IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Peugeot 407/Пежо 407

+ пестеливи дизелови двигатели оборудвани с филтри за твърди частици, стабилност на пътя, високо ниво на сигурност за пътниците и водача, добър комфорт- непригледност на електронните уреди и устройства, средното място отзад е твърде малко, голям кръг на завиване

Peugeot 407/Пежо 407
История на модела:

05/2004 г. – поява на модела в два варианта: седан и комби SW ; Бензинови двигатели: 1,8-литров с 85 kW/116 к.с., 2,0-литров със 100 kW/136 к.с., 2,2-литров със 116 kW/158 к.с. и 3,0-литров със 155 kW/211 к.с. ; Дизелови мотори: 1,6-литров с 80 kW/109 к.с., 2,0-литров със 100 kW/136 к.с. И двата дизела разполагат с филтри за твърди частици.

10/2005 г. – поява на Peugeot 407 Coupé с 2,2- и 3,0-литров бензинови двигатели.

06/2006 г. - модификация на двигателите. Появава се 2,8-литров V6 битурбо дизелов агрегат с 150 kW/204 к.с. (единствено с автоматична трансмисия) и 2,2-литров битурбо дизелов двигател с 125 kW/170 к.с.



Peugeot 407 – наследникът на Peugeot 406 оставя отлични впечатления

Peugeot 407 е наистина представителен автомобил. С характерната си предница дори наподобява Ferrari. Отвътре, обаче, разполага с много повече пространство, макар че комфортът на задните седалки не е от най-големите предимства на автомобила. Обемът на багажника с неговите 400 литра отговаря изцяло на изискванията за този клас автомобили. Ако искате да транспортирате повече багаж, по-добре изберете комби варианта „SW“.

Отпред, при всички положения, ще имате достатъчно място. Това, което малко смущава е, че там са разположени твърде много копчета и устройства, които са трудно обозрими.

Затова пък технологиите, повишаващи сигурността на пътя, са действително перфектни: ESP, ABS с помощна програма за спирачките, удобни облегалки за глава, странични и предни въздушни възглавници, както и един еърбег за колената на водача, са част от серийното оборудване. Автомобилът разполага с първокласно шаси и добро окачване, което го прави сравнително лесен за управление. Все пак сме длъжни да споменем, че диаметърът на кръга, който описва колата при завъртане на 360 ° е цели 12,5 м.

По-елегантната алтернатива е да изберете Peugeot 407 Coupé, което, между нас казано, още повече прилича на Ferrari.

Добре филтрираните дизелови мотори обещават удоволствия, за които след това няма да съжалявате. Те са по-добри от слабичките бензинови агрегати. Ако решите да продавате, за комби модел SW ще вземете най-добри пари.

Най-често срещани повреди:

електроника: системата за управление на двигателя не винаги функционира правилно при дизеловите модели

