IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Кои са най-надеждните коли втора ръка

Според статистиката на германската TUV за извършените принудителни ремонти

Кои са най-надеждните коли втора ръка

Mercedes-Benz GLK и Porsche 911 Carrera са най-надеждните употребявани автомобили, показват резултатите от традиционното проучване на TUV, германската организация за контрол на качеството.


Най-надеждните коли в Германия

Всяка година организацията, която извършва технически прегледи, публикува класацията си за надеждност. За разлика от други подобни подреждания обаче тя не разчита на допитвания до клиентите, а отчита броя дефекти и принудителни ремонти, регистрирани при прегледите. Стотината най-популярни модели на германския пазар са разделени в няколко категории: от 2- до 3-годишни, до 5-годишни, до 7-годишни, до 9-годишни и до 11-годишни.

Тази година при автомобилите до 3 години убедително водя кросоувърът Mercedes-Benz GLK и Porsche 911, при които проблеми са регистрирани само при 2.1% от обслужваните автомобили.

Mercedes, само че SLK, e и най-надеждната кола между 3 и 5 години. Това потвърждава обрата по отношение на качеството при производителя на премиум автомобили. Моделите на Mercedes от предишното десетилетие масово бяха сред най-често дефектиращите.

При 5- до 7-годишните най-малко проблеми дава Mazda 3, а при 9- и 11-годишните отново на върха е Porsche 911. Ето и отделните рейтинги, като срещу всеки модел е записан броят на проблемите (в проценти), от които са се оплакали собствениците на колите.


Най-надеждни до 3 години

1. Mercedes Benz GLK     2,1    
1. Porsche 911 Carrera     2,1    
3. Mercedes Benz B-Klasse    2,2    
4. Mercedes Benz A-Klasse     2,3   
5. Mercedes Benz SLK-Klasse     2,4    
6. Mazda 2     2,5   
6. Mercedes Benz M/GL-Klasse     2,5    
8. Opel Adam     2,6    
8. Opel Mokka     2,6    
10. Audi Q5     2,7    


Кои са най-надеждните коли втора ръка

Най-надеждни до 5 години

1. Mercedes Benz SLK    2,9
2. Audi A6/A7     4,2
3. Audi TT     4,4
4. Audi Q5     4,8
4. Porsche 911 Carrera     4,8
6. Mitsubishi ASX     5,0
7. Audi A1     5,4
8. BMW X1     5,6
8. Hyundai IX20    5,6
8. Mazda 3    5,6
8. Mercedes Benz GLK    5,6


Кои са най-надеждните коли втора ръка

Най-надеждни до 7 години


1. Mazda3    6,8   
2. Porsche 911 Carrera     7,4    
3. Audi TT     7,7    
4. BMW X1     8,0    
5. Toyota Avensis     8,1    
6. Audi Q5     8,8    
6. VW Golf Plus     8,8    
8. Mercedes Benz GLK    8,9   
9. Toyota Yaris     9,8    
10. Mercedes Benz E-Klasse     10,1    


Най-надеждни до 9 години

1. Porsche 911 Carrera    9,9
2. Audi TT     11,5
3. Mazda 2     12,4
4. Mercedes Benz SLK-Klasse     12,8
5. Toyota Auris     12,9
6. VW Golf Plus     13,0
7. Toyota Corolla Verso     13,2
8. Toyota Yaris     14,5
9. Mercedes Benz C-Klasse     14,7
10. Mini R55-R59     14,9


Кои са най-надеждните коли втора ръка

Най-надеждни до 11 години


1. Porsche 911 Carrera     10,4
2. Toyota Corolla Verso     15,8
3. Mercedes Benz SLK-Klasse     17,4
4. Toyota RAV4     17,8
5. Honda CR-V     18,0
6. Toyota Avensis     18,1
7. Audi TT     18,2
8. Ford Fusion     18,3
9. Toyota Corolla     18,8
10. Mazda 2     18,9

Изследването на TUV засяга не само различните модели, но и регионите на Германия, в които автомобилите се обслужват най-добре. Оказва се, че най-лесно задължителните технически прегледи преминават колите от Саксония, а на второ и трето място са Бавария и Баден Вюртемберг. От организацията обясняват това с по-добрите навици по поддръжка на автомобила на жителите на Саксония. Навремето провинцията бе в състава на ГДР и по-възрастните хора са свикнали да полагат повече грижи за своите трабанти и вартбурзи.

