IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Audi обяви двe сервизни акции в САЩ

Компанията ремонтира въздушните възглавници на Q5 и дефектна водна помпа

Audi обяви двe сервизни акции в САЩ

Германският производител на премиум автомобили Audi обяви две успоредни сервизни акции в Съединените щати, съобщава Bloomberg по информация на щатската Национална агенция за безопасност по пътищата (NHTSA).

Audi обяви двe сервизни акции в САЩ

При едната ще бъде ремонтиран механизмът за отваряне на въздушните възглавници при модела Q5, което засяга малко над 234 000 автомобила. В моделите с панорамен покрив системата му за отводняване можела да вкара вода в пяната, която изолира резервоара със сгъстен газ, отговорен за надуването на въздушната възглавница. Това може да предизвика корозия и пробив в резервоара. За момента няма информация дали акцията ще засегне и други пазари. Проблеми с корозирал газов контейнер бяха съобщени също в Китай и Израел.

Втората акция се отнася до водната помпа на охладителната система, която в модели като Q5, A4, A5 и A6 можела да се затлачи с дребни отпадъци и да прегрее. Бллизо 343 000 автомобила ще бъдат повикани в сервизите за отстраняване на проблема, който възниква само при версиите с 2-литров бензинов турбомотор.
 

Тагове: audi q5
0 от 500
  • #9
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Э ( преди 7 години )
    "Не знам" се пише отделно,за разлика от "неграмотен"!!! Бедни ми жълтурко...
  • #8
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Незнам кой е дошо, ама чети статията няма объркване. А дори и ауди имат модели с дефектните въздушни възглавници, а тук проблема е дори извън възглавницата.ВАГ - *** - доказано вече за пореден път.
  • #7
    3 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    доше, бъркаш ауди с койотатя си увива собствениците
  • #6
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Абе тия хем се палят хем не им се отварят въздушните възглавници - демек ако уживееш след удара да се запали колата, та да може да умреш със сигурност, за да не може да ги съдиш!Че тия има да ги съдят за 100тици неща.Предполагам това е стратегия, за която никой освен 1-2ма инженери в компанията не знаят... Щото във ВАГ инженерите си правят квото искат, а другите ни лук яли ни лук мирисали....
  • #5
    6 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    През 2016 имаше статия в кои страни кои марки предпочитат хората. Запомних какво пишеше за Чехия. Както се десащате, не е Шкода. Няма да се сетите. Чехите биха предпочели да притежават автомобил с марка Hyundai. Потърсих и в друг сайт. Нямаше грешка.
  • #4
    8 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Ами да. Два пъти АутоБилд правят тест на модели с DSG трансмисия на VW, и двата пъти кутията умря. Първия път я смениха като тотална щета, втория път (на Голф 7) я ремонтираха. Голяма излагация, въпреки усилията на изданиято да неглижира случаите.
  • #3
    10 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    И абсурдното- в България това са най-желаните марки, Audi и VW. Не са евтини, не са и качествени. Особено VW. Традиционно са под средното ниво за бранша. Овце сме и това си е.
  • #2
    2 rate up comment 2 rate down comment
    FRG ( преди 7 години )
    ДА ПРЕГРЕЕ ...
  • #1
    10 rate up comment 4 rate down comment
    KLASIKA ( преди 7 години )
    Много от вас сигурно не помнят Форд Гранада и Опел Рекорд или Сенатор.....Та постоянно чувам за сервизни акции от всички модели и най вече от Мерцедес,БМВ,Ауди,Фолксваген......Та значи Форд Гранада и Опел Рекорд си караха до 300 000 км с кеф и ако тези коли се разваляха както днешните ,то хората щяха да отидат да запалят заводите!!!Но тези хора измират,раждат се други и те стареят ,а на тяхно място се раждадобитък който нищо не помни и нищо не е виждал като термин за здрава и красива кола!!!!Та на добитъка който е омаян от реклами ,постоянно му се набива от всякакви реклами,че е нормално да се развалят колите толкова често и му се втълпява на добитъка,че изчанчени,изкривени форми излезли изпод чертежа на някой гей с връзки....,та тези карикатуристични форми били уж мъжкарски....????Та никой няма интерес да прави нищо здраво и красиво ,щом има такова мощно оръжие като рекламата и щом добитъка вярва и купува!...Продават калпави неща на ЗАВИШЕНИ цени и добитъка си примира от и ако група от стадото все пак се озадачи-следва нова порция ПРИЛИВНА вълна от хипнотизираща реклама....!!!!Вчера един учител каза по 1 програма:.....-ЕДНО ВРЕМЕ ПРИОРИТЕТИТЕ НИ БЯХА ДА СЕ НАУЧИМЕ ДА ЧЕТЕМ И ДА ПИШЕМЕ.СЕГА ВСИЧКО ЗАПОЧВА ОТ НУЛАТА !!!!! ТРЯБВА ТЕПЪРВА ДА СЕ УЧИМЕ ДА ОТВСЯВАМЕ ПЛЯВАТА НА БЕЗБРОЙНАТА ИНФОРМАЦИЯ ОТ ВСЯКАКВИ ПРЕДАВАНИЯ И РЕКЛАМИ И ДА СЕ НАУЧИМ ДА РАЗБИРАМЕ КОЕ Е ИСТИНАТА..........За съжаление добитъка го мързи да мисли и затова го доят !!!!!