhall Mokka дизел (2012-2016)     85.6%
11     Suzuki Vitara (2015- )     84.2%
12     Mini Countryman (2010-2016)     81.3%
13     Renault Kadjar дизел (2015- )     79.4%
14     Audi Q3 дизел (2011- )     78.7%
15     Audi Q3 бензин (2011- )     77.1%
16     Citroen C4 Cactus (2014- )     76.3%
17     Skoda Yeti Outdoor бензин (2013- )     75.5%
18     Hyundai ix35 дизел (2010-2015)     75.4%
19     Volkswagen Tiguan дизел (2008-2016)     74.6%
20     Vauxhall Mokka бензин (2012-2016)     74.2%
21     Renault Captur дизел (2013- )     73.9%
22     Dacia Duster дизел (2013- )     71.3%
23     Honda HR-V (2015- )     70.3%
24     Skoda Yeti (2009-2016)     70.0%
25     Renault Captur бензин (2013- )     66.7%
26     BMW X1 дизел (2015- )     62.9%
27     Mercedes-Benz GLA (2014-2017)     58.6%
28     Seat Ateca (2016- )     56.2%
29     Nissan Juke бензин (2010- )     55.2%
30     Nissan Qashqai дизел (2014- )     44.2%
31     Jeep Renegade (2015- )     42.1%
32     Fiat 500X (2015- )     32.3%
33     Nissan Qashqai бензин (2014- )     28.9%


 

Реклама  


Купи Bmw

Виж всички обяви

Коментари ( 21 )

Напиши коментар Влез

от: Петър ( преди 1 седмица )

Защо е нужно да купуваш автомобила, правиш си един месечен бюджет и на три години продължаваш да изплащаш новия модел или ако е лизингова къща, каквото поискаш. Аз тази кола не в искам да остава моя, за какво ми е да й плащам ремотите след 3-5 година
Отговори
 
+1
 

Положителни: 1  Отрицателни: 0

от: Анонимен ( преди 1 седмица )

Някой отдолу беше писал че нямало смисъл да се карат автомобили над три години. Да ама така човек на всеки три години ще плаща 40% обезценяване на автомобила през първата година, което означава че за 10 години, ако човек си купи три компактни автомобила за по 30 000 лв., той ще поеме 3х12 000 лв обезценяване, което е повече от един автомобил чиста загуба. Накратко, ако караш само нови автомобили и ги сменяш на три години, на всеки девет години ще плащаш още един автомобил, без да си го имал.
Отговори
 
+1
 

Положителни: 1  Отрицателни: 0

от: Анонимен ( преди 1 седмица )

Тази класация е за до тригодишни автомобили - в България такива автомобили няма.
Отговори
 
  0
 

Положителни: 0  Отрицателни: 0

от: Анонимен ( преди 1 седмица )

""14 000 собственици на автомобили""
Не читатели а собствениците на автомобилите
Отговори
 
+3
 

Положителни: 3  Отрицателни: 0

от: ss ( преди 1 седмица )

Пълни глупости са тези класации. ''Някакви'' проблеми, били докладвани от читателите. Някой с бензинов тигуан може да се оплакал, че има проблем с подгряването на седалките, а друг с дизелов тигуан няма такъв проблем, щото не си е поръчал подгряване..И втората кола ще излезе по-надеждна, според класацията. Когато дойдат в България, чак тогава става ясно, кои са надеждни и кои не. Да питат нас
Отговори
 
+4
 

Положителни: 7  Отрицателни: 3

от: none ( преди 1 седмица )

Интересна класация. Renault Kadjar е на 13-то място и то в държава където незнайно защо не купуват много рена, а Nissan Qashqai, който на практика е същият автомобил но сглобяван във Великобритания на 30-то. Skoda Kodiaq, за която ФВ похарчиха тонове пари за реклама на Острова, доказвайки че е най-добрата кола в класа си :))), даже не присъства в класацията, но на първо място е Volkswagen Tiguan ;)
Отговори
 
+6
 

Положителни: 6  Отрицателни: 0

от: Анонимен ( преди 1 седмица )

Нормално, така се правят пари, плащаш за ПР, хората се връзват и забравят какъв лъжец си и всичко си върви.
Отговори
 
+4
 

Положителни: 9  Отрицателни: 5

от: Анонимен ( преди 1 седмица )

Класацията е ПЪЛНА с лъжи, най-вероятно подплатени с пари!
Отговори
 
+9
 

Положителни: 17  Отрицателни: 8

от: Петър ( преди 1 седмица )

Покажи Коментара
10 годишна кола е толкова морално остаряла (ако се опитваш да свържеш телефон или използваш мултимедия). В друга статия някой твърдеше как Мижубиши били по-добри от Рено, може, но ако сравняваш с ново Мицубиши с Рено на 10 госини. Просто екстрите на Мижунишито са толкова старо поколение, че направо неизползваеми. Та в този ред на мисли, защо ми е да е здрава тази кола на 10 години, като ще ме изкарва извън нерви всеки път, като се попитам да пеърна телефона.
Отговори
 
 -8
 

Положителни: 7  Отрицателни: 15

от: Анонимен ( преди 1 седмица )

Една кола ако не държи 10 години, срам.
Под 5 години смяна е разхищение. 10-15 години за мен е нормално да се кара
Отговори
 
+12
 

Положителни: 18  Отрицателни: 6

от: Анонимен ( преди 1 седмица )

Абсолютно!

