Вход   Регистрация

Какъв е новият Mercedes-Benz CLS?

Какъв е новият Mercedes-Benz CLS?
 

Разкриха подробности за третото поколение на модела

Премиерата на третото поколение на купеобразния седан Mercedes CLS е насрочена за автосалона в Лос Анжелис през ноември. Колегите ни от британското издание Autocar обаче успяха да се запознаят с предсерийния вариант на автовобила и разкриха подробности за модела.

Какъв е новият Mercedes-Benz CLS?

Новият Mercedes CLS ще съхрани формата на предшественика си. Това е модел с 4 врати и нисък покрив, който ще се настани като размери и цена между традиционните седани E- и S-Class. Версия Shooting Brake (комби) в новото семейство няма да има, тъй като се оказва, че интересът към нея е много слаб.

Промените във външния вид засягат на първо място фаровете, които следват новия дизайн на Mercedes-Benz. Те са необичайна форма най-вече на дневните светлини. За модела са предвидени 18, 19 и 20-цолови джанти.

Какъв е новият Mercedes-Benz CLS?

Интериорът не предлага изненади, като той е подобен на този на E- и S-Class. Пред водача има два дисплея – един за приборите и втори – за мултимедийната система. Дефлекторите на вентилацията са същите като при Е-Class. По желание на клиента, задните седалки могат да бъдат разделени на две или на три места.

Моделът е изграден на платформата MRA, взаимствана от E-Class, но електрониката и повечето опции са същите като при S-Class. Стандартното окачване е на пружини, а адаптивните амортисьори се предлагат като опция.

Какъв е новият Mercedes-Benz CLS?

Двигателите са бензинови и дизелови, като при първите задължително има допълнителн старт-генератор с мощност 20 к.с. Той се захранва от 48-волтова система. Така нареченият „мек хибрид” гаси или стартира мотора при движение по инерция, а също така помага и при ускорение.

Базовите мотори са два с по 4 цилидъра. Дизелът развива 244 к.с., а бензиновият – 299 к.с. Следват редовите 6-цилиндрови двигатели, които при дизела развиват 285 или 340 к.с., а при бензина – 367 к.с. Ще се предлага и версия AMG с 435 к.с., но все още не е ясно дали ще има вариант с V8 агрегат.

Какъв е новият Mercedes-Benz CLS?

Снимки: Autocar
 

Реклама  


Купи кола

Виж всички обяви

Коментари ( 19 )

Напиши коментар Влез

от: Аморфис ( преди 1 месец )

Щуротия? Че не се борави удобно с мултимедията? Ти да си чувал, че има хора с различно мнение от твоето? Колко още човека да ти пишат, че на конглокенцията е по-удобна мултимедията? Колко?
Отговори
 
 -2
 

Положителни: 0  Отрицателни: 2

от: 99% от ... ( преди 1 месец )

драскалите щуротии тук ще точат лиги само и само да го вземат след 10-на години N-та ръка, когато трошотките и рената им са отдавна претопени за вилици и лъжици.
Гроздето направо вкиснато! )))
Отговори
 
+2
 

Положителни: 4  Отрицателни: 2

от: Анонимен ( преди 1 месец )

ГРОЗЕН
Отговори
 
 -1
 

Положителни: 7  Отрицателни: 8

от: Анонимен ( преди 1 месец )

Покажи Коментара
Колкото повече го гледам това, толкова повече ми харесва W124. Странно, но е факт. Който се чувства длъжен (или засегнат), може спокойно да ми даде един минус... Нямам проблем с това.
Отговори
 
 -5
 

Положителни: 6  Отрицателни: 11

от: Аморфис ( преди 1 месец )

Покажи Коментара
Мултимедията наистина не е удобна. Аз от друга гледна точка. 15 минути не мога да вържа един телефон към W212. На BMW F10 го вързахме за 2 минути. Сами преценете кое и как е направено!
Дизайнът - бива. Лошото е, че ще се препокрива с s-class купето, ще е по-евтин и може пък и това да целят - от него да има най-големи продажби. Старите модели са ниски и не са удобни за хора над 180 см. Говорим за задностоящите.
Отговори
 
 -5
 

Положителни: 2  Отрицателни: 7

от: Georgi ( преди 1 месец )

Да анонимко не е удобен интериора, особено мултимедията при 180км въобще не е удобна за управление и разсейва,и това ще ти го потвърди всеки от потребители до официални списания. Ама за това трябва да си ги карал всичките, а не да си ученик, дето знае само как Бенцу е много як...
Отговори
 
+4
 

Положителни: 6  Отрицателни: 2

от: Анонимен ( преди 1 месец )

Мда, интериора е копнат директно от Лада, затова скоростния лост е 1,5 метра!