Очаквайте утре и класацията на най-малко надеждните модели според TUV.
 

Междувременно можете да видите какви промени са настъпили в ранглистата спрямо миналогодишното й издание (ВИДЕО):
 

Снимки: Mercedes-Benz, Mazda, Porsche
 

Тагове: tüv tuv
0 от 500
  • #20
    12 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    И затова аз ще напиша от името на Дошо -> Немците са мно *** щот прават само тракащи дизели да тровят хората, па японците са мно напреде с техните миксери и продават много коли на хамериканците. Така че да си знаете, че японците са номер 1 па немските коли гният у сервизите...
  • #19
    2 rate up comment 14 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Не виждам все още нищо изписано за "високотехнологичните" японски бангии и тракащите немски дизели. Какво става ?! На къде отива тоя сайт?
  • #18
    28 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    ТЮФ е всико друго, но не и ориентир. Самият начин на отчитане е доста погрешен и неточен. Почти нищо не казва конкретно. Какво е това ТЮФ? Гледам, че май повечето не знаете и никога не сте минавали през това нещо. Тада ви светна - това е просто технически преглед и нищо повече. Ако ви е изгоряла някоя лампа или не сте си сменили накладките ще ви върнат. Общо взето това е. Мерят и изгорелите газове и гледат протектора на гумите и ръчната. Това е...
  • #17
    21 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Стига сте се напъвали, германофилчета! Видяхме шбабското ви "качество". В Америка всички карат Хонди и Тойоти. Само разлигавени богаташчета дават луди пари за калпавите ви мерцедеси и баварци, дето са вечно по сервизите.
  • #16
    8 rate up comment 14 rate down comment
    до 112 ( преди 7 години )
    брей, моя Пасат вече на 18 години и няма ръжда
  • #15
    12 rate up comment 20 rate down comment
    хаха ( преди 7 години )
    митовете за тойотите си отиват... При по-новите коли нема кьорава тойота! Чак при7-9 годишните се появяват на 0,1% разлика с Гоуфо! Нема начин за 0,1% да си кумя безхарактерна кола с екстра-климатик!
  • #14
    12 rate up comment 12 rate down comment
    none ( преди 7 години )
    Най-после нещо подплатено с цифри в Аутомедия, но беше добре да се напишат и километрите на всеки от тестваните автомобили, щото ако погледнете в оригинала, на първите места са като цяло коли на малко километри. ТУВ като цяло е доста прилична класация и може да служи като ориентир при закупуване на автомобил. Проблема при нея е че се отчитат брой дефекти а не вида им (т.е. спряха ми габаритите - 1 дефект, спря ми двигателя - 1 дефект). Тойота съвсем закономерно вече не е на първите места ...
  • #13
    9 rate up comment 22 rate down comment
    RRE435i ( преди 7 години )
    Kakto znaete az sam imal Mazda i to MPS3.Tova e nai-lo6ata kola koiato sam pritejaval.Gore6e mi maslo po litar na hiliada kilometra.Kogato ia kupih be6e na 4 godini,model 2005 i zadnia kalnik po4va6e da gnie.Izgoriaha mi i xenonite i to dvata ednovremenno.Abe vo6te ne iskam da 4uia za iaponsko nikoga nikoga ve4e
  • #12
    26 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Маздите гниеха, когато бяха под шапката на Форд. когато се откъснаха от тях не само, че вече не гният, но и са едни от най-надеждните. Сверете си малко часовниците и не говорете глупости за Мазда, като никога не сте имали кола от тази марка!
  • #11
    24 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Явно разчитат на късата памет на германофилчетата, които не помнят класациите от предните години, където японските коли бяха окупирали местата по надеждност, а тази година изведнъж немските коли станали супер надеждни. Как става номера си знаят само немците. Очаквам скоро и ТЮФ да изгърмят с вземане на пари под масата и манипулация на данни и статистики, както ги изловиха АДАС. Изамамата в Германия е на почит и уважение. Внесоха си м***нгycTи на килограм и почнаха да лъжат повече от тях...