IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Модел на Citroen надхвърлял еконормите до 7 пъти

Разкритието е на Le Parisien на базата на непубликуван още доклад

Модел на Citroen надхвърлял еконормите до 7 пъти

Дизелова версия на Citroen C4 Cactus е дала вредни емисии, над седем пъти надвишаващи позволените лимити, твърди френският ежедневник Le Parisien, позовавайки се на доклад на Joint Research Center. Това е лаборатория, тясно свързана с Европейската комисия, а репортер на вестника твърди, че е видял копие от доклада.

Модел на Citroen надхвърлял еконормите до 7 пъти

На колата, с версия на задвижването BlueHDi 100, са били проведени изпитания по пътищата в Испания и Италия. В тях автомобилът е показал емиси азотен оксид (NOx), достигащи 585 милиграма за километър. Максимално допустимото според действащите в момента евростандарти е 80 милиграма на километър. За разлика от въглеродния диоксид, който е основен парников агент, азотните съединения са виновни за смога в големите градове.

"Учудени сме от тези резултати, за които не сме били информирани до момента и чийто формат не ни е познат", коментира говорител на компанията, която е част от групата PSA Peugeot Citroen. "Сходни автомобили, оборудвани със същия двигател, са показвали, че са напълно в рамките на регулациите, когато са били тествани от френските власти, включително и в нормални пътни условия".
 

Модел на Citroen надхвърлял еконормите до 7 пъти

Миналата година френското правителство действително нареди да се тестват всички популярни модели на местния пазар след скандала Дизелгейт.

В петък се разбра, че трима съдии в Париж се запознават в момента със събрания материал срещу другия голям френски производител - Renault, за да преценят дали да повдигнат обвинение в измама при тестовете. В неделя министърът на околната среда Сеголен Роял коментира, че вероятно разследването ще обхване и други производители, при които са констатирани аномалии. По информация в печата става дума за VW, Fiat-Chrysler, Opel, Nissan, Ford, Mercedes-Benz и PSA.

Тагове: citroen citroën cactus
0 от 500
  • #20
    9 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Голям кеф ще е когато *** вземе да вие на умряло като забранят дизелите. От яд ще почне да е пие нафтата. Дори в момента имам съмнение, че го прави или просто не е добре с главата...
  • #19
    12 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
  • #18
    15 rate up comment 3 rate down comment
    Русия ( преди 7 години )
    Правят хората на луди вече. Нали нафтата беше мн велика, поне ЕС от 30 години това ни втълпява. Според мене има разминаване в изчисленията за тия емисии.Някой иска да прати дизела в историята и то мн бързо(където е и мястото му де).Как тоя Ситроен не покрива нормите ,а на 20 годишен му няма нищо или 5 годишен?Има агенция , която проверява колите дали пътниците ще оцелеят при определена катастрофа, защо няма , която предварително да пробва колите за емисии?Т.е ЕС съучастник на тия печки.
  • #17
    19 rate up comment 2 rate down comment
    Щирлиц ( преди 7 години )
    Е не може да запалиш печката,и да ухае на рози.
  • #16
    5 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Psa по добро качество ли правят от ВАГ?
  • #15
    6 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    сложили голямо купе,което бута доста въздух.закачили му едно малко моторче и му дават *** гас,е как няма да пуши.янките дънят големи кубатури вярно бензин,ама са по екологични от малките двигатели
  • #14
    10 rate up comment 12 rate down comment
    Голата истина ( преди 7 години )
    Буря в чаша вода!Ха на бас че ще им пръднат на ...!Т.н. дизелгейт е в САЩ и е за откровенна измама.Само ФВ се пробва да продава дизели там и им отрязаха главата.Тук става дума за ЕС и още повече за Франция където 90% от колите са дизел.Ха да видим къде ще забранят дизелите.Няма толкоз смели политици.Туй е все едно от утре у нас да забранят газовите уредби или т.н. НОВ ВНОС на 15г. бараки. Дизела е най-ефективния ДВГ и никакви еколози и откровенни клакьори не могат да го променят.А тировете??????
  • #13
    15 rate up comment 6 rate down comment
    Повече от ясно е, ( преди 7 години )
    Че не само ФВ е манипулирал данните.Както и това,че в повечето случаи нормите са несъобразрни с техническите възможности в момента.Както и това,че дизелите на ФВ практически са най-чисти. Нормалният свят реагира по един естествен начин на опита да бъде унищожена една фирма с подобни способи и....направи ФВ N1 по продажби! Следващата година разликата ще е още по-голяма! И още-принуждавайки немците да форсират електрификацията на колите си САЩ сами ще унищожат тяхното изостанало автомобилостроене
  • #12
    12 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Още такива статии ще гледаме, ВАГ плаща
  • #11
    7 rate up comment 5 rate down comment
    Ама разбира се бе! ( преди 7 години )
    Поразяващата ръка на рено си личи отдалеч!Демек да не сме сами в катрана...Пфууу!