Вход   Регистрация

FCA ще прави с електромобили с нежелание

FCA ще прави с електромобили с нежелание
 

Маркионе отрече, че преговаря за продажбата на компанията

Концернът FCA ще се включи в неизбежната електрификация на моделните гами на големите автомобилни производители, но неговият шеф Серджо Маркионе отново даде да се разбере, че е против посоката, в която се развива световната автомобилна индустрия.

FCA ще прави с неохота електромобили

„Заради сроковете, избрани за ограничаването на конвенционалните автомобили в Европа, ние също трябва да изберем електрификацията – заяви Маркионе. – Но според мен, това не е отговорът на нашите проблеми.”

Босът на FCA  допълни, че е нужно още време, за да се убедят автомобилните производители „коя точно технология ще надделее”.

„Всички ние трябва да мислим и да действаме много бързо, ако искаме да останем част от съвременния живот – обясни Маркионе пред телевизия Bloomberg. – Най-големият страх у автомобилните компании е да не изостанеш от съперниците си. Ние сме по-бавна индустрия, решенията се взимат бавно. А Мъск мисли и действа със скоростта на ракета, затова е толкова напреднал в развитието на електромобилите.”

Маркионе отново обясни, че не преговаря с Hyundai за продажбата на FCA или част от компанията, както и че няма контакти с Great Wall по същата тема. В същото време обаче той потвърди, че още догодина компанията за автомобилни компоненти Magneti Marelli, която сега е под шапката на FCA, ще излезе самостоятелно на борсата, както преди време концернът направи с Ferrari и това се оказа успешен ход. Идеята е да се вдигне оценката на бъдещата самостоятелна компания, както и да се покачи оценката на FCA.

Снимка: FCA

Реклама  


Купи Fiat

  • Fiat Coupe

    888 лв.

    дата на произв. - януари , 1996 г., пробег - 190000, С.к - Ръчна, цвят - Tъмно син

  • Fiat Punto Без коментар

    3500 лв.

    дата на произв. - юли , 2006 г., пробег - 237580, С.к - Ръчна, цвят - Черен

  • Fiat Bravo 1,9JTD 120HP ВНОС

    6800 лв.

    дата на произв. - април , 2008 г., пробег - 110000, С.к - Ръчна, цвят - Металик

  • Fiat Idea 1.3 mjet

    4300 лв.

    дата на произв. - януари , 2004 г., пробег - 160000, С.к - Ръчна, цвят - Светло сив

  • Fiat Doblo 1.6 kato nov

    7799 лв.

    дата на произв. - декември , 2008 г., пробег - 100000, С.к - Ръчна, цвят - Черен

  • Fiat Croma 2.4jtd AVTOMAT

    11 лв.

    дата на произв. - юли , 2007 г., пробег - 100000, С.к - Автоматична

Виж всички обяви

Коментари ( 19 )

Напиши коментар Влез

от: Fito ( преди 2 седмици )

До сега над 100 години не е станала чужда,та сега ли ще стане индийска,умнико гледай си там каляската и не говори като пияна жена с п...та си . Алфа ще е последната която ще се продаде от ФКА.
Отговори
 
+3
 

Положителни: 5  Отрицателни: 2

от: до : до последния ( преди 2 седмици )

Ами смятай, по-скъпата 5-та серия продава повече. Да не говорим за 3-та серия, с която алфа се опитва да си съперничи.

Апък тоя Фито ли, мито ли къв е,
както вървят нещата "живата" ти алфа, я китайска, я корейска ще стане.
Отговори
 
 -2
 

Положителни: 2  Отрицателни: 4

от: Fito ( преди 2 седмици )

Не разбрахте ли немски и японски фенчета,че Алфа Ромео не е масовка,като вашите щайги,това и е чарът .Тя никога не е продавала масово разберете,но не умира никога!!! Имала е падения и възвишения но е жива
Отговори
 
+3
 

Положителни: 6  Отрицателни: 3

от: До последния ( преди 2 седмици )

Джулия се продава около 2000 бройки на месец сравнено с 7000 на пета серия. Така че трудно може да се нарекат пренебрежимо малки.
Отговори
 
 -1
 

Положителни: 2  Отрицателни: 3

от: До ентусиастите ( преди 2 седмици )

Последната хубава и истинска Алфа е правена преди повече от 50 г. Колкото до сегашните им опити,нито Жулиета или МиТо успяха в сегмента си,а още по- малко това е вероятно да се случи с Джулия. Последната е повече от година в продажба и спрямо кoнkypeнтите Мерцедес С класа ,БМВ 3 или Ауди А4 продажбите й са пренебрежително малки.
Отговори
 
+1
 

Положителни: 5  Отрицателни: 4

от: x до: До Един ( преди 2 седмици )

Произвеждаш или си собственик на италиански автомобили от среден или висок клас?
Или просто нищо не разбираш от коли и ей така си дрънкаш глупости?
Отговори
 
