IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Mazda ще е готова с хибрид след 5 години

Японците работят върху новах генерация на технологията SKYACTIV

Mazda ще е готова с хибрид след 5 години

Японският производител Mazda ще може да пусне своя първи хибриден автомобил с възможност за зареждане от електропреносната мрежа през 2021 г. Това разкри пред изданието Autocar ръководителят на отдела за изследвания и нови разработки на компанията Киеши Фудживара.

Mazda ще е готова с хибрид след 5 години

Досега Mazda избягваше използването на електрически мотори в своите силови агрегати, като разчиташе на икономичните си двигатели от семейството  SKYACTIV, но те се оказа недостатъчни за изискванията за нивата на вредни емисии на цялата гама. Затова и компанията ще бъде принудена да започне производството на plug-in хибриди след 5 години.

"Рано или късно ще се появяват и 100-процентови електромобили, но заради сложността на електронните системи за управление Mazda не бърза да ги предлага на пазара. В никакъв случай не искаме да повторим случилото се със смартфоните Samsung Galaxy Note 7, които се взривяваха в ръцете на клиентите", коментира Фудживара.

Заедно с това в Mazda ще продължат да развиват своите бензинови и дизелови двигатели, като тяхната ефективност трябва значително да се увеличи през 2018-2019 г. Освен това компанията ще работи усилено за намаляването на теглото на моделите си, като това ще стане с използването на карбон и армирана пластмаса. Проблемът в случая е, че използването на тези материали ще доведе до увеличаване на цените на моделите.

Крайната цел, която са си поставили японците, е през 2020 г. икономията на гориво да бъде увеличена с 50%. Това трябва да стане с новото поколение на технологията SKYACTIV 2, което ще излезе по това време.

Снимка: Mazda

0 от 500
  • #11
    2 rate up comment 1 rate down comment
    ом ( преди 7 години )
    Маслоядства фолксваген единствено и само не и мазда казва го притежател на новата мазда 6 навъртял вече 100-тина к км
  • #10
    8 rate up comment 0 rate down comment
    112 ( преди 7 години )
    Имам Мазда 3 и за 8 години съм сменил само крушките на късите светлини. Безупречна марка, да не кажа най-надеждната.
  • #9
    3 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    те и субару бяха най здравата марка а вече са под фиат !!!това което е било преди 20 години няма общо с днес !маздите са шумни, неудобни и гниещи !имат само страхотен дизайн, но всичко друго е ТРАГЕДИЯ !!!
  • #8
    10 rate up comment 2 rate down comment
    zoom in ( преди 7 години )
    хахаха искрено се развеселих на разясненията за Skyactiv - страшни глупости, но нито дума за високоякостната стомана за сметка на стандартната по-тежка; тотално променени трансмисии и геометрия на двигателите (специално дизеловите); употребата на алуминий (доста в новата МХ-5)... Единствено за шумоизолацията в първата СХ-5 съм склонен да се съглася, но това трябва да се оправи в следващата през 2017.Абе като цяло, доста неадекватно е да се пишат такива глупости за една от най-здравите марки.
  • #7
    7 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    ВАГиниста под мен го търсят двама с бели престилки...
  • #6
    1 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Skyactive не означава нищо друго, освен пестене на метериал от всеки един агрегат, но най-вече вибро- и шумоизолация, спирачки!!!, врати, резервоар, тънки гуми. Това им позволява да сложат прости четирицилиндтови атмосферни двигатели и дизели с ниска компресия. В резултат получавате неудобен, шумен, и чуплив автомобил, който няма шанс да мине евротестовете, ако беше изграден като европейска марка. Старите модели бяха съвсем друго нещо, макар и никога да не са били луксозни коли.
  • #5
    10 rate up comment 2 rate down comment
    Чук ( преди 7 години )
    Да, прави сте, двигателя на Мазда 6 (2003) беше 2.3, а не 2.4. Все пак доста време мина откакто я продадох. Що се отнася до маслоядите, нито Мазда 6 с 2.3, нито Мазда 3 с 1.6 бензиниви двигатели са маслояди. Навъртях на Мазда 6 в продължение на 6 години 180,000км, а сега карам Мазда 3 която е на 150,000км и на нито една от колите не се е налагало доливане на масло.
  • #4
    9 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Нещо да не сте се объркали с двигателите? Какъв е тоя двигател на Мазда 6, който е 2,4 л, че нещо не се сещам. Моята 6-ца е с 2,5 л мотор или за да съм по-точен 2488 куб.см. Кода му е L5-VE. Вече 6-та година е карам колата. Навъртях и над 150 000 км. и колкото масло налея, толкова източвам при смяната. Никога масло не съм доливал. Вземете си оправете първо моторите и тогава да говорим за масло, става ли!Няколко Мазди съм имал и единствената, която е харчела масло е била с Ванкелов двигател.
  • #3
    3 rate up comment 7 rate down comment
    GTE ( преди 7 години )
    2.4 на Мазда 6 имат за съжаление недостатък, маслоядстват, не дават индикация за липсата на масло, което масово води до спукан блок. Най-добрият двигател на Мазда е 2.0 бензин 147 конски сили. Той е направо на другия полюс в сравнение с 2.4
  • #2
    11 rate up comment 5 rate down comment
    Чук ( преди 7 години )
    До анонимен: Много ми е интерсно, какъв ви е опита с автомат на Мазда? Карал съм 6 години Мазда 6, модел 2003, 2.4 бензин с автомат, а също и Мазда 3, 2007, 1.6 бензин, автомат. Мога да твърдя, че колите се държат безупречно и не съм имал никакви проблеми!