Мен също след 5та година, никак не ме интересуват.

Може да са гаранционни, но въпреки това имат проблеми, кои повече, кои по малко. Тази класация точно това отразява! Както и по долния пише - детски болести
Отговори
 
  0
 

Положителни: 7  Отрицателни: 7

от: Петър ( преди 1 седмица )

На никому не е нужно автомобила да изкарва повече от 3 години (може би 5) от 2012 започнах да карам нови автомобили, като всяка годинка сменях лизинга за друга (лизинг от фирма-сменях колите) все ми е тая, какво ще й оправя собственика 5 употреба на 10 госини и 300к
Отговори
 
+5
 

Положителни: 17  Отрицателни: 12

от: Петър ( преди 1 седмица )

Карах Кашкай, чисто нов от Сеп 2016. Освен лошото качество на изработка нищо друго не мога да се оплача. Да, изключително бавна, но невероятно практична! Не знам как са правили тази класация но сигурно 30% от хората в анкетата са карали Кашкай - може би най-популярната кола на острова (нали е британска - изцяло разработена и сглобена на острова)
Отговори
 
+4
 

Положителни: 9  Отрицателни: 5

от: Анонимен ( преди 1 седмица )

Лесно е да изкараме тригодишни автомобили надеждни - още са в гаранция, сервизират се от вносителя... Но я да си поговорим за десет-двайсетгодишни автомобили...
Отговори
 
 -2
 

Положителни: 5  Отрицателни: 7

от: Анонимен ( преди 1 седмица )

От нула до три години!?! Че то дори тригодишните фиати нямат проблеми, освен ако не става дума за нови модели - там първата година се чистят детски болести.
Отговори
 
+8
 

Положителни: 11  Отрицателни: 3

от: Анонимен ( преди 1 седмица )

Класацията е от нула до три години - в този срок почти всичко е все още гаранционно. Тази класация за нищо не става, да не говорим, че в България тригодишни автомобили почти няма. Съвсем различна е картинката, когато заговорим за десетгодишни автомобили.
Отговори
 
+12
 

Положителни: 13  Отрицателни: 1

от: !?!? ( преди 1 седмица )

Покажи Коментара
Легените на Тойота ги няма в първата 50- ка!?
Отговори
 
 -7
 

Положителни: 8  Отрицателни: 15

от: Анонимен ( преди 1 седмица )

Дизеловите са безпроблемни, докато не сипеш нафта от България. Тогава започват проблемите. Съвременните дизели са бъкани с нежни инжектори, фина електроника и сложни детайли. Много са надеждни първите 20 000 км...
Отговори
 
+9
 

Положителни: 14  Отрицателни: 5

от: Dd ( преди 1 седмица )

Абсолютно вярно..машините су вървят само болните мозъци намират несъществуващи проблеми.Кпйто каквото го кефи това да си купи.
Отговори
 
+8
 

Положителни: 12  Отрицателни: 4

от: Анонимен ( преди 1 седмица )

Само се чудя защо ТЮФ са на друго мнение за Тигана!
От 120 модела Тиганчето е на почетното 70-то място. Ама да де там не питат собствениците по телефона, а правят технически преглед на колата и установяват какво и има.
В Ауди Билд и там го разкриха, само ингилизите не мога да се усетят, че ги клатят с някаква нова врътка и измама.
А за форумното ВАГ-фенче да не говорим, че то много заблудено горкото. Първо се е изходило и то много здраво, че чак мирише...
Отговори
 
  0
 

Положителни: 17  Отрицателни: 17

от: Анонимен ( преди 1 седмица )

Като цяло дизеловите безпроблемни, особено VW, нищо че тук във форума сменяват турбини, маховици, свещи и тн непрекъснато.

На обратния полюс супер качество от Нисан с бензинов мотор!
Моя комшия правеше над 20 градско с това бензиново недоразумение
Отговори
 
+8
 

Положителни: 20  Отрицателни: 12


Избери кола


Изгодни оферти




Инвестор.БГ © 2001-2014 Automedia.bg Всички права запазени | Реклама | Пишете ни | Контакти | За сайта | Карта | Условия за ползване
Investor.BG AD © 2001-2014 Automedia.bg All rights reserved. Contact Us | Advertising