+4
 

Положителни: 6  Отрицателни: 2

от: и да довърша ( преди 2 седмици )

а специално на Алфа можеш да и простиш дребните нерадости, щото за разлика от японките, които са пълни дървета и като дизайн и като шофиране (с едно две изключения) не може да видиш Алфа на пътя и да не те гъделичне едно едно "ех подявола каква кола" :)
Отговори
 
 -4
 

Положителни: 7  Отрицателни: 11

от: От Един до един ( преди 2 седмици )

Те щото френските, американските, немските па даже и японските нямат технически проблеми :)

Преди 20 и кусур години японците и германците правеха здрави и надеждни автомобили, преди 10тина години японците правеха здрави и надеждни автомобили

... в ден днешен вече никой не прави здрави и надеждни автомобили! Ей го и сътринта имаше статия Нисан изтегля 1.2 милиона за (поредната) сервизна акция. В това отношение Италианците може и да създават повече ядове, но вече не е осезаемо повеч
Отговори
 
+2
 

Положителни: 9  Отрицателни: 7

от: Анонимен ( преди 2 седмици )

Те затова хората не ви купуват автомобилите, че все така с нежелание ги правите.
Отговори
 
+6
 

Положителни: 11  Отрицателни: 5

от: До Един ( преди 2 седмици )

Алфа Джулия е страшно красив автомобил, но навсякъде пишат, че има много технически проблеми. Както обикновено с италианските автомобили от средния и ниския клас.
За Стелвио е още рано да се каже, освен за дизайна.
Отговори
 
 -2
 

Положителни: 8  Отрицателни: 10

от: Един ( преди 2 седмици )

Алфа Джулия и Стелвио разбиват германците а ти си говори не ми пречиш ;)
Отговори
 
+11
 

Положителни: 18  Отрицателни: 7

от: МЕТАХА ( преди 2 седмици )

Айде бе ,никой не ги искал !?А китайците точеха лиги за Jeep с мераци да станат най-големия производител на SUV в света . А ?
Отговори
 
+1
 

Положителни: 6  Отрицателни: 5

от: поначало ... ( преди 2 седмици )

дон Макарон прави с нежелание каквито и да е автомобили.
ако може парите да идват само и единствено с финансови машинации ...
Отговори
 
+10
 

Положителни: 16  Отрицателни: 6

от: Един ( преди 2 седмици )

До горния: Ти си се объркал, ФВ даваше бъбрек и черен дроб за Алфа (Фиат вярно не ги щат)но италианците ги пратиха да се проветряват
Отговори
 
+6
 

Положителни: 14  Отрицателни: 8

от: до долните ( преди 2 седмици )

Покажи Коментара
Мисля,че нещо не сте разбрали! Не Маркионе би шуте на ФВ,а обратното ФВ би шута на ФСА. ФВ имаше едно искане от ФСА,а имено да получи правото върху означението Q2 и го получи. Ако ФВ са искали да купят боклуците от ФСА,то са нямали никакъв проблем,тъй като цялата група на ФСА струва около 1/3 от размера на глобите които плаща ФВ само в САЩ. И не само ФВ, а никой не ги иска тези недоразумения от ФСА.
Отговори
 
 -7
 

Положителни: 10  Отрицателни: 17

от: Анонимен ( преди 2 седмици )

По-скоро най-важното е, че отдавна би шута на Фолк с Ваген! Толкова мощен шут им удари, че още ги боли вурстовете. Точеха си лигите за Алфа, но направиха, както вятъра. Това най-много ме изкефи.
Иначе Маркионе си е пич и си ги казва нещата, както са без да шмекерува, като немските вурстове. Без лъжи и интриги си казва мнението и действа. Не му харесва на къде вървят нещата - ОК! Така е сметнал за добре и продава. И без това след някоя др.год. ще останат само няколко големи автомобилни фирми.
Отговори
 
+15
 

Положителни: 23  Отрицателни: 8

от: МЕТАХА ( преди 2 седмици )

Най-важното е , че сеньор Маркионе е "бил шута "на hyundai и great wall !
Отговори
 
 -3
 

Положителни: 7  Отрицателни: 10

от: пена ( преди 2 седмици )

Има си хас един от виновниците за дизеловия гаф на Европа (и за хиляди смъртни случаи годишно) да залюби електричките...
Отговори
 
 -1
 

Положителни: 14  Отрицателни: 15

от: Един ( преди 2 седмици )

Браво! Един умен мъж!

Електрификацията ще създаде много повече проблеми отколкото евентуално би решила!
Отговори
 
+6
 

Положителни: 19  Отрицателни: 13


Избери кола


Изгодни оферти




Инвестор.БГ © 2001-2014 Automedia.bg Всички права запазени | Реклама | Пишете ни | Контакти | За сайта | Карта | Условия за ползване
Investor.BG AD © 2001-2014 Automedia.bg All rights reserved. Contact Us | Advertising