IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

FCA ще прави с електромобили с нежелание

Маркионе отрече, че преговаря за продажбата на компанията

FCA ще прави с електромобили с нежелание

Концернът FCA ще се включи в неизбежната електрификация на моделните гами на големите автомобилни производители, но неговият шеф Серджо Маркионе отново даде да се разбере, че е против посоката, в която се развива световната автомобилна индустрия.

FCA ще прави с неохота електромобили

„Заради сроковете, избрани за ограничаването на конвенционалните автомобили в Европа, ние също трябва да изберем електрификацията – заяви Маркионе. – Но според мен, това не е отговорът на нашите проблеми.”

Босът на FCA  допълни, че е нужно още време, за да се убедят автомобилните производители „коя точно технология ще надделее”.

„Всички ние трябва да мислим и да действаме много бързо, ако искаме да останем част от съвременния живот – обясни Маркионе пред телевизия Bloomberg. – Най-големият страх у автомобилните компании е да не изостанеш от съперниците си. Ние сме по-бавна индустрия, решенията се взимат бавно. А Мъск мисли и действа със скоростта на ракета, затова е толкова напреднал в развитието на електромобилите.”

Маркионе отново обясни, че не преговаря с Hyundai за продажбата на FCA или част от компанията, както и че няма контакти с Great Wall по същата тема. В същото време обаче той потвърди, че още догодина компанията за автомобилни компоненти Magneti Marelli, която сега е под шапката на FCA, ще излезе самостоятелно на борсата, както преди време концернът направи с Ferrari и това се оказа успешен ход. Идеята е да се вдигне оценката на бъдещата самостоятелна компания, както и да се покачи оценката на FCA.

Снимка: FCA

Тагове: fca
0 от 500
  • #7
    16 rate up comment 6 rate down comment
    поначало ... ( преди 6 години )
    дон Макарон прави с нежелание каквито и да е автомобили.ако може парите да идват само и единствено с финансови машинации ...
  • #6
    14 rate up comment 8 rate down comment
    Един ( преди 6 години )
    До горния: Ти си се объркал, ФВ даваше бъбрек и черен дроб за Алфа (Фиат вярно не ги щат)но италианците ги пратиха да се проветряват
  • #5
    10 rate up comment 17 rate down comment
    до долните ( преди 6 години )
    Мисля,че нещо не сте разбрали! Не Маркионе би шуте на ФВ,а обратното ФВ би шута на ФСА. ФВ имаше едно искане от ФСА,а имено да получи правото върху означението Q2 и го получи. Ако ФВ са искали да купят *** от ФСА,то са нямали никакъв проблем,тъй като цялата група на ФСА струва около 1/3 от размера на глобите които плаща ФВ само в САЩ. И не само ФВ, а никой не ги иска тези недоразумения от ФСА.
  • #4
    24 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    По-скоро най-важното е, че отдавна би шута на Фолк с Ваген! Толкова мощен шут им удари, че още ги боли вурстовете. Точеха си лигите за Алфа, но направиха, както вятъра. Това най-много ме изкефи.Иначе Маркионе си е пич и си ги казва нещата, както са без да шмекерува, като немските вурстове. Без лъжи и интриги си казва мнението и действа. Не му харесва на къде вървят нещата - ОК! Така е сметнал за добре и продава. И без това след някоя др.год. ще останат само няколко големи автомобилни фирми.
  • #3
    8 rate up comment 10 rate down comment
    МЕТАХА ( преди 6 години )
    Най-важното е , че сеньор Маркионе е "бил шута "на hyundai и great wall !
  • #2
    14 rate up comment 16 rate down comment
    пена ( преди 6 години )
    Има си хас един от виновниците за дизеловия гаф на Европа (и за хиляди смъртни случаи годишно) да залюби електричките...
  • #1
    20 rate up comment 13 rate down comment
    Един ( преди 6 години )
    Браво! Един умен мъж! Електрификацията ще създаде много повече проблеми отколкото евентуално би решила!