IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Търсенето на дизелови коли в Европа намалява

През април продажбите на модели с това гориво вече са под 50%

Търсенето на дизелови коли в Европа намалява

Интересът на клиентите в Европа към дизелови автомобили спада, съобщават аналитиците от JATO Dynamics, като се позовават на свое проучване на пазара на нови коли през април.

Търсенето на дизелови коли в Европа намалява

Резултатите от изследването показват, че през четвъртия месец от годината продажбите на дизелови автомобили на Стария континент са били 46% от общия брой. За сравнение, през април 2016 г. продадените модели с такова гориво са 50,1%.

Статистиката сочи, че продажбите на дизелови модели са намалели с 15%. Според аналитиците, това се дължи на факта, че потребителите вече са много по-добре запознати с реалния разход на гориво, както и на нивата вредни емисии при тези автомибили.

Трябва да се отбележи, че април е бил неуспешен не само за пазара в Европа, където общият брой продажби на нови коли е спаднал със 7,1%, но и на други континенти. Отбелязва, че намалява търсенето най-вече на компактните автомибили, както и на MVP-модели.

В същото време сегментът на кросоувърите и всъдеходите продължава да расте – със 7,2% за четвъртия месец от годината.

Снимка: Volkswagen
 

Тагове: jato dynamics
0 от 500
  • #33
    2 rate up comment 6 rate down comment
    U2 ( преди 6 години )
    Така е, астрата е на баща ти, от 1993 г. и е с АГУ. Омръзна ни да ти четем малоумната бълвоч каква велика кола била. Всички ти завиждали в Мало конаре. Преди дреди да убеждаваш нас, се опитай сам да си повярваш, беден сополанко! Ама нещо не ти се получава. Изпускаш си нервите. Гейче недоклатено!
  • #32
    8 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    баща ти ли е минал 40-те бе ***.еми нормално да ги мине а ти минали 20 бе пъпчив пубер?и къде прочете, че продажбите на нафтовите печки са паднали само с 0,1%? къде?пак ли си на халюцогени или се почнал друго да вземаш?астра може би има интимния ти приятел,но не и аз ***. а за дошо няма ли нещо да кажеш? скоро не се се изявявал в тази насока.само за астрата не е интересно.обърни плочата хахаха м***л0умен нещ***сник си ти ваги.за пореден път го доказа.
  • #31
    2 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Токлкова си пр***ст, че не схавана картинката. Излиза статия, че продажбите на дизели са паднали с 0,1% и пършавото пастирче от село си представя, че вече е в тренда с 20 годишна кола за 2.50 лв.
  • #30
    2 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    За теб няма значение, с астра от 1993 г. нали се сещаш какъв *** си!
  • #29
    4 rate up comment 16 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Трака ти астричката ти с италианския изпарител. Изпарил ти е малкото мозък. Дизел Евро 6 не може да таи замирише на нафта зад него, да не говорим за сажди. Но къде да видиш такова нещо в Мало конаре. Мисли си, че си в крак с техническите тенденции, ***!
  • #28
    21 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    хахаха *** фен на "чистите" вагенски дизели нарича другите въшлювци и то при уловие,че кара нафтова печка нов внос и си брои стотинките за крадена нафта хахахакак е помпа дюзата бе ваги?трака ли като фуражомелка?бълва ли облаци дим?ти нали на тези неща се кефиш нещ***стник0
  • #27
    4 rate up comment 19 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    При 50% продажби на дизели и спад от 0.1% да кажеш, че си отива е доста смехотворно. А бензиновия селски фен не си струва да го коментирам. Под нивото ми е.
  • #26
    3 rate up comment 19 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Само един *** плюе дизела тук и си чъка плюсчета. Жалко ***!
  • #25
    18 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Културата ни е такава, че въпреки, че виждаме, че дизела си отива се натискаме за дизел. Дори и малко по-евтио да излиза с дизел, което е много спорно то не забравяйте че тровите себе си и оклните с фпч. Да не говорим и за другите неудобства, като непалене зимата, тресене, миризма на дизела,тежка предница,вибрации и тракане.А свремените дизели искат качествена нафта,а никога не може да сте сигурни каква ще ви налеят.И от там тръгват дюзи,гнп,запушеп дпф и бавна смърт на мотора.
  • #24
    13 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Дано ги забранят на европейско ниво...Няма как да стане.Схемата е друга.Поетапно ще ги спрат в развитите държави,а такива,като нас нямада ни закачат няколко години,за да има на кой да продадат нафтовите печки.Такива,като форумния дизелджия ВАГон ще се кефят,че ще си купят ефини печки.Глупавата част от населението ще се набълбука с дизели и след някоя друга година ще ни наложат от Брюксел и на нас забрана за дизелите и такива,като ВАГито ще се хванат за палците.