IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Най-надеждните коли на повече от 10 години

Класацията на изданието iSeeCars е окупирана изцяло от японски модели

Най-надеждните коли на повече от 10 години

Изданието iSeeCars публикува своя класация за най-надеждните автомибили, които са били използвани от техните собственици повече от 10 години. За съставянето на рейтинга е направен анализ на 2,5 милиона леки коли, всъдеходи, миниванове и хибриди. Всички те са произведени през периода 1981-2006 г.

Най-надеждните коли на повече от 10 години

В първата десетка влизат само японски автомобили – 5 модела на Toyota, 3 на Honda и по 1 на Lexus и Subaru. Любопитното е, че броят на хората, които са ги използвали в продължение на 10 и повече години, варира между 4 и 32,1%.

Начело в класацията е Toyota Highlander Hybrid, който все още се кара от 32,1% от собствениците си След него идва Toyota Prius с 32%, а на трета позиция е нехибридният вариант на Toyota Highlander (29%). Четвъртото място е за Toyota Siena с 28,7%, а на пето е Hоnda Pilot (27,2%).

В първата десетка място са намерили още Honda CR-V (25,2%), Toyota RAV4 (24,9%), Subaru Forester (24,2%), Lexus RX Hybrid (24,1%) и Honda HR-V (24%).

Снимка: Toyota

Тагове: iseecars
0 от 500
  • #22
    15 rate up comment 11 rate down comment
    класации ( преди 7 години )
    Поредната класация на поредния портал за продажба на коли при това един от най слабите портали за продажба на коли.А вие се спукахте да коментирате тези глупости.Напишете в Гугал класация за най здрав автомобил и ще ви излязат над 100 за тази година и във всички класации различно фирми заемат различните места.Интереса клати феса.Специално Тойота е шампион по сервизни акции все нещо е дефектно.
  • #21
    20 rate up comment 11 rate down comment
    До долния ( преди 7 години )
    Колега,причини да падне задна броня има 101. Това няма общо със здравината на колата. Една кола е издръжлива когато има здрав и икономичен двигател, който с възможно най-малко извънредни ремонти изминава най-много километри. Като кореняк Акордаджия ти казвам, че в това отношение японските коли са ненадминати - Тойота, Хонда, Мазда, Субару, Мицубиши, Сузуки....да продължавам ли?
  • #20
    13 rate up comment 16 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Колко държат японските коли не знам ама имам колега с Акорд от 96-та.Задната броня я е хванал с 8 сантиметрови винтове щото иначе ще падне.Така е изгнила горката,че направо е пред полу-разпад.Двама познати имам с Мазда 3,така са прогнили милите,че няма на къде.Единия има и Мазда 6,тя е на същия хал,синьо-кафява е.
  • #19
    27 rate up comment 8 rate down comment
    Карам Хонда ( преди 7 години )
    Япония - Швабия, резултат 10:0.ЧНГ на всички германофилчета.
  • #18
    23 rate up comment 9 rate down comment
    до: ВАГонетката ( преди 7 години )
    Само немските гробници държат над 15-20 години.-------------------------------Ама туй в Бг ли само или по принцип? защото по принцип по целия свят японските коли се карат много километри и много години. Ако не вярваш пи пусни някой филм за Африка, Азия, Южна Америкаи северна също и гледай! Рядко ще видиш други стари коли освен японски. А защо ли в най-труднодостъпните и със суров климат кътчета на планетата освен японско друго няма? Хайде отговори си смешнико и стига *** вече!
  • #17
    6 rate up comment 23 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Какви цени държат японските бракми бе?Тойота Авенсис от първите са по 3-4000 лв.Хонда Акорд 96-99 са по2-3000 лв.За Субару Импреза от средата на 90-те изобщо няма да отварям дума,че там е скръб и ръжда поголовно.Стара Хонда или Тойота са до 15 години,от там надолу няма щото изгниват като капачки за буркани.Само немските гробници държат над 15-20 години.
  • #16
    10 rate up comment 0 rate down comment
    zoom-zoom ( преди 7 години )
    hubava novina! za mnogo o6te godini!!!
  • #15
    27 rate up comment 13 rate down comment
    Цугцванг ( преди 7 години )
    В БГ се карат масово Алди и ФВ на старо, защото старите Тойоти и Хонди държат цена и са непродаваеми. А и частите за японските били скъпи, нищо че много по-рядко са необходими, *** понеже е хитър гледа да мине евтинко.
  • #14
    28 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    В България какво се кара не го вълнува никой бе германофилче! Ние сме кИнефа на Ойропа и поради тази причина си внасяме и караме най-големите л***й*на на континента, а имено тези, които си изброил. Движат се още защото има внос на части от туркия на килограм гаражно производство, както има колкото си искаш от аутогробниците у нас. Не случайно и толкова много сервизи имаме у нас. Може би сме 1 по брой сервизи на глава от населението. познай защо! Защото Бай *** си кара немската таратайка.
  • #13
    14 rate up comment 28 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    То у нас е пълно и с Ауди 80 Б3 и Б4 на по 20-25 години и още си ги карат хората.Ама японска барака на същите години не съм видял в движение.