електричество: случва се акумулаторните батерии да се изхабят по-бързо, отколкото трябва.
0 от 500
  • #52
    14 rate up comment 1 rate down comment
    407 ( преди 15 години )
    NANI mai prekalqva6 s *** Bild ;)
  • #51
    14 rate up comment 1 rate down comment
    tedi ( преди 15 години )
    offf lelee maleee taka li ne se razbrahte polovinata 4e franciq ne e darjavata na spagetite :DA i tva 4e e ima "frensaka lubov" ne zna4i 4e ima ne6ty ob6to sas kolite :DDDD Napravo me razsmq :DDDD
  • #50
    14 rate up comment 4 rate down comment
    NANI ( преди 15 години )
    Vie me obidihte ,otivam si ot tuk,mrazq vi ,vie me ubidihte:((((((((((((((((((((( xaxaxaxax :)))))))))))) Samo parfiumi i nekoi jenica za edna ***,samo tova ot France! Ne si kupuvaite koli ot tam kadeto pravqt mineti i spageti:))))))))))
  • #49
    14 rate up comment 2 rate down comment
    tedi ( преди 15 години )
    /|| pro4ete li informaciqta gore?Ne mi se spori ve4i NANI
  • #48
    15 rate up comment 2 rate down comment
    tedi ( преди 15 години )
    razberi NANI mqstoto ti ne e tyk!!!Ne si na6 4ovek :)))
  • #47
    14 rate up comment 2 rate down comment
    tedi ( преди 15 години )
    kvo gogovi6 na men be NANI ne trqbva li da e to4no obratnoto az trqbva tyk da pi6a NE ti :D Ama 4e si prost Kato te kefat BMW-tata hodi tam si pi6i kvo se barka6 tyk.Peugeot-o e mnogo zdrava marka koli.Moje da ima tyk tam nqkoe peugeot koeto da ima lo6 pritejatel,ama e do pritejatelq!!!Stiga da znae6 kak se kara kola nqma da hodi6 na serviz prez 5 dena :D...Peugeot-o v koito i da e vidove pritejava 100% udobstvo i konfort za razlika ot nqkoi drugi koli pri koito ne moje6 da si pozvoli6 takiva exstri.A i do kolkoto vidqh poslednata mu cena NE E namalqla a 6te6e da stane ako tazi kola e ostarqla i e "ko6nica" ili ka ti q nari4a6 :D Malko tapa dumi4ka ma kakto i da e :D Za nqkade drugade si pesti lo6ite dumi4ki naprimer za BMW za6toto ne smqtam 4e e mnogo dobra marka :)))) ^_^
  • #46
    15 rate up comment 2 rate down comment
    PSA ( преди 15 години )
    Koi ti kaza 4e hodqt v serviz prez 5 min e brato4ka :)??Nqkoi mnogo jestoko te e izlygal! 4uval sym 4e VW PASSAT hodqt prez 2 dena na serviz ama za 407 takova ne6to nqma!!! dynamikata na 407 e dosta prili4na i e dostaty4na, osobeno za na6ite pyti6ta! E da Peugeot sa evtini ;) vse pak ti si golqm bohem, ni6to 4e kara6 10 godi6no AUDI :PPPPPP!! Nani tuka e napisano ako imate opit sa dedena kola da komentira6 a ne da pi6e6 gluposti ot tipa ......ami sravni go s A4...tova sa gluposti. I ti vlizal li si v Noviqt C5 4e obsyjda6 ka4estvoto na materialite ili pyk pytnoto povedenie...mai ne si, taka 4e aide da spre6 da pi6e6 naizust gluposti...!!!!
  • #45
    14 rate up comment 3 rate down comment
    NANI ( преди 15 години )
    Do tedi: Kvo da napravq,4e ne me kefqt frenskite koli?Tova si e moe mnenie i go kazvam tuk,a ako ne ti se 4ete vzemi si naprai edin sait i si pi6i tam kakvoto iska6 i nikoi kato men nqma da ti kritikuva ko6nicite.Mnoo qsno,4e horata karat peja-evtini sa.Po taq logika trqbva da kajem,4e Bentley sa bahti ko4inite 6oto ne gi karat mnogo:)))))Mi na teb kato ne ti se zarejda prez 5 minuti ,na men p1k ne mi se 6te da hodq v serviz prez 5 dena i kato nast1pvam gazta da 4akam da nabera 5 minuti:)
  • #44
    15 rate up comment 2 rate down comment
    tedi ( преди 15 години )
    abeeeee NANI :D za ni6ty ne stava6 :D kade raboti6?Samo ne kazvai 4e e za avto4asti 6toto 10000000%NQMA da povqrvam razbrali me?:DKupuvai si BMW-tata i se mahai ot tyk 4e ne te traa ve4i :D Az li4ny nqma si vzema BMW ne mi se zarejda prez 5 min :D.Vqrno e 4e BMW-tata vdigat dosta ama tva si e palna gazariq a i formata ne e osobeno dobra :D.4esto da ti kaja kat se zamisla mai mai ne poznavam mnogo hora s BMW a po-4esto sre6tano pri men e Peugeot-o i Opel-a ama i Opel-a ne e lo6 :))))BB i ne pi6i pove4e,stava6 za smqh!!!Tyk samo ti pi6e6 lo6oto i plue6 vsi4ki.Nqma nujda da pi6e6NE PI6I
  • #43
    14 rate up comment 3 rate down comment
    NANI ( преди 15 години )
    HDI prav si.....edno BMW nikoga nqma da vozi kato Peugeot,nali shte mu padne renometo ,ako vzeme da vozi kato frenskite taralqsnici:))))))))) A ina4e az ne sam fen na BMW novite Audita i Mercedesi vozqt po-dobre.Ami vij sqqq az kazvam kvo sam vidql ,p1k vie ,ako iskate vqrvaite,4isto novo Pejo 407 na 7-8 meseca ne moja da zapali i to pred dosta hora i sobstvenika se qdosa mnoo qko(az s16to bih)Moje li nqkoi da mi otgovori,zashto frenskite koli sa po-evtini ot germanskite konkurenti?Az mislq,4e v Germanskite,prosto ka4estvoto na materialite e mn. visoko.Sravnete novoto A4 i Citroen C5,sitroena e po-golqm i s po-meka voziq,no vsi4ko sv1rshva do tuk,vsi4ko ostanalo e v polza na Audito,dinamika,moshtnost,p1tno povedenie ,ka4estvo ma materialite i t. n.:)))))))))