IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Audi смени базовата версия на A3

Моделът вече се предлага с 2,0-литров TFSI със 186 к.с.

Audi смени базовата версия на A3

Американското подразделение на Audi направи промени в базовата версия на модела A3. Досега тя се предлагаше с 1,8-литров TFSI мотор, чието място заема 2,0-литров турбодвигател. Така мощността на модификацията е увеличена с 16 к.с. и 28 Нм в сравнение с предишния вариант.
Audi смени базовата версия на A3
Новият двигател с обем 2,0 литра осигурява на A3 мощност от 186 к.с. и 299 Нм въртящ момент. Той работи в комбинация със 7-степенна трансмисия S Tronic, като този вариант осигурява ускорение от 0 до 96 км/ч (60 мили) за 6,6 секунди. Средният разход на гориво, според представител на марката, е 8,11 л/100 км.
Audi смени базовата версия на A3
Освен нов двигател, фейслифтът на Audi A3 е получил и някои изменения във външния вид. Те включват нов дизайн на главната оптика и леко преработена предна част. Най-забележителната промяна е в решетката на радиатора, която е увеличена и дава по-агресивен вид на автомобила
Audi смени базовата версия на A3
Базовата версия – A3 Premium, е оценена на 31 200 щатски долара за купето и 37 600 долара за кабриолета. Следващите нива - Premium Plus и Prestige, са оборудвани със същия 2,0-литровия TFSI мотор, но с мощност от 220 кс. и 350 Нм. При тях той се комбинира с 6-степенна трансмисия S Tronic и система за задвижване на четирите колела quattro.
Audi смени базовата версия на A3
Версия Premium Plus струва съответно 34 450 долара за купето и 40 850 за кабриото, докато Prestige е оценена съответно на 40 150 и 46 550 долара.

Снимки: Audi
 

Тагове: audi a3
0 от 500
  • #11
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Не знам защо сте нафлякали толкова плюсове на грешен коментар. В България базов двигател за А3 е 1.0 TFSI, а не 1.4
  • #10
    1 rate up comment 2 rate down comment
    баш бах Брадър ( преди 7 години )
    Дошее тя ваш'т-а работа стана като ситуацията с една луда краварка дето осъди компания защото на чашката на кафето не пишело HOT, и умницата се изгорила с "горещото" кафе.Та като видиш 400 к.с и разход 3.0 ... То и хондата с 300.к.с и тя харчи 5 нали.. :)
  • #9
    4 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Който е карал Куатро...никога няма да го замени с друга кола
  • #8
    7 rate up comment 7 rate down comment
    Дошо ( преди 7 години )
    Ривеми штоту Алуди ни убяснявът, чи технити караджейки са по 400кониеве и гурят пу 3/100 пък посли сие оказвъ, чи ставъ върос за мъсло.
  • #7
    4 rate up comment 3 rate down comment
    баш бах брадър ( преди 7 години )
    Алоууу каунитее..ся да ви забия едно въпросчи.Зашоо тъй ривети за тоз разход,има ли ненормалници които да мислят че разхода посочен в книжката трабва да е точно този в продължение на целия живот на автомобила ?Ако такива има моля да отидат на преглед и да си върнат книжките.Що горяло 5.5 а не 5.2 Той разхода да не е констатнта бре,нито се влияе от температура,нито от масло нито от запушени филтри нито от начин на шофиране..Сега искате да кажете че 100 души в Еропа са с един разход ли ?
  • #6
    2 rate up comment 5 rate down comment
    nenone ( преди 7 години )
    не ве - тва е неизвестен модел на "фирмата" с фичка на капака... ;-)
  • #5
    6 rate up comment 5 rate down comment
    Друг анонимен ( преди 7 години )
    и в еврогейския съюз за базата от 1,4, 150к.с. дойчовците искат поне 35к евро ...
  • #4
    2 rate up comment 9 rate down comment
    none ( преди 7 години )
    Хммм. На първите 3 снимки е А4 според мен ;))).
  • #3
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Или просто тук пишат много нисък нереален разход, заради начина на измерване и протекцията на ЕС?
  • #2
    12 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Все пак всичко което пише е за братята хамериканциТук в Европа базов е 1.4 150 кс