IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Honda избра нова посока на развитие

Японците се насочват към екологично чистите автомобили

Honda избра нова посока на развитие

Нова цел пред компанията Honda е в края на следващото десетилетие да продава над 1 млн. хибридни, водородни и електрически автомобили. Това обяви генералният директор на японнския производител Такахиро Хачиго, цитиран от Automotive News.
Honda избра нова посока на развитие
Трябва да се отбележи, че посочените от топ-мениджъра цифри се отнасят само за пазара в САЩ, където Honda играе важна роля. Изявлението на Хачиго изглежда доста смело на фона на продажбите на подобни модели през 2016 г. – едва 2329 екологично чисти автомобила.

Шефът на Honda допълни, че в близките години моделната гама на компанията, в това число и на нейната премиум-марка Acura, ще бъде разширен значително. Предстои излизането на голям хибриден седан, а също така и на хибридни версии на Honda Civic и на кросовъра CR-V. В сегмента на водородните атомобили марката ще продължи да развива модела FCV, който ще се появи на пазара до края на годината.

Що се касае до електромобила, то в момента японците предлагат само един модел – Honda Fit EV (на снимката). В компанията обаче смятат да наваксат това изоставане и предстои съвсем скоро да бъде постигнато партньорско споразумение с друг голям производител, с когото съвместно ще се произвеждат превозни средства на ток.

Снимка: Honda

0 от 500