IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Lexus все пак ще предложи кросоувър със 7 места

Японците се отказаха от направата на отделен модел, а ще пригодят RX

Lexus все пак ще предложи кросоувър със 7 места

Анонсираният преди няколко години 7-местен кросоувър на Lexus ще се появи на бял свят, но не като отделен модел, а като разновидност на сегашния RX. Това разкри представител на европейското подразделение на марката, цитиран от изданието Autoreview.

Lexus все пак ще предложи кросоувър със 7 места

Според информацията, новата версия ще бъде представена още през тази година, като ще се отличава от стандартния модел по увеличеното разстояние между двете оси и различното оформление на задната част. В Lexus вече са патентовали имената RX 350L и RX 450hL, което значи, че 7-местният SUV ще получи както бензинов, така и хибриден вариант.

Удълженият RX ще стане първият кросоувър в историята на марката, оборудван с 3 реда седалки. Преди това със 7 места можеха да се прохвалят само рамните всъдеходи LX и GX. Основни конкуренти на новия модел на Lexus ще бъдат Infiniti QX60 и Acura MDX, които разполагат със същата конфигурация на салона.

Lexus все пак ще предложи кросоувър със 7 места

Впрочем сегашният RX с 5 места се представя доста добре на пазара, като в САЩ е лидер в класа си със 109 000 продажби за 2016 г. Очаква се 7-местната версия също да се хареса на клиентите, като тя ще се предлага и на европейския пазар.

Японците разчитат и на още един кросоувър – компактния UX (на последната снимка), чийто концептуален вариант бе показан през миналата есен в Париж, а серийната версия ще излезе на пазара догодина.

Lexus все пак ще предложи кросоувър със 7 места

„Паркетният” модел трябва да замени неособено успешния хечбек Lexus CT 200h. За него са запазени имената UX 200, UX 250 и UX 250h, което значи, че ще има бензинови версии с мотори с мощност 150 и 200 к.с., както и хибриден вариант с около 200 к.с.

Снимки: Lexus
 

Тагове: suv lexus rx lexus ux
0 от 500
  • #6
    17 rate up comment 15 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 6 години )
    ВАГи, нещо си скаран с фактите..В щатите IS почва от 37825$, 3-серия от 33450$, А4 - 34900$, а миналата година Лексус бие по продажби БМВ и Ауди при това много по-малко модели. А кой какво щял да направи след година две го лушаме от много време, ама на немците все нещо не им се случват плановете.
  • #5
    15 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Ех, швабен зи, ех, каскен.*** нали в САЩ луксузните Тойоти са по-евтини от немските си конглокенти, а пак ядат бой от тях!Дай да видим цените и продажбите на Лексъс и тези на немската тройка.Нещо не ти се връзва кухата теория,а?!След година или две Бенц и Ауди ще пуснат още ел. модели на пазара,БМВ също не спят и продажбите им на ел. модели нарастват всяка година. А Лексъс с умрелите им хибридчета къде ли ще кретат?
  • #4
    14 rate up comment 22 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Не се продават защото са грозни замаскирани тойоти имитиращи премиум и взскателните европейци ги отбягват старателно.
  • #3
    18 rate up comment 12 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 6 години )
    Освен това Лексус не предлагат евтини орязани базови версии които правят масовите продажби на немските "премиуми".В Германия IS започва от 38500 EUR, докато 3-серия от 30900, C-classe от 31900, Audi A4 - от 31650. Лексусите са средно 25% по-скъпи. Това е колкото разликата между бюджетен и премиум модел. (Audi A3 - 23300 EUR спрямо Голф - 17850EUR)
  • #2
    22 rate up comment 15 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 6 години )
    Лексус не се представят добре в Европа, защото залагат на модерните хибридни технологии. В Европа се толерират канцерогенните дизели по поръчка на местните производители които толкова могат технологично, а хибиридите се оплюват от платени автоджурналя.
  • #1
    20 rate up comment 16 rate down comment
    112 ( преди 6 години )
    О "разбирачо", кое е по-висок клас ? Нали немците са в същата категория. Що в щатите не успяват да преборят японците със същите машини като от Европа. Май и ти си от заблудените където се кланят на определени марки.