Аре на село, там си неотразим!
Отговори
 
+3
 

Положителни: 6  Отрицателни: 3

от: Анонимен ( преди 1 месец )

Покажи Коментара
Много грозен.Новите Мерцедеси приличат на сапунерки до един,а с тия недодялани предници направо изглеждат абсурдно и отпред. А таблото е като от друга кола,тия километражи седят все едно са взети от Лада 1500S.
Отговори
 
 -5
 

Положителни: 4  Отрицателни: 9

от: Анонимен ( преди 1 месец )

Покажи Коментара
„Тоя свят лежи на раменете на бунаците и така ще си остане во веки веков :)“

Е аз това от кога го разправям, ама няма кой да чуе!
Само, че не светът, а немското автомобилостроене.
Какъв бyнак трябва да си, за да си купиш немска талига при условие, че те мамят най-нагло с всичко. Ама така е де в този смисъл и за света може да го кажем.
Отговори
 
 -8
 

Положителни: 1  Отрицателни: 9

от: Азис, ( преди 1 месец )

харесва това!

П.С. Също и ана-ла на м0деpa-cта го харесва Азис, нищо, че е, като войнишко кепе.
Ша та скъсам на балет момиченце.
Нали знаеш от къде в 0стата, за да си усетиш вкуса на л@й-ната...
Отговори
 
+4
 

Положителни: 7  Отрицателни: 3

от: Анонимен ( преди 1 месец )

Тия съвсем се обезличиха,към по зле ..
Отговори
 
+3
 

Положителни: 9  Отрицателни: 6

от: JDM_Mercedes ( преди 1 месец )

Така с камуфлаж е трудно да се определи как изглежда модела.
Най-вероятно отново ще бъде стандарт в сегмента, но...
Колкото и да харесвам новите интериори на Мерцедес, не мога да разбера, защо ЦЛС не се предлага с негов си, уникален такъв.
Както беше първата генерация.
А 8-цилиндров мотор със сигурност ще предложат.
Просто БМВ, Ауди и Порше няма да им позволят този лукс, да си карат само с 4 и 6 цилиндрови мотори, колкото и добри да са те !
Отговори
 
+11
 

Положителни: 13  Отрицателни: 2

от: Анонимен ( преди 1 месец )

Интериора не бил удобен при високи скорости !!! НЕВЕРЯТНИ КАПАЦИТЕТИ !!
Отговори
 
+19
 

Положителни: 24  Отрицателни: 5

от: Анонимен ( преди 1 месец )

Покажи Коментара
Истинската гъзария е S Coupe (по старому CL и SEC). Иначе CLS-а казва "много искам да съм супер гъзар, ама нямам толкова пари и не мога да си позволя втора кола, следователно ми трябват 4 врати" :-)
Отговори
 
 -10
 

Положителни: 2  Отрицателни: 12

от: Брандо ( преди 1 месец )

Въпреки, че е с камуфлаж си личи че отново отвън ще е страхотен и пак на първо място ! на който му са малки прозорците да се вози с каруца на село. Новите двигатели са от S класата и поставят нови стандарти за останалите ! Нямам търпение да пробвам редовия 6 цилиндров 367+22к.с. УНИКАЛЕН !
Отговори
 
+3
 

Положителни: 9  Отрицателни: 6

от: нововнос ( преди 1 месец )

Това на предната броня дупки от глокшуми ли са?
Отговори
 
 -3
 

Положителни: 7  Отрицателни: 10

от: Анонимен ( преди 1 месец )

Покажи Коментара
Чиста Е-класа с по-лоша видимост (през тези малки стъкла гледаш като през бункер), по-лоша ергономия и по-малко пространство. Като го предлагат вече и с 4-цилиндрови таксиджийски мотори, не знам къде отива ексклузивността на модела. Този сегмент си е изначално сбъркан при положение, че има големи и луксозни GT купета с две врати.
Отговори
 
 -5
 

Положителни: 7  Отрицателни: 12

от: Georgi ( преди 1 месец )

Интериор - няма изненада, същият е като на Е класата и производните й, лично аз не го харесвам, не е удобен за управление, особено при висока скорост и е по-зле и от БМВ и от Ауди. Екстериор - горе долу, изчерпва се с промяна на стопове и фарово. Двигатели - там е голямата промяна - нови дизели, нови бензини. Чисто обективно: новата А7 ще изглежда по-добре, кой от двата е по-здрав е трудно да се каже, но е факт, че Бенца е с по-голяма гаранция, поне в БГ.
Отговори
 
 -3
 

Положителни: 9  Отрицателни: 12

от: Тинтири-минтири ( преди 1 месец )

Покажи Коментара
Към момента което се вижда е крайно грозен! Все още първото поколение е с най-добрия дизайн...
Отговори
 
 -6
 

Положителни: 11  Отрицателни: 17


Избери кола


Изгодни оферти




Инвестор.БГ © 2001-2014 Automedia.bg Всички права запазени | Реклама | Пишете ни | Контакти | За сайта | Карта | Условия за ползване
Investor.BG AD © 2001-2014 Automedia.bg All rights reserved. Contact Us | Advertising