IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Alfetta - новият голям седан на Alfa Romeo

Автомобилът ще се превърне в наследник на моделите 164 и 166

Alfetta - новият голям седан на Alfa Romeo

Политиката за обновяване на моделната гама на Alfa Romeo, доведе до разработката на новата платформа Giorgio, върху която бяха изградени седанът Alfa Romeo Giulia и кросоувърът Stelvio. Първият вече се появи на пазара, а вторият в момента е на финалната права от тестовете си. В компанията обаче вече работят върху трети модел, базирано на същата архитектура.
Alfetta - новият голям седан Alfa Romeo
Според изданието Carscoop това ще бъде голям седан - Alfa Romeo Alfetta, който ще се превърне в идеен наследник на модели като Alfa Romeo 164 и 166. В маркетингово отношение, моделът ще бъде позициониран най-отгоре в гамата на италианския производител и ще трябва да се конкурира с модели като BMW 5-Series, Mercedes-Benz E-Class, Audi A6 и Jaguar XF.

Големият седан ще използва не само платформата на Giulia, но и същите двигатели и скоростни кутии. Съответно ще има "гореща" модификация, която ще получи 2,9-литров V6 двигател, развиващ 510 к.с. Той ще бъде взет от Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde, като ще се превърне в директен съперник на BMW M5.
Alfetta - новият голям седан Alfa Romeo
Очаква се прототипът на модела да се появи в началато на 2017 г., а началото на производството и световната премиера са предвидени за 2018 г. Името Alfetta не е непознато за феновете на марката - през периода 1972 - 1984 г. компанията произвеждаше модел с това название не само в Италия, но и в Южна Африка.

Снимки: Carscoop

Тагове: alfa romeo alfetta
0 от 500
  • #23
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Голфаджиите са *** това е
  • #22
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Абе то и фераритата и бентлитата да рядкост ама това не ги прави лош автомобил нали?Типичния коментар на гоуфаджията от вица с бентлито на светофара - как е бентлито бива ли го, че гледам не ги карат много....
  • #21
    7 rate up comment 7 rate down comment
    аман от тикви ( преди 7 години )
    Абе *** ти явно никога не си качвал в нов и то немски автомобил.В тях не мирише просто на евтина пластмаса , а и на асфалт,защото това им е китайската изолация ,плюс смрад от вкиснало зеле с вурстове , обилно поляти с другия "класически" немски ***-пикнята наречена "премиум" бира.Вози си се в тия подвижни тоалетни и остави умните хора които нямат стадното ти чувство да бъдат индивидуалисти с вкус.За овцете като тебе само немско и после стригане ,стригане и накрая балтия!
  • #20
    8 rate up comment 6 rate down comment
    Georgi ( преди 7 години )
    Премиум сегмента е като влезеш в чисто нов автомобил той да не мирише на евтина пластмаса, който не го разбира, негов проблем. АР си избирала собственика, с тази чудна философия акционерите на ФИАТ не ги виждам. Всущност няма какво да се обясняваме, колата се продава слабо, в Европа е рядка птица, да не говорим в БГ. Италианците да направят една кола която се продава като Мазда 6 например, пък след това да тръгнат да гонят и останалите.
  • #19
    17 rate up comment 3 rate down comment
    Един там ( преди 7 години )
    До предишния коментар...Премиум сегмента в България се формира от едно списание.За да може един автомобил да има привилегията да бъде включен в "премиумите", той ЗАДЪЛЖИТЕЛНО трябва да е немски, в шофьорската врата да влиза минерална вода 1,5 литра, а сгънатите задни седалки да правят равна повърхност...
  • #18
    4 rate up comment 1 rate down comment
    до rre435 ( преди 7 години )
    Много ограничен - умствено!
  • #17
    7 rate up comment 1 rate down comment
    до Georgi ( преди 7 години )
    Що е това премиум сегмент? И кое прави един автомобил такъв?
  • #16
    13 rate up comment 3 rate down comment
    до Макароне ( преди 7 години )
    Не си виждал АР Джулия, защото не си напускал границите на наше село. Хората си ги карат в чужбина и не им дреме, какво мислят за тях. Направили са собствения си избор, със собствените си пари.
  • #15
    8 rate up comment 12 rate down comment
    RRE435i ( преди 7 години )
    Tova 4e ne sa po djoba na na6te toyotodjii ne gi pravi premium.To po taia logika i nov Yaris i toi triabva da e premium
  • #14
    13 rate up comment 0 rate down comment
    Asan ( преди 7 години )
    В компанията обаче вече работят върху трети модел, базирано на същата архитектура.Абе, тоз джанта много хубав!