IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Peugeot 407/Пежо 407

+ пестеливи дизелови двигатели оборудвани с филтри за твърди частици, стабилност на пътя, високо ниво на сигурност за пътниците и водача, добър комфорт- непригледност на електронните уреди и устройства, средното място отзад е твърде малко, голям кръг на завиване

Peugeot 407/Пежо 407
История на модела:

05/2004 г. – поява на модела в два варианта: седан и комби SW ; Бензинови двигатели: 1,8-литров с 85 kW/116 к.с., 2,0-литров със 100 kW/136 к.с., 2,2-литров със 116 kW/158 к.с. и 3,0-литров със 155 kW/211 к.с. ; Дизелови мотори: 1,6-литров с 80 kW/109 к.с., 2,0-литров със 100 kW/136 к.с. И двата дизела разполагат с филтри за твърди частици.

10/2005 г. – поява на Peugeot 407 Coupé с 2,2- и 3,0-литров бензинови двигатели.

06/2006 г. - модификация на двигателите. Появава се 2,8-литров V6 битурбо дизелов агрегат с 150 kW/204 к.с. (единствено с автоматична трансмисия) и 2,2-литров битурбо дизелов двигател с 125 kW/170 к.с.



Peugeot 407 – наследникът на Peugeot 406 оставя отлични впечатления

Peugeot 407 е наистина представителен автомобил. С характерната си предница дори наподобява Ferrari. Отвътре, обаче, разполага с много повече пространство, макар че комфортът на задните седалки не е от най-големите предимства на автомобила. Обемът на багажника с неговите 400 литра отговаря изцяло на изискванията за този клас автомобили. Ако искате да транспортирате повече багаж, по-добре изберете комби варианта „SW“.

Отпред, при всички положения, ще имате достатъчно място. Това, което малко смущава е, че там са разположени твърде много копчета и устройства, които са трудно обозрими.

Затова пък технологиите, повишаващи сигурността на пътя, са действително перфектни: ESP, ABS с помощна програма за спирачките, удобни облегалки за глава, странични и предни въздушни възглавници, както и един еърбег за колената на водача, са част от серийното оборудване. Автомобилът разполага с първокласно шаси и добро окачване, което го прави сравнително лесен за управление. Все пак сме длъжни да споменем, че диаметърът на кръга, който описва колата при завъртане на 360 ° е цели 12,5 м.

По-елегантната алтернатива е да изберете Peugeot 407 Coupé, което, между нас казано, още повече прилича на Ferrari.

Добре филтрираните дизелови мотори обещават удоволствия, за които след това няма да съжалявате. Те са по-добри от слабичките бензинови агрегати. Ако решите да продавате, за комби модел SW ще вземете най-добри пари.

Най-често срещани повреди:

електроника: системата за управление на двигателя не винаги функционира правилно при дизеловите модели

електричество: случва се акумулаторните батерии да се изхабят по-бързо, отколкото трябва.
0 от 500